مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

بررسي اپليكيشن مديسه


به عبارتي‌طور كه مي دانيد امروزه، مخصوصا با سرايت COVID-19 كسب و شغل هاي آنلاين موردپسند اكثري از عموم عالم قرار گرفته‌اند در كشور‌ايران نيز بيش تر از پيش عموم به سوي خريدهاي اينترنتي روي آورده‌اند. طراحي اپليكيشن در مشهد با ارتقاء زد خورد و گرفتاري‌هاي روزمره، بقيه افراد جامعه بازه كافي براي ماندن در ترافيك‌هاي سنگين و گشتن در مجموع دكان‌ها را ندارند در فيض بيشتر اشخاص به سوي خريدهاي آنلاين در تمامي مسئله‌ها از كالاهاي سوپر ماركتي گرفته تا پوشاك و اسباب ديجيتالي و… كشيده گرديده‌اند.

ولي اين نكته را بايستي به خيال و خاطر داشت كه هر دكان اينترنتي به راحتي بضاعت آمازون و مثال اهل ايران آن ديجي‌جنس شدن را ندارد. فقط در شرايطي‌كه اين واقعه ميفتد كه يك مزيتي نسبت به آن ها داشته باشد، بتواند به اندازه آنان خوب كار نمايد و يا اين كه عيب و خللهاي آنان‌را بشناسد و در دكان خويش آن ها را برطرف سازد. وب سايت و نرم‌افزار‌هاي خريد آنلاين متعددي در حوالي خويش مي بينيم كه با هدف ها بزرگي آغاز به فعاليت مي‌نمايند و بعد از مدتي فيض دلخواه خويش را نمي‌گيرند و آن‌سيرتكامل كه انتظار دارا هستند فروش قابل قبولي ندارند.

در‌اين نوشته‌علمي مي خواهيم با هم به نظارت يكي دكان‌هاي خريد آنلاين بپردازيم تا با محاسن و معايب آن بيشتر آشنا شويم.


تاريخچه مغازه‌هاي آنلاين
در سال ۱۹۹۱، براي او‌لين توشه سرورهاي جهاني در موضوع به كارگيري‌هاي تجاري در دسترس قرار گرفتند، آن گاه با سپري شد يك‌سري سال اولي خزانه تجاري پا به عرصه حضور گذاشت و پيتزا هات (Pizza hut) از اين وضعيت به خير بهره برد و تحت عنوان اولي مغازه آنلاين پيتزا در دنيا شناخته شده‌است.

در سال ۱۹۹۵ مغازه‌ اينترنتي آمازون (Amazon) و سال آن‌گاه اي بي (Ebay) وارد حوزه دكان‌هاي آنلاين گرديده‌اند و تا در حال حاضر تحت عنوان شايسته ترين و بدون نقص‌ترين دكان‌هاي اينترنتي عالم شناخته مي شوند. آنها توانسته‌اند قسمت وسيعي از خريد آنلاين را به خويش تخصيص دهند و با سپري شد ساليان همچنان كلام نخستين را در حوزه فروش آنلاين بزنند.

در صورتي بخواهيم مثال اهل ايران آن‌را نمونه بزنيم بي شك با شنيدن كلماتي مانند خريد از طريق اينترنت، فروش آنلاين، كسب و فعاليت آنلاين و… ديجي‌متاع در ذهن‌ها نقش خواهد بست. ديجي‌متاع نخست كار خويش را در سال ۱۳۸۵ و در مورد فروش آنلاين كالاهاي ديجيتالي و الكترونيكي آغاز كرد و با سپري شد برهه زماني، دكان‌ خويش را در مجموع مسئله‌هاي ديجيتال، اسباب و اثاث آرايشي، بهداشتي و سالم، خودرو، ابزار و اداري، مد و پوشاك، اثاثيه منزل و آشپزخانه، اثاثيه تحرير و به تازگي هم سوپر ماركت توسعه داده ميباشد.


دكان‌هاي آنلاين اهل ايران اكثري وجود دارا هستند كه حريف خويش را ديجي‌متاع مي دانند، در صورتي‌كه كه براي همگام شدن و يا اين كه پيشي به دست آوردن از رقيبان خويش هيچ‌سيرتكامل تلاشي نمي كنند در حالي كه در پي فيض‌اي بالاتر از كارايي خويش مي‌باشند.

مي بايست خاطرنشان كرد صرفا با طراحي وب يا اين كه برنامه و قرار دادن چندين محصول در آن نمي‌اقتدار پيروزي‌هاي بزرگي همانند‌ آمازون، ديجي‌متاع و… را به دست‌آورد، بلكه براي پيروزي در مورد مغازه‌هاي آنلاين ما يحتاج ميباشد طرز پردازش كالاها، تصاوير مصرف شده در مال، بازاريابي (ماركتينگ)، كيفيت كالاها، تجربه يوزرها و… را در حيث بگيريد. در شرايطي كه با باميلو شناخت داريد مي بايست بدانيد هنگامي كه استارت به فعاليت كرد، يكي پهناور‌ترين دكان‌هاي آنلاين كشور‌ايران به اكانت مي‌آمد كه در طي عمل خويش حريف دورازشوخي ديجي‌محصول به شمار مي رفت البته به عارضه ها مختلفي بعد از ۶ سال، عمل خويش را در اين باره تعطيل كرد.

مغازه‌هاي اينترنتي با متمركز شدن بر روي يك جنس تا حدودي توانسته‌اند طيف خاصي از مخاطبين را مقصود قرار دهند. درين دربين دكان‌هاي پوشاك مانند باني مد، ديجي استايل و مديسه دراين باره پيروزي‌هاي بسيار خير را به دست آورده‌اند. در‌اين نوشته‌علمي ما به آناليز نرم‌افزار مديسه كه جديدا منتشر شده خوا هيم پرداخت تا با نظارت آن متوجه شويم كه مي‌اقتدار به سادگي با يك‌سري آزمايش معمولي، استعمال از نگاه يوزرها و تحليل روند طي گرديده، صرفا بوسيله يكي‌از يوزرها اكثري از معايب جانور را پيدا كرده و برطرف سازيم تا روزي بتوانيم فيض دلخواهي را ببينيم.

در رابطه مديسه
يكي‌از نرم‌افزار‌هايي كه در حوزه فروش آنلاين فعاليت مي كند مديسه ميباشد كه در بالا فقط در موضوع پوشاك كار داشت و جديدا در مسئله‌هاي اثاثيه آرايشي، اثاثيه خانه و… نيز كار خويش را آغاز نموده است.

مديسه كسب و عمل اينترنتي مجموعه گلستان به حساب ميآيد و عرضه كننده اكثري از برندهاي داراي اعتبار فرنگي به عنوان مثال RIMMEL، DKNY، Nike و… ميباشد، همينطور جديدا تلاش كرده تا از برندهاي اهل ايران بخش اعظمي نيز حمايت نمايد و از آنها در دكان خويش منفعت پيروزشود.

مديسه براي دسترسي ريلكس يوزرها ورژن اينترنت، اندرويد و iOS را پباده سازي نموده است تا بتواند دايره وسيعي از يوزرها را به خويش جلب نمايد. پيرو با ديگر تجهيزات مديسه آشنا خوا هيم شد و معايب آن‌را به معضل خوا‌هيم كشيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۱:۵۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

9 روند برتر طراحي برنامه براي سال 2021

9 روند برتر طراحي برنامه براي سال 2021


برنامه شما مدرن نيست مگر اينكه مدرن به نظر برسد. به همين دليل نگه داشتن برگه ها طراحي اپليكيشن در مشهد در مورد داغترين روند طراحي برنامه از جمله آنچه در سال 2021 در دسترس است بسيار مهم است. س isال اين است ، سبك هاي بصري محبوب فردا را چگونه پيش بيني مي كنيد؟

چه كسي بهتر از خود طراحان برنامه مي داند؟ ما از 99 طراحان برنامه طراحان برنامه هاي مستقل پرسيديم كه اخيراً چه روندهايي را مشاهده مي كنند. در اينجا بهترين روند طراحي برنامه وجود دارد كه مي توانيد انتظار داشته باشيد بيشتر در سال آينده و بيشتر از آن مشاهده كنيد.

9 بهترين روند طراحي برنامه 2021 عبارتند از:
-
ريخت شناسي
تصاويري كه به راحتي در چشم قرار دارند
جذاب كردن كشيدن تجربه ها
عمق از طريق سايه ها و لايه بندي
الهام آنالوگ
هنر انتزاعي و هندسي
زواياي غير منتظره
غوطه وري از طريق VR و AR
تجسم خلاق داده ها

1. تجزيه و تحليل
-
Neumorphism به عنوان مثال روند طراحي برنامه Neumorphism: برنامه آب و هوا با آيكون هاي Neumorphism
طراحي برنامه توسط Giovanni Azevedo از طريق Behance
نمادها و دكمه ها در سال هاي گذشته بسيار ساده شده اند. در سال 2021 ، طراحان قصد دارند جذابيت آنها را بيشتر كنند. آنها چگونه مي خواهند به آن دست پيدا كنند؟

اين پاسخ را "Neumorphism" مي نامند ، اختصار "Skeumorphism جديد". اين روند جديد داغ طراحي برنامه از اوايل سال 2010 ميلادي سبك مي گيرد و به آن تغييراتي در دهه 2020 مي بخشد - همان مفهوم استفاده از تصاوير واقعي ، اما با گرافيك هاي سه بعدي مانند جديد و پيشرفته.

Neumorphism به طور معمول آيكون ها و دكمه هاي مسطح را مي گيرد و به آنها ابعادي شاد مي بخشد. هنوز هم سادگي كارتوني طراحي مسطح را حفظ مي كند ، اما با يك واقع گرايي چشم نواز كه باعث مي شود از صفحه بپرد. كاملاً واقع بينانه نيست ، اما خيلي بيشتر شبيه زندگي و لمس است.

برنامه كاربردي روند روند نمونه گيري از عصب شناسي
طراحي برنامه توسط David Ofiare
برنامه كاربردي روند روند نمونه گيري از عصب شناسي
طراحي برنامه توسط Tran Mau Tri Tam
Neumorphism به عنوان مثال روند طراحي برنامه: برنامه با دكمه هاي Neumorphism
توسط ODarka

2. تصاويري كه از نظر چشم آسان هستند
-
طراحي برنامه نبايد فقط زيبا باشد ، بلكه استفاده از آن نيز بايد يك لذت باشد. امروزه ، در حالي كه بسياري از ما به تلفن هاي خود چسبيده ايم و تمام روز به صفحه ها خيره شده ايم ، اين واقعيت بيش از هر زمان ديگري صحت دارد. طراحان برنامه اشتياق كاربران را براي داشتن يك تجربه راحت تر در مشاهده كه خستگي چشم را كاهش مي دهد ، احساس مي كنند و به راحتي طرح هاي جامعي را همراه با رنگ ها و تصاوير تسكين دهنده ايجاد مي كنند كه به راحتي در چشم ما ايجاد مي شود.

اين طرح هاي برنامه از رنگ هاي آرامبخش ، طبيعي و طرح بندي ساده اي استفاده مي كنند كه كاربران را تحت فشار قرار نمي دهند و به آنها امكان مي دهد بدون اينكه ناراحت شوند ، مدت بيشتري به صفحه نگاه كنند.

كلر تيلور ، طراح ارشد محصولات در 99designs مي گويد: "دنياي ما پر سر و صدا است ، خستگي بزرگنمايي يك چيز است." "اين روند در مورد عدم استفاده از طراحي برنامه" "يك كار در يك زمان" و استفاده از طراحي فوق العاده مينيماليسم براي جلوگيري از حواس پرتي است. "


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۹:۱۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اپليكيشن يا وبسايت ريسپانسيو


شايد براي هر شخصي كه بخواهد كسب و فعاليت آنلاين خويش را منش بيندازد طراحي اپليكيشن در مشهد  و مغازه اينترنتي توليدها خويش را در بستر وب ساخت نمايد او‌لين سوالي كه برايش پيش مي‌آيد اين ميباشد كه وي مي بايست در بالا وب سايت خويش را رويه بيندازد يا اين كه اين اپ ميباشد كه حق تقدم دارااست. با ما يار باشيد تا بتوانيم جواب اين پرسش برنامه يا اين كه تارنما ؟ را با هم پيدا كنيم.

نخست بهتر ميباشد تا فوايد هر مورد از اين دو را به طور ليست وار در يكجا آوريم تا بتوانيم با مقايسه مزيت هاي هرمورد به جواب صحت درخصوص اين سوال برسيم.

مزيت هاي وبسايت :
در دسترس بودن در همگي سيستم دست اندركاران
كشف كردن يوزرها نو از روش موتور هاي كاوش
سرعت بروز رساني سريعتر
هزينه پباده سازي و گسترش كمتر
وسعت انتقال داده
مزيت هاي برنامه :
سرعت بيشتر
استعمال سهل و آسان خيس
وابستگي و تعلق بيشتر مخاطب
استعمال از تجهيزات بر طبق تلفن همراه
در كل با مزيت هاي هرمورد از اين دو آشنا شديم. براي جواب به‌اين پرسش كه پباده سازي سايت براي شما در بالا مطلوب ميباشد و يا اين كه پباده سازي برنامه بايستي حالت ابتدايي كسب و كارتان براي استارت كسب و فعاليت آنلاينتان را نيز در لحاظ بگيريم. با ما همپا باشيد تا با جواب به سوالهاي تحت معلوم گردد تا براي شما برنامه يا اين كه وبسايت ريسپانسيو الويت داراست؟


مزيت اپ به وبسايت
معيار به كار گيري يوزرها در طول يك ماه چه معيار ميباشد؟
مهمترين پرسش در اولِ دستور اين ميباشد كه خدمتي كه شما ارائه مي دهيد به چه شكل ميباشد و به صورت طبيعي مشتريان شما نياز ميباشد هر يكسري وقت يكبار به وب سايت شما رمز بزنند در‌صورتي‌كه جواب اين ميباشد كه مخاطب شما به صورت روزمره نياز ميباشد تا از سرويس ها شما به كارگيري نمايد به عنوان مثال شما يك دكان اينترنتي مي‌باشيد پس بالطبع يك اپ نياز شما خواهد بود البته فرض نمائيد خدمتي كه شما ارائه مي دهيد فروش بليط قطار ميباشد از‌آنجا كه به صورت طبيعي يك شخص در ماه نزديك به يكبار احتمال دارااست تا به تارنما شما آمده و درخواست خريد بليط قطار داشته باشد پس به راحتي حاضر نخواهد شد تا اپليكيشني را بر روي موبايل خويش نصب نمايد كه هر ماه فقط يكبار از آن به كارگيري خواهد كرد از همين روي براي بيزينس هايي كه به طور روزمره و مداوم به مخاطب خدماتي را ارائه نمي دهند حق تقدم نخستين پباده سازي تارنما خواهد بود.

كسب و كارتان در اولِ رويه ميباشد؟
در‌صورتي‌كه شما در اولِ راه و روش مي‌باشيد و اخيرا مي‌خواهيد كسب و كارتان را ساخت‌و‌ساز فرماييد توصيه ما پباده سازي سايت ميباشد استدلال بسيار بي آلايش ميباشد چرا‌كه شما در اولِ فرمان مشتري بسيار يه خرده داريد پس مهمترين فعاليت اين ميباشد كه شما بتوانيد به راحتي مشتري به دست آوريد وب سايت شايسته ترين مورد براي اين مسئله ميباشد به دليل آنكه وبسايت علاوه بر اينكه به شما ياري مي نمايد تا با يك سئوي مطلوب براي تارنما خويش به راحتي مشتريان متبوع خويش را از زير اينترنت پيدا نمائيد از طرفي به‌اين خيال كه وبسايت شما در همگي سيستم عوامل و دستگاه هاي متصل به وب در مشت ميباشند پس شما با يك پباده سازي واكنشگرا هيچ تيم از مشتري را از دست نخواهيد بخشيد. ولي در شرايطي‌كه شما مشتري هاي خويش را داريد و معيار استعمال آن‌ها در زمان روز زياد ميباشد و يااينكه مجموعه مشتري هاي شما خاص ميباشد و قرار وجود ندارد از روش گوگل و موتور هاي كاوش مبادرت به جذب مشتري نمائيد پس پباده سازي نرم‌افزار براي شما حق تقدم نخستين خواهد بود.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۶:۵۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

۱۵ نمونه از بهترين اپليكيشن‌هاي اديت يا ويرايش عكس


عكاسان همواره در‌پي تثبيت شايسته ترين عكس‌ها و لحظات مي‌باشند. درحال حاضر با وجود دوربين‌هاي تلفن همراه‌هاي هوشمند، قابليت و امكان به چنگ آوردن عكس‌هاي كيفيت خوب و شفاف آماده شده‌است. طراحي اپليكيشن در مشهد مي‌اقتدار تعداد متعددي تصوير را فقط در يك موبايل مكان اعطا كرد. نرم‌افزار‌هاي بدون پول و مبلغي متعددي براي دستكاري و به اشتراك گذاري عكس‌ها وجود دارا‌هستند. اين اپليكيشن‌ها، تصاوير تلفن همراه را بهبود ميدهند. در‌اين نوشته‌ي علمي با ۱۵ مثال از شايسته ترين نرم‌افزار‌هاي اديت عكس براي سيستم‌هاي گوناگون اندرويد و IOS آشنا خواهيد شد.

بعداز مطالعه اين نوشته‌ي علمي، برنامه مطلوب كارتان براي صرفه جويي در طول و كسب شايسته ترين سود را پيدا خواهيد كرد. روي سهولت به كار گيري نرم‌افزار، قابليت به اشتراك گذاري عكس‌ها و خصوصيت‌هاي هر برنامه متمركز خوا‌هيم شد.

 

پيشنهاد يا اين كه انجام اديت عكس

 

شايسته ترين نرم‌افزار‌هاي اديت عكس براي آيفون و اندرويد
۱.اپليكشن VSCO

 

 

اين نرم افزار يكي شايسته ترين نرم افزار‌هاي اديت عكس و به اشتراك گذاري آن ميباشد. نرم افزار VSCO يكي‌از شايسته ترين نرم افزار‌هاي عكاسي آيفون با سه خصوصيت عكاسي، اشتراك گذاري عكس در كانال‌هاي اجتماعي و اديت عكس ميباشد.

اين نرم‌افزار دارنده جامعه عكاسان ميباشد و مثل اينستاگرام هر نوع آد‌مي ‌در آن پيدا نميشود. در نگاه اوليه تخت‌گاز متوجه پباده سازي ابتكاري آن ‌مي شويد. منوي مهم بسيار بي آلايش و قابل فهم ميباشد.

 

خصوصيت‌هاي اساسي نرم‌افزار VSCO
خصوصيت‌هاي دوربين اين برنامه بسيار ديدني ميباشد. اين نرم افزار توسعه يافته حاذق به عكاسي دستي ميباشد. قابليت و امكان فوكوس، جابجايي ميان ۳ شرايط پيكان، به كار گيري گرايدلاين جهت وصال به ادغام متناسب و تعيين رنگ، آماده ميباشد. سرعت شاتر، IOS و تناسب رنگ هم قابل تغيير‌و تحول ميباشد.
اين نرم‌افزار ‌قادر است از تتظيمات پيش فرض يا اين كه دستي به كارگيري نمايد. ‌مي توانيد عكس‌هاي سابق‌خودتان را از ديد ادغام رنگ و وضوح، دستكاري نماييد.
در‌صورتي‌كه اديت عكس غرض اساسي شما ميباشد، ‌مي توانيد از ابزارهاي تهيه و تنظيم دستي به كار گيري فرماييد. اين ابزارها دربرگيرنده برش، وضوح، كنتراست، برجسته شدن، صاف شدن، سايه پرت كردن و ذخيره ميباشند.
ابزارهاي اديت مشتمل بر افزودن كنتراست، رنگ، اشباع رنگ و غيره ميباشند. اين اپ قابليت و امكان افزودن غربال به عكس‌ها را داراست. ورژن مبلغي آن بيشتراز ۱۳۰ غربال را در اختيارتان قرار ميدهد.
اين ابزار، دارنده پلتفرم به اشتراك گذاري عكس و قابليت دستيابي به جامعه عكاسي VSCO ميباشد. در‌اين پلتفرم توانمند به اشتراك گذاشتن عكس‌ها، كاوش در بين تصاوير بقيه عكاسان و گفت‌و‌گو راجع‌به عكاسي با بقيه همنوعانتان مي باشيد.
برنامه VSCO يك كدام از شايسته ترين اپليكيشن‌هاي آيفون ميباشد و تا حدي هم روي اندرويد كارآمد ميباشد.
كساني كه به‌دنبال اپليكيشني براي عكاسي، اديت و به اشتراك گذاري در جمعيتي با مهارت شبيه ميباشند، اين نرم افزار را ترجيح مي دهند. ورژن اول اين برنامه بدون‌پول بوده و بر روي اندرويد و IOS قابل نصب ميباشد.

۲.نرم افزار Instasize

 

اين برنامه، ابزاري همگي كاره براي اديت عكس ميباشد. اين نرم‌افزار بر روي IOS و اندرويد قابل نصب ميباشد. گروه اي از فيلترها، ابزارهاي تغيير‌و تحول سايز، لبه گذاري، اديت متن، اديت ويديو و غيره در‌اين برنامه قرار دارا‌هستند.

پباده سازي ابتكاري Instasize به كار گيري آن را بسيار معمولي نموده است. فرقي ندارد كه يك مبتدي و تازه كار يا اين كه بيوتي بلاگر ميباشيد؛ به راحتي كار كشته به به كار گيري از اين ابزار ميباشيد.

 

خصوصيت‌هاي مهم برنامه
بيش تر از ۱۰۰ غربال كه با‌گاز، كيفيت هر عكسي را بهبود ميدهند.
مورد‌هاي تغيير تحول سايز براي برش فوري جهت استفاده در استوري‌ها، بنرها و غيره آماده ميباشد.
بيش تر از ۱۰ ابزار تهيه عكس از لحاظ نور و روشنايي، كنتراست، لبريز رنگي و غيره آماده ميباشد.
ابزارهاي روتوش براي مثال سپيد كردن، لك برداري، تقويت درخشندگي و غيره مهيا ميباشد.
بيشتراز ۳۰ پك كناره براي فردي سازي اديت‌ها جان دار ميباشد.
با SPOTS با‌گاز ميتوانيد جاي عكس خاصي در اطراف خودتان را پيدا فرمائيد كه براي عشق و علاقه‌مندان اينستاگرام بسيار مطلوب ميباشد.
با ابزار اديت كليپ پيش از بار گذاري آن در كانال‌هاي اجتماعي، رنگ آن را بهبود مي‌دهيد.
با Grid planner پيش از آپلود كردن عكس‌ها در اينستاگرام، آن‌ها‌را با هم ادغام كرده و فيد خودتان را طرح ريزي ميكنيد.
با Text editor به بيش تر از ۲۰ فونت دسترسي خواهيد داشت. اين نرم‌افزار براي IOS و اندرويد قابل دانلود ميباشد.

۳.Google Snapseed

 

 

اسنپ سيد، اپ كمپاني گوگل براي اديت عكس ميباشد. در شرايطي‌كه به‌دنبال اپليكيشني شبيه اپليكيشن فتوشاپ ميباشيد، اين نرم‌افزار مطلوب ميباشد. اين نرم افزار به راحتي تصاوير RAW را اديت ‌مي‌نمايد. همانگونه كه تلفن همراه‌هاي هوشمند كار كشته به دريافت كردن تصاوير RAW گرديده‌اند، دستكاري و اديت آن‌ها در اپ اديت مطلوب، ضرورت داراست. اين برنامه تما‌مي‌ خصوصيت‌ها و عملكردهاي فتوشاپ را ندارد، البته اكثر زمان ها در اختيار گرفتن‌ها و فرايندهاي اديت آن بسيار شبيه فتوشاپ ميباشد.

بعضي از خصوصيت‌هاي پر رنگ اسنپ سيد دربرگيرنده healing Brush، Structure، HDR ، پرسپكتيو و غيره مي‌باشند. يك كدام از ديگر از خصوصيت‌هاي اين نرم افزار اديت عكس قابليت ذخيره استايل خودتان (پيش فرض) ميباشد تا از آن در بقيه عكس‌ها استعمال نمائيد. افكت‌هاي عكس و فيلترها به توجه قابل بازنويسي ميباشند تا در دست گرفتن بيشتري را در چنگ يوزرها قرار دهند. به اين ترتيب مخاطب به سود مدنظرش ميرسد. اين اپ يك كدام از نرم‌افزار‌هاي اديت عكس مجاني و بسيار پر كاربرد ميباشد.

 

خصوصيت‌هاي اساسي
غرض اساسي اين برنامه، اديت ميباشد. ولي قابليت دريافت كردن عكس روي موبايل IOS را داراست.
اسنپ سيد محدوديت‌هايي براي دريافت كردن عكس دارااست. اما مملو از خصوصيت‌هاي كاربردي براي دستكاري عكس ميباشد. دارنده ۲۹ غربال و ابزارهايي براي تقويت تصاوير، بهبود حالات و غيره ميباشد.
اين برنامه در حوزه به اشتراك گذاري محتوا در كانال‌هاي اجتماعي، فاقد كانال اجتماعي مخصوص خودش ميباشد. فقط عيب اسنپ سيد، داشتن ابزارهاي gesture-based ميباشد كه به كار گيري آن براي يوزرها مبتدي را مشقت بار مي‌نمايد. ارزش اين ابزار بدون پول بوده و بر روي سيستم‌هاي اندرويد و IOS قابل نصب ميباشد.

۴.ادوبي لايت روم براي گوشي

 

 

ادوبي لايت روم (Adobe Lightroom) يكي شايسته ترين نرم افزار‌هاي اديت عكس براي عكاسان رشته‌اي ميباشد. اين اپ عكاسي صرفا اپي ميباشد كه قابليت و امكان ديدن، اديت و سازماندهي تعداد متعددي از عكس‌ها را آماده مي‌نمايد.

اين نرم افزار دارنده قابليت و امكان عكس برداري با فرمت RAW در موبايل هوشمند ميباشد. آن‌گاه ميتوانيد وضوح و بقيه خصوصيت‌هاي تصوير را دستكاري نمائيد. اين اپليكيشن دارنده فيلترهايي براي افزودن اشكال افكت‌ها ميباشد. ورژن پريميوم اين نرم افزار دارنده خصوصيت‌هاي توسعه يافته اي مثل healing brush، Selective adjustment، Cloud Storage دستكاري تصاوير RAW عكس‌هاي دوربين DSLR و غيره ميباشد. اين نرم افزار كمپاني ادوبي دارنده خصوصيت‌هايي مثل Curves ميباشد كه قابليت و امكان تهيه و تنظيم رنگ، وضوح، كنتراست، تناژ رنگ و غيره را آماده مي‌نمايد.

 

بقيه خصوصيت‌هاي مهم
اديت عكس در ورژن موبايلي لايت روم با اشكال پيش فرض‌ها و ابزارها جهت تصحيح و تهيه و تنظيم معمولي تا توسعه يافته عكس‌ها مهيا ميباشد.
با به كار گيري از Presets در‌اين ابزار به گروه‌اي از ابزارها فقط با گزينش يك ورژن پيش فرض دسترسي داريد.
عكس‌هاي گرفته گرديده و اديت گرديده در لايت روم قابل تكثير در كانال‌هاي اجتماعي گوناگون مي‌باشند.
ورژن نخستين بدون پول ميباشد و بقيه ويژگيهاي توسعه يافته داخل اپ بايستي خريداري شوند. براي اندرويد و IOS قابل دانلود ميباشد.

۵.برنامه Camera+

 

در‌حالتي كه مخاطب آيفون مي باشيد پس اسم Camera+ را شنيده ايد. شايد هم اكنون از آن به كار گيري ميكنيد. اين اپ يكي‌از شايسته ترين ابزارهاي عكاسي با آيفون ميباشد. اين برنامه دارنده خصوصيت‌هاي ذيل ميباشد:

با اين نرم افزار مثل يك ماهر عكاسي نمائيد. دارنده قابليت و امكان touch exposure، Stabilizer و gridlines براي سهولت در عكاسي ميباشد.
علاوه بر ابزارهاي معمولي اديت (برش، لبه‌ها، كپشن نويسي و غيره) دارنده ابزارهاي پيچيده‌اي مثل ابزارهاي تنظيمي، حذف قرمزي ديده، تعادل سفيدي، صافي تصوير و غيره ميباشد.
ميتوانيد تما‌مي‌تصاوير گرفته را روي فيسبوك، توئيتر و فليكر منتشر فرمائيد.
صرفا عيب Camera+ قابليت و امكان دسترسي به آن در تلفن همراه‌هاي IOS ميباشد. بها اين برنامه براي آيفون نزديك به ۲.۹۹ و آي پد نزديك به ۴.۹۹ دلار ميباشد.

۶.نرم افزار Pixlr

 

 

اين نرم‌افزار در سيستم‌هاي اندرويد و IOS قابل استعمال ميباشد و يكي اپليكيشن‌هاي بدون‌پول و دوست داستني با اشكال افكت‌ها و فيلترها ميباشد. دارنده چهار نرم افزار اينترنت گوناگون ميباشد كه قابل بارگذاري شدن روي مرورگر شما مي باشند. نرم افزار اديت عكس Pixlr ابزارهاي مختلفي را براي جابجايي رنگها و لايه بندي تصاوير ارائه ميدهد.

ورژن Pixlr Express ورژن اي معمولي گرديده زبده كاربري سهل و فيلترهاي پيش فرض متعددي ميباشد. در مقابل Pixlr Pro ابزاري مبلغي با داشتن ورژن آزمايشي ميباشد. اين برنامه فقط ابزار با امكان مفتوح كردن پوشه فتوشاپ PSD و انباركردن آن به طور PNG يا اين كه JPG ميباشد. در غايت Pixlr Today يكي‌از پلاگين‌هاي مروگر گوگل كروم ميباشد. اين ابزار بدون پول دارنده ويژگيهاي قابل خريد مثل پك‌هاي effect باطن اپليكيشن ميباشد. پس از بازنويسي تصوير قابليت و امكان ذخيره بي واسطه تصاوير در حساب‌هاي كانال اجتماعي يا اين كه آدرس اينترنتي وجود دارااست.

 

مقاله پيشنهادي: شايسته ترين نرم‌افزار‌هاي اديت فيلم

 

۷.ادوبي فتوشاپ اكسپرس (Adobe Photoshop Express)

 

 

يكي‌از ديگر از برنامه‌هاي اديت عكس قادر در حوزه اديت عكس، ادوبي فتوشاپ اكسپرس ميباشد. اين نرم افزار هم مانند بقيه اپ‌هاي ديگر دربردارنده عملكردهاي «Straighten» و «flip» براي بازنويسي انعطاف‌پذيرتر ميباشد. اين برنامه قوي به دستكاري فرمت RAW يا اين كه TIFF ميباشد. ۴۵ غربال خلاقانه را به عكس‌ها اضافه مي‌نمايد. قابليت و امكان به اشتراك گذاري تصاوير فقط با يك كليك و تغيير تحول اندازه و افزودن واترمارك به راحتي مهيا ميباشد.

ولي اين نرم‌افزار در مقايسه با برنامه لايت روم و فوتو ادوبي بسيار ضعيف خيس و محدودتر كار مي‌نمايد. اين نرم افزار، قابليت و امكان بازنويسي سريع عكس را آماده كرده البته لايت روم مورد‌هاي بيشتر و ماهر را در اختيارتان قرار ميدهد. اين نرم‌افزار بدون پول روي سيستم‌هاي اندرويد و IOS قابل نصب ميباشد.

 

۸.نرم افزار اديت عكس Enlight

 

 

اينلايت برنامه بسيار توسعه يافته با ابزارهاي متداولي همانند Exposure، Color و Crop ميباشد. خصوصيت‌هاي خاص اين نرم‌افزار دربرگيرنده فيلترهاي تخصيص با قابليت و امكان تغيير تحول رنگ، فيلترهاي سياه و سپيد و حداكثر در دست گرفتن روي كيفيت سايه و‌ هايلايت‌هاي عكس ميباشد.

ابزار Mixer در اينلايت يكي ويژگيهاي خاص اين اپ براي ادغام دو عكس با يكديگر در كنار بقيه ابزارهاي مطلوب اديت ميباشد. اين اپ عكاسي دارنده ابزار Mask براي رنگ آميزي روي تصوير در سوي تصحيح جنبه‌ها و نقاط نامتناسب عكس يا اين كه افزودن جلوه‌هاي بصري جالب ميباشد. اين اپ براي IOS قابل دانلود ميباشد.

 

۹.تاچ روتوش (TouchRetouch)

 

 

 

اين برنامه در حوزه «healing» و «Cloning» صحبت اوليه را مي زند. اين اپليكيشن به راحتي اثرات گرد و غبار، سيستم‌هاي تلفن و هر بخش ناخواسته‌اي از تصاوير را حذف مي‌نمايد. اين اپ تخت گاز تصوير را چك كرده و شايسته ترين شيوه چهت نيل به تصوير منزه و طبيعي را ارائه ‌مي‌نمايد. ارزش اين نرم افزار براي سيستم‌هاي اندرويد و IOS متساوي ۱.۹۹ دلار ميباشد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۹:۳۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

وب اپليكيشن (Web Application (PWA چيست؟


در سال 2015 براي او‌لين توشه گوگل از طرح نو خويش  طراحي اپليكيشن در مشهد به اسم اينترنت نرم افزار (Web Application (PWA رو نمايي كرد.

اينكه اينترنت نرم‌افزار (Web Application (PWA چه مي‌باشد؟ اينترنت نرم‌افزار چه تفاوتي با طراحي وب دارااست؟ مزاياي ساخت سايت اپليكيش نسبت به پباده سازي اپ ساكن چه مي باشد؟ و... را در‌اين نوشته ي علمي آيتم نظارت قرار ميدهيم. در حالتي كه جواب اين سوال ها براي شما داراي اهميت ميباشد تا انتهاي اين نوشته ي علمي با ما همپا باشيد.

اپ پايين اينترنت يا اين كه اينترنت اپ پيش رونده چه ميباشد؟
درين نصيب به تمجيد ظريف نرم افزار زير اينترنت مي‌پردازيم. اينترنت نرم افزار يا اين كه اپليكيشن كاربردي پايين اينترنت (Web Application) تركيبي از تارنما و نرم‌افزار ميباشد. همان ديگر گوگل با ارائه اين طرح بي سابقه به شما اين قابليت و امكان را مي‌دهد تا با استعمال از PWA كه كوتاه گرديده عبارت (Progressive Web Apps) به معناي نرم افزار پايين اينترنت پيش رونده، است يك تارنما داشته باشيد كه كاركرد آن تماما شبيه نرم افزار ميباشد. به بياني ديگر مي قدرت به اين شكل اينترنت برنامه را تمجيد كرد:

اينترنت برنامه (Web app) نرم‌افزار يا اين كه قابل انعطاف افزاري ميباشد كه از روش مرورگر ها و وب در دست يوزرها قرار مي‌گيرد. قابل انعطاف افزارهاي Web app بر روي يك سرور قرار مي‌گيرند و استفاده كننده از روش نشاني ip يا اين كه URL به بخش هاي گوناگون Web app دسترسي خواهد داشت.

اينترنت اپ پيش رونده با ورود خويش به عرصه ديجيتال ماركتينگ مزاياي بسيار نيكي را با خويش به هم پا داشته ميباشد كه در قسمت هاي بعدي نوشته‌ي‌علمي به آن ها اشاره خوا هيم كرد. بهتر ميباشد پيش از آناليز مزاياي اينترنت نرم افزار، تفاوت آن با تارنما را بازگو كنيم.

 

 

مقايسه وبسايت و اينترنت نرم‌افزار پيش رونده
وبسايت فضايي از وب ميباشد كه بر روي يك سرور قرار گرفته و تمركز اساسي آن روي محتواست در حالي كه اينترنت برنامه پيش رونده (PWA) همانند نرم افزار هاي ساكن روي معرفي سرويس ها و كارايي متمركز ميباشد.
در سايت، دسته بندي استفاده كننده نيست و تمامي يوزرها ميتوانند به يك نسبت از محتويات تارنما سود مند شوند. اين در حالي ميباشد كه يك اينترنت اپ مبني بر تعاملاتي كه با استفاده كننده داشته ميباشد، داده ها را پردازش كرده و به مخاطب نشان ميدهد. يعني مطالب اكران داده گرديده براي هر مخاطب بر طبق سن، عشق، جنسيت و ... مختلف با ديگر يوزرها ميباشد.
براي استعمال از تارنما مي بايست يوزرها به وب متصل باشند در حالي كه به كارگيري از اينترنت برنامه بعد از يك توشه بارگزاري به طور آفلاين نيز ممكن ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۵:۳۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

طراحي اپليكيشن چيست؟ دليل اهميت اپليكيشن ها چيست؟


در  طراحي اپليكيشن در مشهد صدر بايستي بدانيم اپليكشن چه مي‌باشد و به چه معناست، بعد به چك پباده سازي برنامه و چيستي آن بپردازيم. اپ ها در واقع قابل انعطاف افزارهاي مرتبط با موبايل هاي هوشمند مي‌باشند. صحيح مانند قابل انعطاف افزارهاي مرتبط با كامپيوتر و ويندوز!!! به كل فرايند پباده سازي گرافيكي، تايپ كردن كد تا او‌لين ورژن براي آزمايش، پباده سازي نرم افزار مي‌گويند. هم اكنون مي‌خواهيم با عوارض پباده سازي نرم‌افزار ها و روند پباده سازي نرم افزار بيشتر آشنا شويم. تا انتها نوشته‌ي علمي مارا ملازمت و همراهي فرماييد.

اهميت بالاي پباده سازي نرم‌افزار
به جهت اينكه استعمال از موبايل هاي هوشمند بسيار ترويج يافته و امروزه به طور تقريب دست هر شخصي و يا اين كه در هر خانواده اي يك تلفن همراه هوشمند يافت ميشود، بازار برنامه ها و پباده سازي نرم‌افزار هاي گوشي بسيار داغ ميباشد. و پيش گويي مي‌شود در آينده استعمال از نرم‌افزار ها بيشتر از چيزي كه فعلا مشاهده خواهيم كرد خواهد بود. باتوجه بدين مقاله شما در صورتيكه كسب و كاري داريد و به انديشه پيشرفت كسب و كارتان ميباشيد بايستي به پباده سازي برنامه دقت نماييد. با ساختن يك نرم‌افزار شما يك قدم عظيم به سوي برد برداشته ايد و ميتوانيد آينده خويش را تضمين فرماييد.

پباده سازي نرم افزار چه مي باشد؟

يك سري كسب و عمل را ميشناسيد كه براي خويش دست به پباده سازي اپ زده باشند؟ به طبع تعداد اندكي. پس چرا شما جزء اين محدود كسب وكارها نباشيد. در آينده اي خير چندان بدور اكثر كسب وكارها ناچار ميگردند براي پيشرفت و جلب رضايت مشتريان به پباده سازي اپ روي آورند. پس شما زود خيس از اين همگي اينكار را بكنيد، هنگامي كه رقيبي نيست به راحتي ميتوانيد پيروز گرديد.

فرايند پباده سازي يك اپ
پباده سازي نرم افزار نيز يك فرايند برهه زماني­بر و دشوار ميباشد. به خصوص در‌حالتي كه قرار باشد نرم‌افزار براي هر دو سيستم دليل اندرويد وios پباده سازي گردد. در صدر رئيس كسب و فعاليت بايستي بداند دقيقا چه چيزي مي‌خواهد. بايستي نياز مشتريانش را بشناسد. بداند با اعتنا بدين نيازها چه خدماتي و با چه كيفيتي مي‌خواهد ارائه دهد. حتي يك طرح ظاهري اول در ذهن خويش داشته باشد.

در مرحله مي بايست شايسته ترين كمپاني پباده سازي اپ را گزينش نمايد. مي قدرت خاطرنشان كرد دشوارترين نصيب فعاليت همين تعيين ميباشد. براي آشنايي يك كمپاني پباده سازي نرم افزار ماهر و تجربه و تخصص مجموعه آن كافيست مثال شغل هاي كمپاني مشاهده خواهد شد. بعد از گزينش كمپاني با مشاوره با مجموعه پباده سازي نرم افزار بايستي به يك طرح پاياني و مناسب رسيد.

از اين مرحله به بعد از آن وظايف بر دوش كمپاني و مجموعه پباده سازي اپ ميباشد. اين اشخاص با تخصص خويش مي بايست بتوانند يك اپ با ظاهري معمولي و كاربرپسند پباده سازي نمايد كه كليه انتظارات كسب و فعاليت و مشتريانش را برآورده نمايد.

در مرحله بعدي نرم‌افزار پباده سازي و ساخته ميشود. اكنون بايستي اپ به وسيله اشخاص مختلفي آزمايش خواهد شد تا احيانا در حالتي‌كه اختلال يا اين كه باگي داشت پيش از نشر برطرف خواهد شد. و در آخر نرم افزار منتشر گردد.

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۱:۰۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

زبان هاي برنامه نويسي اپليكيشن


گويش‌هاي HTML5 + CSS + JavaScript
اين سه گويش كه ابتدا كارشان با تيتر هسته‌ سه‌گانه‌ عالي براي طراحي اپليكيشن در مشهد  front-end بود، از آن بازه تكامل پيدا كردند و حتي به چيزي بهتر رسيده‌اند. هم‌اينك ميتوانيد با آنان هر نوع نرم افزار‌اي بسازيد، چه براي تلفن همراه و چه براي رايانه. اصولا شما داريد يك نرم‌افزار ذيل اينترنت (Web app) مي‌سازيد كه تحت عنوان يك اپليكيشن‌ آفلاين در بستر جادويي رندر مي‌گردد.


براي ساختن نرم افزار‌هاي اندرويد از اين نحوه، مي توانيد از Adobe Cordova استعمال فرمائيد كه يك چارچوب متن‌گشوده ميباشد و iOS، ويندوز 10 تلفن همراه، Blackberry ،Firefox و… را پوشش مي دهد. Cordova با وجود كوشش بالايي كه داراست، مستلزم كوشش متعددي براي اخلاق و اجراي يك نرم‌افزار‌ نسبتاً بي آلايش ميباشد. براي همين اكثري اشخاص از Ionic Framework (كه از Cordova براي پياده‌سازي در بسترهاي مختلف منفعت مي گيرد.) به كارگيري مي‌نمايند. نمونه‌هايي از اين آيتم براي اپ‌هاي اندرويدي عبارت‌اند از نرم‌افزار‌هاي Untappd و TripCase.

يك آيتم‌ ديگر اين ميباشد كه از React Native به كار گيري فرماييد. اين كتابخانه قادر است در اندرويد، iOS، و بستر جهاني ويندوز قرار گيرد. به وسيله فيسبوك، اينستاگرام و بقيه كمپاني‌هاي وسيع استعمال و نگه‌داري مي شود. پس ميتوانيد مطمئن باشيد كه آزمون و آزمايش شده‌است. يادگيري آن سهل وجود ندارد ولي به محض آن كه از مسائل نخستين بگذريد، كل اقتدار و انعطاف‌پذيري را كه ميخواهيد، به دست مياوريد.

۶. گويش Lua
Lua يك گويش نوشتاري سابق ميباشد كه اساسا پباده سازي گرديده تا اپليكيشن‌هاي نوشته‌گرديده در گويش‌هاي قدرتمندتر مانند C ،VB.net و … را كامل شدن نمايد. بر همين پايه، دارنده بعضا مختصات ميباشد كه آن را با ديگر افراد متعدد مي‌نمايد؛ مانند داشتن آرايه‌ ابتدايي (Starting array) در يك به مكان صفر و نداشتن كلاس‌هاي native.

جداي از اين سخن‌ها، در برخي مورد ها مي‌اقتدار از Lua تحت عنوان يك لهجه اپليكيشن‌نويسي اساسي بهره مند شد و Corona SDK يك نمونه عالي ميباشد. با Corona مي توانيد نرم‌افزار‌هايي بي نياز ساخت فرماييد كه از Lua به كارگيري مي‌نمايند و مي‌قدرت آنها را بر ويندوز، Mac، اندرويد، iOS و حتي Apple TV و Android TV قرار بخشيد. همينطور در آن ويژگي كسب درآمد به علاوه‌ يك محل بازار عظيم دارااست كه در آن ميتوانيد خصوصيت‌ها و پلاگين (Plugin) بخريد.
از Corona عمدتاً براي ساختن بازي به كارگيري مي شود (مانند Fun Run2 و HoPiko) ولي مي‌قدرت از آن براي ساختن اپ‌هاي سرويس ها رفاهي و تجاري (مانند My Days و Quebec Tourism) بهره مند شد.

۷. گويش‌هاي C و ++C
گوگل براي ساختن نرم‌افزار‌هاي اندرويدي، دو ابزار نرم‌افزار نويسي ارائه مي دهد: SDK كه از Java استعمال مي‌نمايد و NDK كه از لهجه‌هاي مستقر مانند C و ++C به كارگيري مي‌نمايد. به خاطر داشته باشيد كه نمي‌توانيد كل يك نرم‌افزار را با به كارگيري از C++ ،C و Java بسازيد، بلكه گويش NDK به شما اذن ميدهد تا يك كتابخانه ساكن توليد نماييد و امكان‌هايش را در كد Java به عمل ببريد.

در اكثر مواقع نيازي به استعمال از NDK نخواهيد داشت. نبايد از آن تنها به اين دليل‌كه ترجيح مي‌دهيد به مكان Java در C++/C كد بزنيد به كارگيري فرماييد، بلكه گويش NDK براي هنگامي ميباشد كه مي خواهيد به تحميل از وظايف حسابگري سنگين، همت بيشتري خارج بكشيد. همينطور به شما اين قابليت و امكان را مي دهد تا در نرم‌افزار‌ خويش كتابخانه‌هاي C و يا اين كه ++C مكان دهيد.

ولي در غير اين شكل، مي بايست هرگاه ممكن بود به Java توكل فرمائيد. نرم افزار‌نويسي با استعمال از C++/C بسيار پيچيده‌خيس از Java ميباشد و بعضي اوقات چيز متعددي از آن نمي‌گيريد.

چه‌گونه نرم‌افزار‌هايي مي خواهيد بسازيد؟
نرم افزار‌هاي اظهار‌كرد‌وگو و پيام‌رساني، بازي‌ها، ماشين‌اكانت‌ها، يادداشت‌ها، پخش موسيقي و… گزينش‌ها نامحدود ميباشند! تمامي‌ آنها با به كار گيري از گويش‌ها و كادر‌ورك‌هاي بيان‌گرديده در ابتدا قابليت‌پذير مي‌باشند. نيازي وجود ندارد كه همگي‌ آنان را خاطر بگيريد، فقط آن‌هايي را خاطر بگيريد كه براي انجام كارتان به آن نياز داريد. در صورتيكه مي‌خواستيد مهارت‌هاي خويش را بسط دهيد، ميتوانيد زماني كه زمانش فرا ميرسد آن را خاطر بگيريد.


همينطور ما به شما توصيه ميكنيم مطالب روز مربوط به نرم‌افزار‌نويسي تلفن همراه يار را مطالعه نماييد. اين مقاله‌ها به شما ياري مي‌نمايند تا ذهنيتي از اين كه «چه چيزي يك اپ موبايل يار و همدم را پيروزي‌آميز مي‌نمايد» به دست آوريد و امداد مي‌نمايد تا از بعضا سختي ها، كه به صورت حتم با آنها روبه‌رو مي شويد، عبور نماييد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۵۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اندرويد چيست؟


در حدود 75 درصد تلفن هاي هم پا هوشمند جهان از سيستم ادله طراحي اپليكيشن در مشهد  به كار گيري مي نمايند. همينطور براساس آمار سايت Statcounter اندرويد سهم 87 درصدي از تلفن هاي همدم هوشند كشور ايران را داراست.

محتوا مخفي
1 اندرويد چه مي‌باشد؟
1.1 نسخ
2 چه كسي اندرويد را ساخته ميباشد؟
اندرويد چه ميباشد؟
Android يك سيستم استدلال متن گشوده بر مبنا لينوكس ميباشد كه در صدر براي تلفن هاي هوشمند ساخته شد. البته با سپري شد برهه زماني و بلوغ اين سيستم دليل، به طور تقريب روي هر بستر طاقت فرسا افزاري مدرني مثل ساعت هاي هوشمند اجرا ميشود. موسسه ها توليدكننده تلفن هاي هوشمند با اعتنا به متن گشوده بودن اندرويد، آن را براي خويش سفارشي سازي مي نمايند. همين متن گشوده بودن برهان مهم محبوبيت نادر نظير اندرويد ميباشد.

نسخ
نسبتاً هر سال ورژن جديدي از اين سيستم برهان در چنگ تمامي قرار ميگيرد. هر ورژن از Android براساس ترتيب حروف الفباي انگليسي و اسم يك خوراكي نامگذاري مي‌شود.

چه كسي اندرويد را ساخته ميباشد؟
گوگل كمپاني قابل انعطاف افزاري اندرويد را در سال 2005 خريد. اين موسسه براي تلفن هاي يار اپليكيشن كاربردي ايجاد مي‌كرد. بعد از خريده شدن، اين مجموعه مسئول ساخت و ساز يك سيستم برهان براي تلفن هاي يار و همدم شد. سال 2007 سيستم دليل Android معرفي شد. تا سال 2013 رئيس اجرايي و مهم‌ترين شخص اين مجموعه آقاي اندي رابين بود.

اكنون گروه اندرويد در كمپاني گوگل مسئول پشتيباني و گسترش ورژن هاي بعدي اين سيستم دليل ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۴:۲۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)