مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

مزاياي اپليكيشن براي كسب و كارها


مزاياي اپ براي كسب و امور
اما كمپاني‌ها تصميم به حداكثر فايده‌وري از منابع خويش براي كسب شايسته ترين سود را دارا‌هستند. طراحي اپليكيشن در مشهد در كنار مراحل رو به رويش به كار گيري از تلفن‌هاي هوشمند، به كار گيري از نرم‌افزار ها به وسيله كمپاني‌ها و كسب و امور تبديل به يك استراتژي براي ساخت دسته‌اي از مزايا براي آنان شده‌است. اين دست از مزايا به يك سري نوع تقسيم مي گردند كه در‌اين نوشته‌ي‌علمي آنان‌را شرح خوا‌هيم بخشيد.

نرم‌افزار ها را تحت عنوان تقويت‌كننده فروش خويش در لحاظ بگيريد

يكي‌از مهم‌ترين هدف ها هر كسب و كاري رشدي استوار و ارتقا بهره ميباشد. تجربيات پيروزي‌آميز رهبران بازار مانند زارا، استارباكس، پيتزا دومينو و بقيه مورد ها اثبات نموده است كه نرم‌افزار ها ميتواند به صورت چشمگيري به ارتقا فروش ياري دهد. در اينجا برخي نمونه‌ها درباره ي اين مقاله ارائه شده‌است:

زارا با به كار گيري از اپ كاربردي گوشي خويش پيروز به ارتقا 60 درصدي فروش شد.

بعد از فعال سازي اپليكيشن‌ موبايل ربكا مينكوف، اين اسم تجاري چيره به فروش سه برابر بيشتر جامه‌ها نسبت به انتظارات كمپاني شد.

بعد از نشر نرم‌افزار گوشي پيتزا دومينو، اين اسم تجاري پيروز به ارتقا 28 درصدي فروش خويش در بريتانيا شد.

 

مشتريان مدرن مدام به تلفن‌هاي هوشمند خويش دقت مي‌نمايند

تلفن‌هاي هوشمند ديگر فقط يك ابزار نيستند و ديگر تبديل به بخشي از روش معاش ما گرديده‌اند. در اولِ ظهور تلفن‌هاي هوشمند، مزاياي آن‌ها براي كسب و شغل هاي كوچك خيلي روشن نبود. صرفا 10 درصد از مشتريان تلفن‌هاي هوشمند داشتند و حتي مقدار كمتري از اين درصد جمعيت نيز بر روي تلفن‌هاي ياروهمدم خويش فعال بودند. امروزه، نزديك به 60 درصد از جمعيت دنيا دارنده يك گوشي مي باشند (و اين آمار براي اروپا و امريكاي شمالي حدودا برابر با صد درصد ميباشد) و به همين عامل تغييرات در تعداد يوزرها فعال موبايل حقيقتا پهناور بوده ميباشد.

علاوه بر اين آمار نشان مي دهد كه اشخاص بزرگسال نزديك به سه ساعت و نيم از وقت خويش را صرف برنامه ها مي‌نمايند. پس منطقي ميباشد كه عموم بخشي از اين بازه زماني هم بر روي اپليكيشن كاربردي شما صرف نمايند، همينطور در حالتي‌كه كه اپ‌هاي كاربردي شما صرفا وابسته به سيستم‌استدلال اندرويد ميباشد، بهتر ميباشد يك ورژن از آن را نيز براي سيستم‌ادله IOS ارائه دهيد و بالعكس، تا به اين صورت تا حد قابليت و امكان بخش اعظمي از يوزرها بالقوه خويش را پوشش دهيد.

ايده‌هايي براي بازاريابي بهتر نرم افزار ها

حدودا امروزه تمامي عموم از كودك ها بچه تا سالمندان از دستگاه‌هاي موبايل استعمال مي‌نمايند. براين اساس يك بازار عظيم براي نرم‌افزار ها وجود دارااست. متاسفانه، بخش اعظمي از نرم‌افزار‌هاي كاربردي روزمره دانلود ميگردند و بعضا نيز هيچگاه آيتم به كار گيري قرار نمي‌گيرند.

براي اينكه عموم نرم افزار‌هاي كاربردي شما‌را از در بين صدها اپليكيشن با امكاناتي شبيه گزينش نمايند، شما نياز به بازاريابي عالي داريد.

معمولا نقط ي اوج دانلود نرم افزار‌هاي كاربردي چندين هفته نخستين تكثير آن ها ميباشد. البته در‌صورتي‌كه كه جامعه اپ‌ كاربردي شما و عملكرد‌هاي بازاريابي شما به صورت هميشگي نباشد، نتيجه ها شما نيز كوتاه مقطع خواهد بود و نتايجي مستمر كسب نخواهيد كرد.

شما مي بايست يك نرم‌افزار بلند زمان را ساخت نماييد. براي آغاز، استراتژي بازاريابي خويش را به دو قسمت تاكتيك‌هاي قبل از فعال سازي و بعداز فعال سازي تقسيم فرماييد.

بازاريابي اپ ها قبل از فعال سازي آن‌ها

بازاريابي را مدتي طولاني قبل از تكثير نرم‌افزار‌هاي خويش آغاز نمائيد.

از لحظه‌اي كه مفاهيم و طرح‌هاي اپليكيشن كاربردي در ذهنيت شما بي نقص مي گردد، شما بايستي به انديشه بازاريابي آن باشيد و بدانيد كه يوزرها ايده‌آل شما چه عده اي مي باشند و چرا آنان بايستي اپليكيشن شمارا دانلود نمايند و شما چه طور مي توانيد اين يوزرها را به دانلود نرم افزار خويش سوق دهيد. پس به محض اينكه معني اپ كاربردي در ذهنيت شما بي نقص شد، به تفكر آغاز بازاريابي براي آن باشيد.

بازاريابي در اوايل يك نرم‌افزار كاربردي ميتواند انتظارات را ساخت و ساز نمايد. عموم همواره جديدترين و آخري نرم‌افزار‌هاي كاربردي بازار را دوست دارا هستند.

مبتني بر مطالعاتي كه بوسيله گوگل انجام يافته ميباشد، صرفا 40 درصد از يوزرها گوشي به جستجوي نرم‌افزار‌هاي كاربردي از روش دكان نرم افزار‌هاي كاربردي ميپردازند. ديگران فقط اپ‌هاي كاربردي مايحتاج خويش را از روش ويدئوهاي يوتيوب، يادگرفتن‌هاي آنلاين و بقيه مورد‌هاي ديگر مي يابند.

به اين ترتيب وقتي كه شما استارت به اپ‌ريزي براي بازاريابي خويش ميكنيد موضوع‌هاي مختلفي را ميتوانيد زير پوشش قرار دهيد.

آغاز به برقراري تعاملات با مشتريان احتمالي خويش فرمائيد

به مراد ساخت و ساز نرم افزار‌ كاربردي ايده‌آل، شما مي بايست به طوري اپليكيشن كاربردي را پباده سازي فرماييد تا نيازهاي يوزرها را برآورده سازد. عموم صرفا نرم‌افزار‌هايي را دانلود مي‌نمايند كه به آن ها به شدت‌ نياز داشته باشند.

به اين ترتيب مي بايست در حين روند ساخت اپ‌هاي كاربردي، برخورد مخاطبان مقصود خويش را نيز اخذ نمائيد. در ادامه مشتريان احتمالي و تعامل با آنان در پروسه ساخت و ساز اپ‌ كاربردي خويش باشيد. از يوزرها حقيقي و واقعي بازخوردهايي را از روش تالارهاي گفتگو اينترنت‌تارنما‌هاي داراي ارتباط و رسانه‌هاي اجتماعي اخذ نماييد.

شما ميتوانيد از ابزارهاي نظارتي نيز به كارگيري فرمائيد كه‌اين ابزارها در شناسايي رهبران صنعت به شما امداد مي‌نمايند و شما مي توانيد براي اخذ برخورد از آنان نيز به كارگيري نماييد.

از جمله، بازاستريم با اينفلوئنسرها (اشخاص داراي اسم و رسم در كانال‌هاي اجتماعي كه تعداد متعددي دنبال‌كننده دارا هستند) به مراد اخذ برخورد در امر خصوصيت‌هاي اپليكيشن‌هاي ذيل اينترنت كار مي‌نمايد آن‌گاه اين بازخوردها را در فعال سازي اپليكيشن‌ها نيز اعمال مي‌نمايد.

يك وب لاگ بسازيد

بلاگ يكي شايسته ترين نحوه‌هاي اشتراك‌گذاري داده ها آنلاين ميباشد و شما از روش آن مي تواند با ارسال پست‌هايي به صورت منظم، مخاطبان را بروز نگهداريد. شما بايستي به محض توليد تارنما اپليكيشن خويش، مبادرت به فعال‌سازي يك بلاگ نيز در كنار آن فرماييد.

به اشتراك‌گذاري تجربيات خويش در ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار، خواننده گان را سرگرم آن خواهد كرد. آن ها حس مي‌نمايند در‌اين پروسه حضور دارا هستند و شما مي‌توانيد از روش عده اي كه با پست‌ها رابطه برقرار مي‌نمايند، بازخوردي عالي اخذ فرمائيد.

اين مسئله همينطور منجر ساخت علائق در اپ‌ كاربردي شما مي گردند و وب لاگ تبديل به محلي براي برقراري رابطه با يوزرها، حتي بعد از فعال سازي اپ‌ كاربردي مي‌گردد.

آغاز به پخش تيزر فرمائيد

شما مي توانيد مجموع ارتفاع روز درباره‌ي نرم‌افزار كاربردي خويش حرف فرماييد البته عموم مدام مي خواهند اين چيزها را با ديده خويش ببينند.

با به كارگيري از تيزرها و پيش‌اكران‌ها شما مي توانيد مشتريان را از حالت «عشق‌مند» به حالت «هيجان‌زده» براي اپ‌كاربردي خويش ببريد. آدم‌ها موجوداتي بصري مي باشند. ويدئوهاي تبليغاتي و تصاوير از نرم‌افزار‌هاي كاربردي شما منجر مي‌گردد كه عموم به مكان صرفا شنيدن خبرها راجع‌به اپ كاربردي شما، به شخصه آن را ببينند.

شما ميتوانيد از اين تكنيك براي رويش يك فهرست نشاني اينترنتي از كاربراني كه عشق و علاقه‌مند به نرم افزار‌ كاربردي شما ميباشند، استعمال نمائيد.

استارت به مهيا‌سازي پرونده‌هاي خبرها و اطلاع رساني‌هايي فرمائيد كه بايستي به رسانه‌ها ارسال شوند

شما مي بايست براي تاريخ نشر اپليكيشن كاربردي خويش آغاز به فراهم‌سازي پرونده‌هاي خبرها و اطلاع رساني‌هايي نمائيد كه بايستي به رسانه‌ها ارسال شوند. سايت شما بايستي كاملا فراهم باشد و بايستي ويدئوهايي براي اشاعه خصوصيت‌هاي كليد نرم‌افزار‌‌كاربردي خويش داشته باشيد و بخشي از محتواي آن نيز بايستي مانند تاريخ نشر يا اين كه پست‌هاي وبلاگي باشد.

بايستي با رسانه‌هاي داراي ربط، اينفلوئنسرهاي صنعت خويش و بلاگ‌هاي نويس‌هاي داراي اعتبار براي راي زني‌ها و چك‌ اپ‌ كاربردي خويش رابطه برقرار نمائيد.

فعلا كه اپليكيشن كاربردي شما فعال‌ساز‌ي شده‌است، فعاليت شما كل گرديده وجود ندارد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۱:۳۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

ايده‌هايي براي بازاريابي بهتر برنامه ها


ايده‌هايي براي بازاريابي بهتر برنامه ها

حدودا امروزه همگي عموم از خردسال ها طفل تا سالمندان از دستگاه‌هاي موبايل طراحي اپليكيشن در مشهد استعمال مي‌نمايند. به اين ترتيب يك بازار گسترده براي نرم افزار ها وجود دارااست. متاسفانه، بخش اعظمي از اپ‌هاي كاربردي روزمره دانلود مي گردند و بعضي نيز هيچگاه گزينه استعمال قرار نمي‌گيرند.

براي اينكه عموم اپ‌هاي كاربردي شمارا از در ميان صدها اپ با امكاناتي شبيه گزينش نمايند، شما نياز به بازاريابي عالي داريد.

معمولا نقط ي اوج دانلود نرم افزار‌هاي كاربردي يك سري هفته نخستين نشر آن‌ها ميباشد. اما در‌صورتي‌كه كه جامعه اپ‌ كاربردي شما و همت‌هاي بازاريابي شما به صورت مستمر نباشد، نتيجه ها شما نيز كوتاه بازه زماني خواهد بود و نتايجي هميشگي كسب نخواهيد كرد.

شما مي بايست يك نرم‌افزار بلند برهه زماني را توليد نمائيد. براي آغاز، استراتژي بازاريابي خويش را به دو نصيب تاكتيك‌هاي قبل از راه اندازي و بعد از راه اندازي تقسيم نمائيد.

بازاريابي نرم‌افزار ها قبل از راه اندازي آن‌ها

بازاريابي را مدتي طولاني قبل از نشر اپليكيشن‌هاي خويش استارت نمائيد.

از لحظه‌اي كه مفاهيم و طرح‌هاي اپليكيشن كاربردي در ذهنيت شما بدون نقص مي شود، شما بايستي به تامل بازاريابي آن باشيد و بدانيد كه يوزرها ايده‌آل شما چه عده اي مي‌باشند و چرا آن‌ها مي بايست برنامه شما‌را دانلود نمايند و شما به چه شكل مي توانيد اين يوزرها را به دانلود اپليكيشن خويش سوق دهيد. پس به محض اينكه معني نرم افزار كاربردي در ذهنيت شما بدون نقص شد، به انديشه آغاز بازاريابي براي آن باشيد.

بازاريابي در اوايل يك اپ كاربردي ميتواند انتظارات را ساخت نمايد. عموم همواره جديدترين و پاياني اپ‌هاي كاربردي بازار را دوست دارا‌هستند.

مبتني بر مطالعاتي كه بوسيله گوگل انجام شده ميباشد، فقط 40 درصد از يوزرها موبايل به جستجوي اپ‌هاي كاربردي از روش مغازه اپ‌هاي كاربردي ميپردازند. ساير افراد صرفا نرم‌افزار‌هاي كاربردي ما يحتاج خويش را از روش ويدئوهاي يوتيوب، يادگرفتن‌هاي آنلاين و بقيه آيتم‌هاي ديگر مييابند.

براين اساس وقتي كه شما استارت به اپ‌ريزي براي بازاريابي خويش ميكنيد مسئله‌هاي مختلفي را ميتوانيد زير پوشش قرار دهيد.

استارت به برقراري تعاملات با مشتريان احتمالي خويش نماييد

به مراد ساخت و ساز اپ‌ كاربردي ايده‌آل، شما بايستي به گونه اي اپليكيشن كاربردي را پباده سازي نمائيد تا نيازهاي يوزرها را برآورده سازد. عموم فقط اپ‌هايي را دانلود مي‌نمايند كه به آنان به شدت‌ نياز داشته باشند.

بدين ترتيب مي بايست در طول فرايند ساخت و ساز اپ‌هاي كاربردي، برخورد مخاطبان مقصود خويش را نيز اخذ فرمائيد. درپي مشتريان احتمالي و تعامل با آن ها در فرايند ساخت‌و‌ساز اپ‌ كاربردي خويش باشيد. از يوزرها حقيقي بازخوردهايي را از روش تالارهاي راي زني اينترنت‌تارنما‌هاي داراي ربط و رسانه‌هاي اجتماعي اخذ نمائيد.

شما ميتوانيد از ابزارهاي نظارتي نيز به كارگيري فرمائيد كه‌اين ابزارها در شناسايي رهبران صنعت به شما امداد مي‌نمايند و شما مي توانيد براي اخذ برخورد از آنها نيز به كار گيري فرمائيد.

از جمله، بازاستريم با اينفلوئنسرها (اشخاص پر اسم و رسم در كانال‌هاي اجتماعي كه تعداد متعددي دنبال‌كننده دارا هستند) به خواسته اخذ برخورد راجع به خصوصيت‌هاي نرم‌افزار‌هاي پايين اينترنت كار مي‌نمايد بعد اين بازخوردها را در فعال‌ساز‌ي اپ‌ها نيز اعمال مي‌نمايد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۶:۵۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

سرعت بالاي اپليكيشن


همگي ي كاربراني كه از نرم افزار شما استعمال مي نمايند؛ دوست دارا هستند تا كارشان در كمترين دوران صورت بپذيرد.

همين فاكتور ظاهرا بي آلايش انگيزه برتري اكثري از رقبا نسبت به يكديگر بوده  طراحي اپليكيشن در مشهد و اين نشان ميدهد كه سرعت بالاي اپ ها چه موضوعي مهمي ميباشد.

مخاطبين شما هنگامي ببيند كه براي وقت آن‌ها قيمت قائليد به شما با مسئوليت ميمانند به نحوي كه مي اقتدار از اين شيوه تعداد مشتريان اثبات را تا حد متعددي ارتقاء بخشيد.

 

۵- قابليت و امكان بازيابي داده ها استفاده كننده
براي هر كسي ممكن ميباشد پيش بيايد كه اسم كاربري و يا اين كه راز عبورش را قراموش نمايد.

از همين روي وجود يك سيستم بازيابي خودكار مي‌تواند بسيار به فعاليت مخاطبانتان بيايد.

اين سيستم به يوزرها شما امداد مي نمايد تا بتوانند فارغ از هيچ نگراني داده ها حياتي خويش را بازيابي نمايند و ديگر نگران گم شدن و يا اين كه فراموش شدن پسوردشان نباشند.

اين قابليت و امكان در اكثر اَپ هاي مدرن وجود داراست؛ پس بهتر ميباشد شما نيز از آن در نرم‌افزار خويش به كار گيري نمائيد.

 

۶- انجام آزمايش A/B براي در دست گرفتن كيفي
در اولِ پباده سازي نرم افزار تلفن همراه خويش استعمال از آزمايش A/B بسيار حائذ اهميت ميباشد.

اين آزمايش به شما نشان مي‌دهد كه چه پِلني براي اپليكيشنتان اجرا نماييد تا حداكثر بازدهي را بدست آوريد.

معمولا بعداز اينكه برنامه شما عرضه مي گردد خلق و خوي مخاطبين با يكديگر فرق دارااست چون آنها نمي دانند كه از اپ شما چه طور به كارگيري نمايند.

از همين روي آزمايش A/B قادر است با اعتنا به كردار يوزرها اَپ شما، داده ها خوب و مفيدي در اختيارتان قرار دهد.

 

۷- تمركز بر روي تعامل با يوزرها
شما مي بايست براي خويش معلوم فرمائيد كه مي‌خواهيد از چه طريقي با مخاطبينتان تعامل داشته باشيد. تارنما يا اين كه نرم‌افزار؟

اينكه شما پيوند هاي مختلفي در اپليكيشنتان تعريف‌و‌تمجيد فرماييد و دائماً كوشش داشته باشيد كاربرانتان را به وب سايت پاس دهيد؛ به هيچ عنوان استراتژي صحت وجود ندارد.

اين فعاليت منجر ميگردد مخاطب آنطور كه مي بايست در اپليكيشنتان حضور نداشته باشد و مقطع دوران حضور وي در اينترنت سايتتان نيز به مقدار كافي نباشد.

استراتژي صحيح در‌اين مواقع به كارگيري از مرورگر داخلي در اپ ميباشد.

اين عمل سبب ساز ميگردد تا استفاده كننده از اَپ بيرون نشود و در عين هم اكنون از تارنما شما نيز ديدن نمايد.

 

۸- خوانايي متن در پباده سازي اپ تلفن همراه
ممكن ميباشد براي شما نيز اتفاق افتاده باشد كه بخواهيد يك مقاله ديدني و باب دلتان را بخوانيد البته به جهت بد بودن فونت و نا خوانا بودنش، آن را رها كرده و از خواندنش صرف لحاظ فرمائيد.

وجود اين خلل چه در اپ شما و چه در سايتتان، يك زمينه ي بدون شوخي ميباشد.

به گونه اي كه در‌صورتي‌كه گوگل به آن پي پيروز شود در اولي زمان درجه ي تارنما شما‌را تا حد متعددي كاهش خواهد اعطا كرد.

نيازي وجود ندارد از فونتي خيره كننده و قريب و يا اين كه بسيار ريز و بسيار درشت به كارگيري فرماييد. رعايت دو نكته به شما در تعيين سايز و رنگ فونت امداد مي نمايد.

۱- سايز فونت شما از ۱۱ كمتر نباشد.

۲- رنگ فونت شما با دور نما ي وبسايت و يا اين كه اپليكيشنتان دارنده ناهمخواني باشد. ولي علاوه بر اين مغايرت، رنگ هاي شما مي بايست دارنده هماهنگي نيز باشند و نسبت به هم متناسب به حيث بيايند.

 

با رعايت موردها فوق علاوه بر پباده سازي يك نرم افزار قشنگ و مخاطب پسند، نامتان در زمره ي طراحان ماهر اپ قرار ميگيرد. به گونه اي كه كليه دوست دارا هستند با شما همياري داشته باشند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۹:۰۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

دنبال كنندگان Fake Instagram چه چيزي است؟

طراحي اپليكيشن در مشهد


به طور تقريبً كليه ما دست كم تعداد يه خرده دنبال كنندگان جعلي اينستاگرام داريم. حتي در شرايطي كه ابداً متوجه نشويد .شما ممكن ميباشد تصور كنيد ، چه كسي اهميت مي‌دهد؟ و دنبال كننده جعلي و مهم نداريم ، صحت دارد؟ متأسفانه ، فالور هاي جعلي ميتوانند عواقب منفي داشته باشند ، ميتوانند براي شما اسپم بفرستند يا اين كه حسابتان را هك نمايند ، يا اين كه با پست كردن تعداد بسيار متعددي پيام از جانب شما به اينستاگرام سبب خواهد شد تا اكانت شمارا مسدود نمايند.

دنبال كنندگان Fake Instagram چه چيزي است؟
دنبال كنندگان جعلي اينستاگرام مرتبط با شخصيت هاي جعلي ميباشند ، كه اكثر وقت ها به وسيله رباتهايي ساخت و ساز ميگردند كه صدها يا اين كه هزاران اكانت هرزنامه را ساخت‌و‌ساز مي نمايند.

چرا اشخاص يا اين كه رباتها اين حسابهاي جعلي را ساخت و ساز مي نمايند؟ اكثر وقت ها فروشندگان در‌پي فالورهاي جعلي با هزينه نادر ميباشد. بخش اعظمي از يوزرها حقيقي وواقعي اينستاگرام براي ارتقاء تعداد فالور هاي خويش براي ارتقاء نفوذ در اينستاگرام ، خريد دنبال كننده هاي جعلي ارزان ارزش را گزينش مي نمايند. آيا مي بايست دنبال كننده هاي جعلي بخريد؟ خير ، احتمالاً اينطور وجود ندارد.

اگرچه به لحاظ ميرسد با يه خرده همت ، مي‌توانيد فالور هاي جعلي خويش را در اينستاگرام به طريق چشمگيري ارتقاء دهيد ، البته در غايت اين يك ايده بد ميباشد. فالور جعلي حقيقتاً پستهاي شما‌را دوست ندارد يا اين كه به صورت معناداري به تعامل كلي شما زخم ميرسانند. درگير كنندگي عاملي در الگوريتم اينستاگرام ميباشد كه ميتواند در طريق مشاهده پست هاي شما به وسيله اشخاص در تأثير بگذارد.

چه طور يك پيوند به استوري خويش در اينستاگرام اضافه كنيم؟
چه‌گونه از استيكرهاي اينستاگرام به كار گيري كنيم؟ (۱۴ پيشنهاد و ترفند)
درصورتي كه ميخواهيد يك تأثيرگذار در اينستاگرام باشيد ، عموم رغبت دارا‌هستند كه اندازه مخاطبان شما زياد باشد. در صورتي شما ۱۰،۰۰۰ دنبال كننده داريد ، ولي يك عكس شما صرفا ۱۰۰ لايك داراست، معين ميباشد كه محتواي شما عالي و تأثيرگذار وجود ندارد ، و بقيه و برند هاي تجاري نمي‌خواهند با شما همياري نمايند. بويژه آنان مايل نيستند كه در صورتيكه فالور جعلي خريداري كرده باشيد بطور منظم با شما همياري نمايند.

حتي در صورتي‌كه نگران تعاملات نباشيد ، رهروان جعلي قانون ها اينستاگرام را مي شكنند و مي‌توانند باعث به توليد مسدودي در اكانت شما شوند. اگرچه بخش اعظمي از فالور هاي جعلي نسبتاً بي ضرر و زيان مي باشند البته آن ها همينطور ميتوانند به صورت بالقوه حساب شمارا هك نمايند .

چه گونه فالور هاي جعلي را پيداكنيم؟
به چه شكل مي‌توانيد بگوييد كدام فالور ها جعلي ميباشند؟ اكثر اوقات ، بسيار شفاف ميباشد. فالورهاي جعلي رغبت دارا‌هستند كه مطالبي در برگه خويش نداشته باشند ، تعداد متعددي اشخاص را دنبال مي نمايند و نسبتاًً هيچ فالوري ندارند و اسم هاي اسپم سيرتكامل و شفاف دارا هستند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۵:۰۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

گزينش اسم براي نرم‌افزار


گزينش اسم براي نرم‌افزار
اسم مارك در اسم نرم‌افزار هم باشد؟ اسم نرم‌افزار، خويش كلمه و واژه ي طراحي اپليكيشن در مشهد هم مشتمل بر بشود؟ مخفف اسم مارك باشد؟ دو سيلابلي باشد؟ بيشتر، كمتر و هزاران پرسش و ابهام ديگر در طي تعيين اسم براي نرم افزار به ذهن ما مي‌آيد. البته كليه ي اين سوال هاي چهت نيل به يك چيز ميباشد و آنهم تاثير مثبت داشتن تعيين اسم مطلوب براي اپ در پيشرفت اپليكيشن متبوع ماست. در واقعيت پرسش مهم و بنيادين در اينجا صورت ميگيرد كه بعد از ساخت و ساز نرم‌افزار چه‌طور شايسته ترين نام را براي برنامه خويش تعيين كنيم كه آن نام سبب ساز بيشتر چشم شدن نرم افزار ما بشود. مجموعه تابان شهر در‌اين نوشته‌علمي قصد آناليز و رسيدگي به كل اين سوال هاي و ابهامات را دارااست سفارش مي‌كنيم تا انتها اين نوشته ي علمي ي هيجان آور همدم ما باشيد

مشورت بدون‌پول

تاثير گزينش اسم مطلوب در پيشرفت برنامه
اكثري از عده اي كه تا به درحال حاضر مشغول گزينش اسم براي نرم افزار نشده اند بر اين باورند كه يكي‌از معمولي ترين و نادر اهميت ترين پروسه ساخت‌و‌ساز و عرضه ي برنامه به بازار، گزينش اسم براي آن ميباشد. در شرايطي‌كه كه تعيين اسم مطلوب براي اپ تاثير شگرفي در چشم شدن و در غايت پولساز بودن نرم‌افزار خواهد داشت. در‌حالتي كه دقت نماييد اولي چيزي كه اعتنا شما‌را جلب مي نمايد و ميبينيد نام يك نرم‌افزار ميباشد و البته نكته ي اصلي خيس اين ميباشد كه چه‌طور نام خويش را به استفاده كننده نشان دهيد؟ آيا يك نام طولاني و طاقت فرسا در جست و جو ها ابدا نمايش داده ميشود كه بعد استفاده كننده نام شما‌را ببيند( تا خوشش بيايد يا اين كه نياييد). براي حل اين چالش كارشناسان و متخصصين بازاريابي راه و روش هاي بسيار خير يافته اند كه استعمال از هر مورد از آن‌ها قادر است منش گشاي ما باشد. پس با ادامه ي نوشته‌ي علمي يار و همدم باشيد تا با ارشادوراهنمايي هاي طلايي گروه تابان شهر درخصوص تعيين اسم براي برنامه، شايسته ترين نام را براي نرم‌افزار خويش گزينش فرمائيد.


راهنماي طلايي
پيكار اوليه به از صلح و آشتي انتها
مدام به عبارتي اوليه تكليفتان را با خودتان پر‌نور نمائيد. بايستي اين قضيه مشخص و معلوم باشد كه دقيقا از نرم‌افزار چه ميخواهيد. به هيچ عنوان بدين تفكر نكنيد كه اوليه بايستي نام براي برنامه خويش پيدا فرماييد آن‌گاه نو مشاهده كنيد كه دقيقا نرم‌افزار شما چه ميباشد! بعداز اينكه تكليف نوع نرم‌افزار و كاربري آن معلوم شد شما به طور رسمي وارد وادي گزينش اسم براي برنامه گرديده ايد. حال وقت آن ميباشد كه نام نرم افزار خويش را با به كارگيري از طريق هايي زيرا brainstorm يا اين كه به عبارتي روش پرت كردن گردباد فكري گزينش نماييد. به‌اين نكته دقت فرمائيد كه كل نام هاي پيشنهادي در گرد‌همايي را براي خويش يادداشت كرده و بعد همت نمائيد اسمي تعيين گرديده باشد كه در آينده بتوانيد آنرا تغيير و تحول دهيد فارغ از اينكه به كسب و كارتان ضربه اي وارد گردد در واقعيت نام نرم‌افزار شما نبايد محدود كننده ي شما گردد.

رقبا را فراموش نكنيد!!
بعد از فعال‌ساز‌ي گردباد اندكي به خويش وقار دهيد و آن گاه به ارزيابي اسم هاي جان دار ميان كل نرم‌افزار هاي رقيبان قدر خويش بپردازيد. ملاحظه كنيد كه تعيين اسم براي اپ آن ها چه منطقي داشته اس كه تاثير مثبت در پيشرفت آن ها داشته. دنبال يك يا اين كه چندين قاعده ي كلي درباره‌ي اسم ها بگرديد مطمئنيم به حاصل نيكي خواهيد رسيد. صرفا مهم ترين نكته اي كه بايستي حواستان باشد اين ميباشد كه وارد ورطه ي هولناك نسخه برداري از آنان نشويد كه سبب ساز حذف شما از بازار گردد.

يه سيلابلي يا اين كه يكسري سيلابلي!؟
اكثري استعمال از اسم هاي مخفف و يك سيلابلي را بر اسم هاي تعدادي واژه اي ترجيح ميدهند و اعتقاددارند كه اينجور نام ها براي مخاطب ريلكس خيس تلفط ميگردد و به حافظه وي ميماند مانند اسكايپ يا اين كه اسنپ. ولي تا حدودي صحيح هم مي‌گويند اما نكته اينجاست كه گزينش اسم براي اپ ملاكات مختلف ديگري هم داراست از جمله يكي وسيع ترين نكاتي كه موقع تعيين اسم براي نرم افزار بايستي آن را در لحاظ گرفت شرايطي ميباشد كه مغازه هايي زيرا گوگل پلي، نرم‌افزار استور و يا اين كه بازار و مايكت براي نشر نرم‌افزار قرار مي‌دهند. از جمله اپل به نام هايي كه توضيحي از محتواي خويش درونشان باشد اهميت بيشتري نسبت به ساير مي‌دهد و درصورتي كه قرار به حذف از بازار باشد آنها‌را در حق تقدم هاي بعدي قرار ميدهد. از جمله نرم‌افزار evernote علاوه بر اينكه اسم شل و دو سيلابلي ميباشد، توضيحي از كاري هم كه ميخواهد بكند در خويش داراست كه تبديل به يك اسم ايده آل شده‌است.

ابزار ها رو داشته باش!
همان گونه كه ذكر كرديم جست و جو ميان اسم هاي گوناگون خويش يك مرحله ي اصلي در تعيين اسم براي نرم‌افزار ميباشد كه شما هم مي بايست اين فعاليت را انجام دهيد. حالا براي اين جست و جو ابزارهايي منحصربه‌فرد نام نرم افزار وجود دارااست كه در اين شيوه ميتوانند ياري كننده باشند مثلا وبسايت namebot كه يك پلتفرم براي تعيين اسم مطلوب براي دامنه يا اين كه نرم‌افزار يا اين كه … هست كه شما كلمه ها خويش را تحويل آن مي دهيد و اشكال و اقسام نام هاي پيشنهادي را تحويل شما مي‌دهد و يا اين كه پلتفرم mobile app business name generator & idea كه بدين شكل ميباشد كه يك يا اين كه دو واژه و كلمه اي كه به كسب و كارتان رابطه داراست را تحويل آن مي دهيد، روي واژه و كلمه ي ايجاد كليك مي‌كنيد و آن هم چند اسم به شما تحويل مي‌دهد


انيميشن خيلي راحته هنگامي كه...
وقتي كه شما درگير به يك كسب و عمل مي باشيد به طور بالفعل، گزينش اسم براي نرم افزار حتي از آب خردن هم معمولي خيس ميباشد. بدين شكل كه شما نامي كه در پيشين به عنوان مثال براي مغازه خويش تعيين كرديد مي‌گذاريد و در كنار آن خصوصيت كسب وكار خويش را ذكر مي‌كنيد. همين!! صرفا به‌اين نكته دقت نمائيد كه نرم‌افزار استور محدوديت 50 واژه و كلمه اي و گوگل پلي محدوديت سي كلمه و واژه اي دارا‌هستند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۰:۲۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

ثبت آگهي در نيازچه

تبليغات رايگان براي چه كساني به درد ميخورد؟

تبليغات رايگان براي كساني كه ميخواهند كسب و كار خود را رونق ببخشند، پيشنهاد بسيار خوبي است و دو حالت دارد، يا تبليغات را انجام مي دهيد و پيشرفت مي كنيد يا بدون تبليغات ادامه مي دهيد كه دير يا زود از گود رقابت خارج خواهيد شد. اين حقيقت دارد. پس مطمئن باشيد تبليغات رايگان ما نتيجه مطلوبي را براي شما به ارمغان مي آورد.

 

 

اخيرا فروش كالاها و خدمات در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي بسيار رونق گرفته است. بسياري از توليدكنندگان از طريق تبليغات به رشد و توسعه رسيده اند. تعداد كاربران اينترنتي هر روز در حال افزايش است. به همين دليل تبليغات تاثيري بسياري بر رونق كسب و كار دارد. تبليغات رايگان ابعاد گسترده ي دارد. مهم ترين هدفي كه تبليغات اينترنتي به دنبال آن هستند افزايش فروش و شناخت مخاطبان به محصولات است. آگهي اينترنتي روش هاي مختلفي دارد كه عبارت است از:

  • تبليغات همسان

  • تبليغات از طريق موتور جستجو

  • تبليغات بنري

  • تبليغات از طريق شبكه هاي اجتماعي

تبليغات همسان قصد دارد كه نظر مخاطبان خود را از طريق مشكلات جذب كند. اين روش تبليغات هوشمندانه است. تبليغات از طريق موتور جستجو به اين هدف است كه در يك مدت زمان كوتاه و با هزينه ي مناسب محصولات شما را تبليغ كنند.  اين نوع تبليغ از طريق عنوان و تكرار كلمات اصلي انجام ميشود‌. تبليغات بنري با عضو شدن در يك سايت و بنر خود را با ثبت در آن انجام ميشود. امروزه شبكه هاي اجتماعي بخش مهمي از زندگي ما را تشكيل ميدهند و كاربران زيادي هم در اين شبكه ها فعال هستند.  شبكه هاي كه تبليغات در آن موثر است مانند توييتر و فيسبوك و تلگرام است.

 

مزيت هاي ثبت آگهي رايگان

آگهي ابزاري است كه در مقابل پرداخت هزينه، محصولات خود را به مخاطبان معرفي ميكند. آگهي ها مزاياي دارند كه عبارت است از:

  • تشويق مشتريان به خريد بيشتر

  • اثبات محصول

  • پوشش وسيع تر

  • مخاطبان هدفمند

  • اطلاع رساني بيشتر

آگهي ها انواع مختلفي دارند مانند:

  • آگهي تيزر

  • آگهي رپرتاژ

  • حك آرم

  • زير نويس

  • دعوت به تماشا

  • نشان آگهي

آگهي تيزر در تلويزيون و راديو انجام ميشود و مدت تبليغ آن۲۰تا۴۰ثانيه است. آگهي رپرتاژ مانند مستند است و كمترين زمان گزارش آن۱۲۰ثانيه است. حك آرم هم در تلويزيون است زمان تبليغ آن حداقل ۵دقيقه است. دعوت به تماشا هم در موقعيت هاي است كه در تلويزيون برنامه ي در حال پخش است و بين آن آگهي پخش ميشود و اخيرا بسيار رايج شده است. زيرنويس هم در تلويزيون انجام مي گيرد و مدت پخش آن۱۵ثانيه است. نشان آگهي شامل نمايش نام،نشان تجاري، به صورت روزانه از شبكه هاي صدا و سيما انجام ميشود. ثبت آگهي رايگان بهترين روش رونق در كسب و كار ميباشد. آگهي اينترنتي همانطور كه از نامش معلوم است در اينترنت انجام ميشود.

چرا بايد از نيازمندي هاي آنلاين استفاده كنيم؟

  • براي فروش محصولات

  • براي اطلاع رساني

  • براي كسب آراي مردم

يك وبسايت اگر اقدام به تبليغات رايگان بكند بايد ويژگي هاي داشته باشد مانند:

  • توانايي دسته بندي آگهي ها

  • بهره بردن از كلمات كليدي

  • درج لينك

  • درج تصوير

براي درج آگهي در اينترنت، سايت هاي زيادي وجود دارد. اولين گام براي تبليغات رايگان در اينترنت بايد يك سايت خوب را انتخاب كنيد. همچنين  بايد سايتي كه انتخاب ميكنيد داراي اعتبار باشد. سايت خوب، سايتي است كه روزانه هزاران بازديد داشته باشد. تبليغات رايگان در چنين سايت هايي يك فرصت عالي است. تبليغات رايگان در اين سايت گسترده است و همه جنبه ها را در برميگيرد مانند:

  • املاك

  • گردشگري

  • خودرو

  • پزشكي 

  • صنعت

  • ساختمان

  • آموزش

نيازمندي هاي آنلاين شامل چه مواردي ميشود؟

  • تقسيم بندي مجزا

  • قابل تفكيك بر اساس مكان

  • كاربري راحت

  • سرعت لود بالا

  • داشتن پكيج هاي متفاوت

  • سئو مناسب

براي آساني كار بازديدكنندگان و تبليغ كنندگان بهتر است كه تبليغات رايگان داراي تقسيم بندي هاي مختلف باشد. قابليت تفكيك مكان ها براي وب سايت هاي تبليغاتي مهم است چون مكان هاي مختلف از آن براي تبليغات استفاده مي كنند. سايت تبليغات رايگان چون داراي مشتريان مختلفي مي باشد بايد كاربري آن به شكلي باشد كه همه افراد به راحتي بتوانند از اين سايت بهره ببرند. سايت تبليغات رايگان بايد سرعت لود بالاي داشته باشد چون امكان دارد هر دقيقه تعداد كاربران زياد شود پس بايد سرعت لود بالا باشد تا كارها سريعتر انجام شود. يك سايت تبليغات رايگان بايد پكيج هاي گوناگوني داشته باشد تا هر كاربر بتواند متناسب با نيازهايش  آگهي هاي خود را ثبت كند. اين پكيج ها به سه دسته تقسيم ميشوند كه عبارت است از:

  • پكيج برنز اي

  • پكيج نقره اي

  • پكيچ طلايي

يك سايت تبليغات رايگان بايد سئو مناسبي داشته باشد يعني بايد بهينه سازي زيادي داشته باشد. كه افراد بتوانند از آگهي ها بازديد بيشتري بكنند. تبليغات رايگان در عصر حاضر جوابگو نياز هاي جامعه است. تبليغ  براي اين است كه ما براي رسيدن به اهدافمان كمك كنيم.  اخيرا تبليغات رايگان به يك تجارت و صنعت بزرگ تبديل شده است. سالانه هزينه هاي زيادي صرف تبليغات مي شود. يكي از مهم ترين مزاياي تبليغات به صرفه بودن است يعني با هزينه كمتر آگهي هاي خود را تبليغ كنيد. تبليغات رايگان اينترنتي نسبت به تبليغات سنتي مخاطبان بيشتري را جذب ميكند. شما زماني كه با مزاياي تبليغات رايگان آشنا شويد ميفهميد كه اين سايت بسيار بهتر و خوب تر از ساير سايت هاي تبليغاتي ميباشد. در سال هاي گذشته تبليغات رايگان  در اينترنت براي فروش محصولات رشد بسيار چشمگيري داشته است.

 

انواع سبك و اهداف تبليغات

تبليغات سبك هاي مختلفي دارد. همچنين اهداف هاي متعددي دارد.سبك هاي تبليغات عبارت است از:

  • تبليغات آگاهي دهنده

  • تبليغات تشويق كننده

  • تبليغات يادآوري كننده

  • تبليغات محيطي

  • تبليغات مدرن

  • تبليغات اينترنتي

اهداف تبليغات عبارت است از:

  • معرفي محصولات به بهترين شيوه و روش ممكن

  • گسترش دادن كسب و كار شما به بهترين وجه

  • ميزان سود شما را در كسب و كار افزايش ميدهد

  • واسطه ها را از بازار از بين ميبرد

  • مشتريهاي جديد را جذب ميكند همچنين مشتريهاي قديم‌ را حفظ ميكند

  • مشتري ها را از قيمت هاي جديد در بازار آگاه ميكنند

  • خدماتي را كه به كاربران ارائه ميدهد براي شما عزيزان شرح ميدهد

  • همواره مصرف كننده را ترغيب ميكند كه او به اين كالا در آينده نزديك نياز خواهد داشت

  • به طور حرفه اي مشتري را براي خريد كالاي شما معتقد ميكند

تبليغات آگاهي دهنده يعني مشتري ها را از وجود كالاهاي جديد آگاه مي سازد. تبليغات ترغيب كننده يعني مشتري را براي خريد كالاي شما تحريك و تشويق ميكند. تبليغات ياد آوري كننده يعني همواره به خدماتي كه ميتوانيد به مشتري ارائه دهيد را تكرار ميكند تا در ذهن مشتري ها ياد آوري شود. تبليغات محيطي به دو نوع تبليغات داخلي و خارجي تقسيم ميشود  تبليغاتي كه در بالاي مغازه ها ، كاتالوگ و غيره است را تبليغات داخلي مينامند. تبليغات كه در مكان هاي سرپوشيده انجام مي شود مانند مترو و غيره.  تبليغات خارجي ناميده ميشود. تبليغات مدرن و اينترنتي هم منظور از شبكه هاي اجتماعي است.

 

تبليغات رايگان اينترنتي خود را به ما بسپاريد .

با توجه به اينكه دنيا در حال پيشرفت و توسعه و گسترش ميباشد، آگهي رايگان اينترنتي بسيار گسترده شده است و مشتريان زيادي دارد. شما مخاطبان عزيز ميتوانيد  تبليغات خود را به ما بسپاريد و در كسب و كار خود بهترين نتيجه را داشته باشيد همچنين ما به شما تضمين ميكنم كه كسب و كار شما با تبليغات سايت ما رونق ميگيرد. سايت ما در تبليغات بسيار حرفه اي و هوشمندانه كار ميكند پس نگران هيچي نباشيد. كسب و كار از شما، تبليغ و شناساندن آن با ما. پس وقت را از دست ندهيد و همين الان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

منبع: https://niazcheh.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۳:۲۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

پباده سازي نرم افزار گوشي


در دنياي مدرن ديگر بيشتراز يك سري ساعت نمي توانيم از وب و اپ هاي بدور بمانيم ،فارغ از اون ها معاش ما با نقص‌ مواجه گردد ،حتي ممكن ميباشد وسيع ترين نياز هاي خويش مثل خريد هاي روزمره و رفتن به سركار و… يا اين كه حتي منبع درامداصلي خويش را از دست بدهيم.پباده سازي نرم‌افزار هاي امروزه براي ارائه سرويس ها آنلاين كه مدام در مجموع ساعت‌ها شبانه روز در دسترس باشد روز آپ تو ديت در درحال حاضر ارتقا ميباشد،و كمتر كسي ميباشد كه از طراحي اپليكيشن در مشهد  دوست داستني مثل آژانس آنلاين،اپ هاي پيك،و مغازه آنلاين به كارگيري نكرده باشد.پباده سازي اپ هاي فروشگاهي،پباده سازي برنامه هاي خدماتي،پباده سازي نرم‌افزار سرويس ها دليوري و…دوستداشتني ترين ها در حوزه توليد برنامه هاي گوشي مي‌باشد.در پي با ويستا مجموعه ياروهمدم باشيد تا با گويش هاي نرم افزار نويشي نرم‌افزار ها بيشتر آشنا گرديد…

پباده سازي نرم افزار گوشي

گويش اپليكيشن نويسي جاوا(Java):
لهجه اپ نويسي جاوا يك لهجه شئ گرا بوده و براي اولي توشه بوسيله جيمز گاسلينگ در كمپاني(Sun Micro System) نوآوري شد.اين گويش ساختاري مانند C و C++ داشته و با امكاناتي كمتر وتوابعي سهل و آسان خيس البته امنيت بالا محبوبيت اكثري ميان برنامه نويس ها داراست.جاوا بيشترين استعمال را در ميان اپليكيشن هاي اپ نويسي داشته و طبق آمارجاوا حدود23% معيار سرچ گويش هاي نرم افزار نويسي را به خويش تخصيص داده و آن‌گاه پايتون با13% درصد در ردوه دوم جاي‌دارد.از آن جا كه سيستم ادله اندرويد خويش نيز به وسيله لهجه اپليكيشن نويسي جاوا مندرج ميباشد.به همين انگيزه يادگيري آن منجر مي‌گردد كه هر نوع نرم‌افزار(App) دلخواه اندرويدي را بنويسيد.از كاربرد هاي گويش جاوا ميتوان به اپ نويسي برنامه ، سرور اينترنت ، نرم افزار هاي علمي ، بازي ها و تارنما ها اشاره نمود.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۶:۱۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

شيوه اجراي مسابقه برد‌آميز در شبكه هاي عمومي


شيوه اجراي مسابقه برد‌آميز در شبكه هاي عمومي
0

اجراي يك مسابقه در رسانه‌هاي اجتماعي قادر است راهي عالي براي سرگرم نگه داشتن طرفدارانتان با مارك شما باشد. چه كسي شيفته پيروز شدن پاداش بدون‌پول وجود ندارد؟!

البته به آساني ارسال كردن "چه كسي مي‌خواهد پيروز شود ..." آسوده وجود ندارد. طراحي اپليكيشن در ايران مسابقات برد‌آميز در رسانه‌هاي اجتماعي نياز به طرح ريزي و اجرا داراست.

پيش از آغاز مسابقه در رسانه‌هاي اجتماعي، يك نظارت ليست براي اجراي آن تهيه و تنظيم فرمائيد.

هدف ها خويش را تشريح نمائيد
داشتن يك پاداش براي كادو دادن عامل كافي براي برگزاري مسابقه وجود ندارد. با جواب دادن به‌اين پرسش اطمينان نتايج فرمائيد، "چه چيزي را مي‌خواهيد انجام دهيد؟" و از مسابقه آنلاين خويش غايت به كار گيري را ببريد.

آيا پيرو ارتقاء تدبير از اسم تجاري خويش، ارتقا تعداد دنبال‌كنندگان ورقه خويش، اخذ اشتراك خبر نامه يا اين كه براي محصول ها خاصي در معرض روئت كرد قرار بگيريد؟

توصيه مي شود نوشته ي علمي آيا اينستاگرام بستر قابل قبولي براي فروش مال و سرويس ها مي‌باشد؟ را مطالعه فرماييد.

فهميدن هدف ها به شما در ارشاد فرايند امداد مي نمايد.

مسابقه را تهيه فرمائيد
بعداز تشريح هدف ها، وقت آن ميباشد كه مسابقه را تهيه و تنظيم فرماييد. اين وقت گيرترين مرحله ميباشد، البته با اجراي صحيح اين مرحله از بروز اشتباهات در طول برگزاري مسابقه خودداري نمائيد. در اينجا يك سري نكته وجود داراست كه بايستي درخصوص آن ها تصور كنيد.

پلتفرم خويش را تعيين نماييد
مشخص و معلوم فرمائيد كه آيا اين مسابقه در رخ بوك، توييتر، اينستاگرام و ... اجرا شود، در حالي كه از كانال‌هاي اجتماعي ديگر خويش براي تبليغ متقابل مسابقه به كار گيري مي‌كنيد، يك پلتفرم را گزينش نمائيد و به آن بچسبيد. ميزباني مسابقه شما در يك پلتفرم، از سردرگمي پرهيز مي‌نمايد و مايحتاج ميباشد كه متناسب با مقررات متعدد در هر سيستم دليل، آن مسابقه را انجام دهيد. همينطور گزينش پيروز و تجزيه و محاسبه نتيجه ها را آسوده‌خيس مي‌نمايد.

استعمال از يك نرم‌افزار فرد ثالث (اپليكيشن‌هاي گسترش‌دهنده) قادر است به شما در اجراي يك مسابقه ياري دهد، و اكثري از آن‌ها نرم افزار آزمايشي مجاني يا اين كه ورژن‌هايي دارا‌هستند كه تعداد مشخصي از ورودي‌ها بدون‌پول مي‌باشند. آيتم هاي دوستداشتني دربرگيرنده Woobox ، Wishpond ، Shortstack و Rafflecopter ميباشد.

تصميم بگيريد نوع مسابقه‌اي را كه ميخواهيد داشته باشيد
كمپاني‌كنندگان به چه شكل وارد مسابقه مي‌شوند؟ آيا آن‌ها مي بايست برگه شمارا دوست داشته باشند، عكسي به اشتراك بگذارند، بعضي از دوستان خويش را تگ نمايند، از #hashtag به كار گيري نمايند؟ در‌اين‌جا گونه هاي مختلفي از مسابقات وجود دارااست (دوستداشتني‌ترين آن‌ها دربرگيرنده قرعه‌كشي، ساخت و ساز عكس / فيلم، اشتراك‌گذاري، لايك، راي‌گيري) ميباشد، و هر مورد مزايا و معايب خويش را دارا هستند. از جمله، يك مسابقه قرعه كشي، مسابقه‌اي كه از يوزرها مي خواهد اسم و نشاني اينترنتي خويش را براي ورود به سيستم ارائه دهند، معمولي ترين ورود براي يوزرها ميباشد البته نرخ شركت كردن پاييني دارااست. يك مسابقه عكس يا اين كه فيلم دارنده بيشترين بضاعت براي شركت كردن ميباشد البته نياز به همت متعددي از كمپاني كنندگان را داراست.

هرچه رقابت شما شل خيس باشد، احتمال ورود اشخاص بيشتر خواهد بود! انجام مسابقه بسيار پيچيده ميباشد (يعني فرايند خيلي زياد، داشتن فرم طولاني براي مالامال كردن و ...) بازدارنده از ورود اشخاص مي گردد.

هنگام گردآوري داده ها مرتبط با مسابقه، تنها داده ها مايحتاج خويش را عده‌آوري نمائيد. درخواست داده ها بيشتر از حد ضروري سبب به شركت كردن كمتري مي گردد. هنگام درخواست نشاني آدرس اينترنتي، به طبعً داده ها CASL را درج نمائيد.

قانون ها را بدانيد
هر بستر رسانه اجتماعي براي اجراي مسابقه مقررات خويش را داراست. به طبعً مقررات را بدانيد. شما نميخواهيد از سايتي كه ممنوع ميباشد به كار گيري نمائيد!

انتخاب اجرو پاداش
برندگان چه چيزي اخذ مي‌نمايند؟ مسابقه‌هايي كه به شايسته ترين صورت اجرا ميگردند دارنده يك پاداش ميباشند كه مستقيماً به كمپاني شما مربوط ميگردد. شما مي خواهيد برند تجاري خويش را به بازار عرضه نمائيد و عده اي را جذب فرماييد كه حقيقتاً به آنچه كه تجارت شما ارائه ميدهد عشق دارا‌هستند، خير "شكارچيان مسابقه" كه تنها مي خواهند چيزي كسب نمايند.

ايده‌هاي پاداش
از توليدها خويش استعمال نماييد.
كارت كادو / كوپن.
يك تجربه اختصاصي كه نمي اقتدار خريداري كرد.
اطمينان نتايج نمائيد كه اجرو پاداش درنظر گرفته گرديده قيمت همت شما براي موفق شدن را داراست! چنانچه براي ورود به مسابقه برهه زماني متعددي زمان برد و اجرو پاداش اندك مانند بطري آب باشد، انتظار ورود متعددي را نداشته باشيد.

برهه زماني مسابقه
با اجراي مسابقه خويش براي بازه زماني برهه زماني خيلي كوتاهي، از ورودي‌هاي مسابقه غافل نشويد. از طرفي، عشق و علاقه خويش را به اشخاصي كه اجراي مسابقه طولاني بازه شما‌را دوست ندارند، ازدست ندهيد. به خيال و خاطر داشته باشيد كه كمپاني‌كنندگان براي ورود به مسابقه مي بايست چه كاري انجام دهند و اطمينان نتايج نماييد كه اشخاص وقت كافي براي ورود را دارا‌هستند. همينطور به‌ خيال و خاطر داشته باشيد كه در صورتيكه پاداش شما بايستي در يك روز معين استعمال شود (مانند بليط‌هاي يك روي داد)، مطمئن گرديد كه پيروز شما بازه كافي براي گزينش پاداش و به كارگيري از آن را داراست.

هرگونه ضابطه را مشخص و معلوم نمائيد
مسابقه خويش را بسيار روشن و قابل درك فرمائيد. تاريخ ورود را وارد فرمائيد، مراحلي كه مي بايست براي كمپاني‌كنندگان در آن صورت پذيرد و شيوه گزينش و تماس با موفق را تشريح نمائيد.

ساخت‌و‌ساز گرافيك براي مسابقه
براي پشتيباني از مسابقه خويش، يك گرافيك ديده نواز اضافه فرماييد! اين مي تواند دربرگيرنده تغيير تحول جلد يا اين كه عكس نمايه، تصاوير شيت فرود يا اين كه خلاقيت براي پست‌هاي تبليغي باشد. اطمينان نتايج نماييد كه گروه پباده سازي شما بعدها خاصي براي هر تصوير دارااست. براي مسابقات Facebook، اساسي ميباشد كه هنگام ساخت‌و‌ساز گرافيك، ضابطه 20٪ را به خيال و خاطر بسپاريد.

تبليغ، تبليغ، تبليغ
تنها به اين دليل‌كه شما مسابقه را ساختيد، لزوماً به‌اين مضمون‌ وجود ندارد كه آنها خواهند آمد. اطمينان نتايج نماييد كه هواداران شما همگي در زمينه ي اين مسابقه مي دانند. از كل منابع بدون‌پول خودتان به كارگيري نماييد: مسابقه را در تمامي شبكه‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي و سايت خويش تبليغ نمائيد. در صورتيكه يك خبر نامه يا اين كه يك دكان اينترنتي داريد، داده ها مسابقه را در آن وارد فرماييد. مورد هاي پرداخت گرديده براي تبليغ مي‌تواند مشتمل بر تبليغات رخ بوك يا اين كه پست‌هاي تبليغي، توييت‌هاي تبليغي توييتر يا اين كه مجال تبليغ در Instagram باشد.

از طرفدارانتان بخواهيد كه‌اين مسابقه را در كانال اجتماعي خويش به اشتراك بگذارند. چنانچه دوستان خويش را به اشتراك‌گذاري ترغيب كنيد، مي توانيد با ورودي‌هاي مازاد به آن ها اجرو پاداش دهيد. استعمال از يك اپليكيشن فرد ثالث (اپليكيشن‌هاي گسترش‌دهنده) قادر است اجرا و پيگيري اين ورودي‌هاي مازاد را سهل نمايد. به كمپاني‌كنندگان لينك و پيوند داده ميگردد تا بعداز ارسال سند خويش، با دوستان خويش به اشتراك بگذارند.‌ فارغ از اين سيستم استدلال، يوزرها با پروفايل‌هاي محرمانه ممكن ميباشد هنگام اشتراك اين مسابقه اعتبار اخذ نكنند.

مانيتور كردن
بعداز اتمام مسابقه، مرتباً تحليل فرمائيد تا مطمئن گرديد كه كليه چيز طبق اپ پيش مي‌رود. ورودي‌هاي روزمره امتحان را انجام داده و به هر پيام يا اين كه پيام‌هايي كه علاقه مندان شما در رابطه اين مسابقه دارا‌هستند، جواب دهيد.

برندگان را اعلام نمائيد
بعداز گزينش موفق، آن را تبليغ فرمائيد! نشان دادن چيره خويش اثبات مي‌نمايد كه‌اين مسابقه اجرو پاداش داشته و حقيقي بوده ميباشد. پيروز را در شبكه‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، وبسايت يا اين كه مجله خويش قرار دهيد.

فيض گيري
مسابقه شما به انتها رسيد، غالب تعيين شد ... ولي آيا قيمت آن را داشت؟ آيا پيش از فعال‌سازي مسابقه اهدافي را كه ذكر كرديد انجام داده ايد؟ دفعه بعد از آن چه فعاليت كرده و چه كارهايي را ميخواهيد انجام دهيد، مرور فرماييد. چه گونه ميتوانيد مسابقه بعدي خويش را حتي بهتر برگزار نماييد؟ بسته به ابزاري كه شما به كارگيري ميكنيد، معيارهايي كه قابل آناليز مي باشند مشتمل بر نرخ ورود و اشتراك، معيار دنبال كننده‌هاي نو به دست آمده، ترافيك مراجعه به رسانه هاي اجتماعي به سايت شما و نرخ كليك از روش پيوند‌ها است.

اين نكات ما براي برگزاري مسابقه رسانه‌هاي اجتماعي ميباشد! براي شما چه چيزي است؟ آيا روايت پيروزي مسابقه (يا اين كه عدم پيروزي) داريد كه ميخواهيد آن‌ها را به اشتراك بگذاريد؟ لطفا ايده ها خويش را به اشتراك بگذاريد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۱۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

چطور از اينستاگرام كسب درآمد كنيم؟


چطور از اينستاگرام كسب درآمد كنيم؟

اينستاگرام تحت عنوان فقط كانال‌ي اجتماعي جهاني كه در كشور‌ايران به راحتي در دسترس ميباشد، يك زمان ايده‌ال براي درآمدزايي ميباشد. با وجود اينكه طولاني تر تجهيزات تجاري اينستاگرام به طور طراحي اپليكيشن در مشهد  بي واسطه در كشور‌ايران بسته ميباشد، البته هر جا كه مخاطب باشد، مجال كسب درآمد هم مي باشد.

كلاً براي درآمدزايي از اينستاگرام، شما اين سه مرحله را طي نماييد:

يك پيج خوب راه اندازي نماييد
تعداد فالوور خويش را ( با دقت به مخاطب انگيزه) ارتقا دهيد
به طور بي واسطه (فروش) يا اين كه غيرمستقيم ( تبليغات و برندسازي) كسب درآمد فرمائيد
به حيث بي آلايش ميباشد، ولي ابدا اينطور وجود ندارد. به همين عامل هم سفارش مي كنيم در عصر فراگيري كسب و عمل اينستاگرامي هميارآكادمي كمپاني نمائيد و اصول كسب درآمد آنلاين را يادبگيريد.

براي درآمد زايي از اينستاگرام شيوه هاي متنوعي موجود هست كه ما به باز‌بيني يك سري مدل از آن‌ها مي پردازيم :

تبليغات بصورت بي واسطه:

در شرايطي كه فالوور مربوط به يك قضيه يگانه داشته باشيد، حتي با وجود فالوور نادر هم مي توانيد تبليغات بدون واسطه محصول ها يا اين كه سرويس ها مربوط به آن فالوورها را داشته باشيد و از اين شيوه كسب درآمد نماييد. اما با داشتن فالوور بالا ميتوانيد دامنه‌ي توليد ها و تبليغات را هم ارتقا دهيد.

فروش جنس يا اين كه سرويس ها:

يك طرز ديگر اين ميباشد كه خودتان به طور بدون واسطه از روش پيج، فرآورده و سرويس ها خودتان را بفروشيد. با وجود اينكه در كشور ايران خدمت فروشگاهي اينستاگرام عمل نمي‌نمايد، البته اين طريق درآمدزايي در كشور ايران خيلي رونق دارااست و اتفاقامردم هم از پيج‌ها خريد دارا‌هستند.

اما در اين زمينه دسته متاع خيلي مهم ميباشد. در مجموع و تحت عنوان يك نكته، محصول ها مربوط به خانم‌ها بهتر در اينستاگرام فروخته ميگردد.

برندينگ

در‌اين شيوه، شما خير دنبال فروش بي واسطه ميباشيد و خير دنبال كسب درآمد. انگيزه صرفا معرفي توليدات شما، كمپاني، مارك و حتي خويش شماست. برندنيگ هم در غايت به درآمدزايي ميرسد البته خير به طور بي واسطه.

براي برندنيگ خوب در اينستاگرام لازم ميباشد كه مزيت‌هاي خويش را به طور بدون واسطه و هميشه به مشتري اكران دهيد. برندينگ يكي مسائل مهم در كسب درامد اينترنتي ميباشد.

فروش فالور ها،لايك و كامنت:

اين گزينه هم يكي مواقعي ميباشد كه در اينستاگرام دوست داران متعددي داراست.در شرايطي‌كه پيج شما دارنده فالوور هاي متعددي باشد،شما ميتوانيد فالور ها و يا اين كه حتي لايك و كامنت هاي خويش را به كساني كه نياز دارا‌هستند بفروشيد و پولي را بصورت توافقي بابت هر فالور اخذ فرماييد.

خب هم اكنون چطوري؟ خيلي بي آلايش شما از يك پيج پولي را اخذ ميكنيد و در عوض آن از فالوورهاي خويش مي خواهيد كه آن پيج را فالو نمايند يا اين كه براي مثال پست‌هاي آن را لايك نمايند و … اين شيوه براي ارتقا فالوور، خيلي بهتر از خريد فالوور فيك ميباشد.

مرسوم ترين شيوه براي اين فعاليت اين ميباشد كه شما يك كليپ از خودتان استوري فرمائيد و خيلي بدون واسطه درخواست نمائيد كه فالوورهاي شما، آن پيج مختص را فالو نمايند.

 

سر برد در اينستاگرام
از هر روشي كه ميخواهيد در اينستاگرام كسب درامد نمائيد، مي بايست خودتان حضور فعال داشته باشيد و اين موضوع تنها با اين سه شرط ممكن ميباشد:

عمل هميشه براي وقتي زياد
ارائه‌ي محتواي باكيفيت
گزينش صحيح مخاطب انگيزه
چنانچه اين سه گزينه را رعايت نماييد، پس از مدتي پيج شما خويش به خويش رشدش را آغاز ميكند و خواهيد روءيت كرد كه در طول كوتاهي پول، خودش به سراغ شما مي آيد. يعني كساني كه پيج شمارا براي تبليغ مطلوب مي بينند، از شما درباره ي ارزش تبليغات در پيج مي پرسند. در غايت آنچه مهم ميباشد، دور از شوخي نگاه كردن به اينستاگرام ميباشد. مي بايست در زمينه ي اينستاگرام و درامد از آن روءيت كرد بدون شوخي و بلندمدت داشته باشيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۳۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

ساخت اپليكيشن اندرويد براي سايت

نرم افزار‌ گوشي عبارت‌ميباشد از از قابل انعطاف افزارهايي كه رابطه بدون واسطه با پردازنده‎هاي سيستم برهان موبايل ياروهمدم دارا‌هستند و مستقيماً درخواست‎هاي يوزرها را انجام مي دهند. طراحي اپليكيشن در مشهد در تلفن همراه به طور بي واسطه دستوري را انجام ميدهند كه تماماً براي يوزرها ملموس و قابل رؤيت ميباشد. در حالتي كه بخواهيم راجع‌به نرم افزار گوشي مثالي را بزنيم مي بايست بگوئيم به همگي قابل انعطاف افزارهاي تلفن همراه كه استفاده كننده بوسيله آن‌ها به اجراي فرماني در موبايل مي‌پردازد نرم افزار اسم داراست. به عنوان مثال شما ممكن ميباشد براي عمل هاي مالي بسته به اكانت بانكي خويش ممكن ميباشد از نرم افزار تلفن همراه خزانه ملت، نرم افزار گوشي خزانه پاسارگاد، نرم افزار تلفن همراه خزانه ملي، نرم افزار تلفن همراه خزانه سامان، نرم افزار گوشي خزانه اقتصاد نوين، نرم افزار تلفن همراه خزانه سپه، نرم افزار گوشي خزانه آينده و يا اين كه غيره استعمال كنيد. و يا اين كه ممكن ميباشد شما در زمان روز به به كار گيري از ابزارهاي ديگري در موبايل همپا خويش بپردازيد. به عنوان مثال ممكن ميباشد براي تعقيب كردن رويدادهاي ورزشي از نرم افزار تلفن همراه كانال سه به كارگيري نماييد و يا اين كه براي تعقيب كردن برنامه هاي تلويزيوني ممكن ميباشد از نرم افزار اندرويد پخش زنده استعمال نماييد. همينطور بعضا يوزرها كه از روش مغازه اينترنتي به خريد مي‌پردازند ممكن ميباشد از نرم افزار وب سايت هاي مانند نرم افزار گوشي ديجي فرآورده و يا اين كه نرم افزار تلفن همراه باميلو استعمال كنند. همينطور مثلا ممكن ميباشد نرم افزار بازي خاصي هم براي PC ارائه شود و هم به طور نرم افزار تلفن همراه ارائه گردد كه در‌اين‌حالت‌ توسعه و گسترش دهنده اپليكيشن همت مي نمايد اين بازي را بر شالوده دستگاه هاي ديجيتال ساخت كند. به عنوان مثال نرم افزار م وبايل clash of clans از مواقعي ميباشد كه براي انجام بازي برنامه نويسي شده‌است. يا اين كه بازي angry birds يكي از ديگر از موردها نرم افزار گوشي ميباشد. كليه اين ابزارها كه در دسترس شما قرار گرفته اند نرم افزار تلفن همراه اسم دارا هستند كه ممكن ميباشد براساس مدل سيستم استدلال يك موبايل يار و همدم، براي اجرا مستلزم بستر و سيستم ادله ما يحتاج خويش باشند مرتبط با خويش باشند. يك نرم افزار تلفن همراه ممكن ميباشد بر اساس سيستم استدلال اندرويد باشد كه به در‌اين‌صورت‌ بدين اپليكيشن اصطلاحاً نرم افزار اندرويد مي‌گويند. يا اين كه ممكن ميباشد سيستم عالي كه‌اين اپليكيشن را مدير مي نمايد برپايه IOS باشد كه در‌اين حالت به آن نرم افزار IOS يا اين كه نرم افزار اپل ميگويند. براي ديگر سيستم عوامل همانند ويندوز فون، بلك بري، جاوا، سيمبين و غيره نيز نرم افزار هايي بسته به دسته بستر سيستم ادله پباده سازي شده‌است. توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار تلفن همراه، همانگونه كه كارايي كرده اند براساس دستگاه هاي متفاوت نسخه هاي متفاوتي از اپليكيشن را ارائه دهند، براي سيستم استدلال هاي مختلفي كه ممكن ميباشد بر روي گوشي به عمل رود نيز عملكرد مي نمايند به توليد و پباده سازي نسخه هاي مختلفي از يك نرم افزار تلفن همراه بپردازند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۲:۴۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)