مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

رابط كاربري مناسب

طراحي اپليكيشن در مشهد  رابط كاربري مناسب رابط كاربري يا اين كه UI سيستمي ميباشد كه كاربر از طريق آن با اپليكيشن تعامل و رابطه برقرار مي‌نمايد . هرچه رابط كاربري يك اپليكيشن مطلوب خيس باشد، به كارگيري كننده مي‌تواند رابطه بهتري با اپليكيشن برقرار كند . آن چيزي كه براي كاربر در هنگام به كارگيري از اپليكيشن حساس ميباشد، دسترسي آسانتر و بهتر با بخش‌هاي پراستفاده، سرعت كاركرد و عملكرد بالا و وجود نداشتن بخشيد و فرياد قابليت‌ها و تجهيزات گوناگون اپليكيشن مي‌باشد كه همگي‌ي اين موردها با پباده سازي و به كار گيري از يك رابط كاربري مطلوب در اپليكيشن‌ها امكان پذير ميباشد .
طراحي اپليكيشن در مشهدطراحي اپليكيشن با مصرف باتري كم مصرف باتري در اپليكيشن ها 4-اپليكيشن خوب باتري كمتري مصرف ميكند . يك عدد ديگر از مشخصه‌هاي يك اپليكيشن عالي و مطلوب مصرف بهينه باتري گوشي هوشمند مخاطب و به كارگيري كننده ميباشد . هر چه اپليكيشن بهتر، كاربردي خيس و با رابط كاربري مطلوب تري پباده سازي شود، باتري كمتري از موبايل هوشمند مخاطب در هنگام به كار گيري مصرف ميگردد . اين يك نكته دوچندان اساسي در طراحي يك اپليكيشن ميباشد كه مي تواند باعث به حذف آن بوسيله كاربر از موبايل هوشمند شود . اجراي اپليكيشن در تمامي گوشي هاي هوشمند اجراي اپليكيشن 5-اپليكيشن خوب در تمامي گوشي‌هاي هوشمند اجرا مي گردد . اين مورد عمده براي گوشي‌هاي هوشمند با سيستم دليل اندرويد موجود هست چرا كه در سيستم دليل ios تنها يك سيرتكامل گوشي وجود دارااست . در هنگام پباده سازي اپليكيشن اندرويد بايد به اين قضيه اعتنا نماييد كه با اعتنا به گستردگي حضور گوشي‌هاي هوشمند در اين بازار مي بايست اپليكيشني پباده سازي فرماييد كه در تمامي آنها امكان اجرا و به كار گيري داشته باشد . همينطور اين اپليكيشن بتواند در هنگام زنگ تناول كردن گوشي و يا مواقع ديگر با ساير برنامه‌ها ارتباط قابل قبولي برقرار نمايد و به كار خويش بعداز ايجاد وقفه ادامه دهد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۱۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اولين نرم افزار حسابداري در ايران

طراحي اپليكيشن در مشهد به طور دقيق نمي قدرت اظهار‌كرد كه واقعا اولين برنامه حسابداري و مالي را چه كسي نوشته و نام آن چه بوده است. اما به جرئت مي توان اظهار كرد او‌لين نرم افزار حسابداري نوشته شده در كشور ايران، در سال 1368 نوشته شده است كه فقط ثبت مدرك حسابداري و دفتر كار روزنامه و محل كار كل و دفتر تفضيلي و يك تراز آزمايشي 4 ستوني داشت. حجم اين نرم افزار حدودا ۰۹ / ۱ مگابايت بود و فقط روي يك ديسكت فلاپي جاي مي‌گرفت و به صورت بدون‌پول در مشت همگان قرار داشت. اين نرم افزار در حدود ۴ سال بسيار داراي اسم و رسم بود و مورد استعمال كمپاني‌ها، افراد و سازمان‌هاي مختلفي قرار گرفت بود.
بعد ها افراد حقيقي و حقوقي ديگري هم وارد عرصه ايجاد نرم افزار حسابداري شده و نرم افزارهاي حسابداري جديدي را زير سيستم ادله DOS و ويندوز به بازار ارائه كردند. از آن ساليان تا به امروز نرم افزارهاي حسابداري بسياري وارد بازار شده اند كه هر كدام به نوبه خود، مزايا و نواقصي داشته و مشتريان خاص خود را در بازار فعاليت كسب كرده‌اند. در ميان تمامي اين نرم افزار هاي حسابداري، نرم افزار حسابداري و مالي يكپارچه پارميس براي اولين بار در سال 1380 وارد بازار شد و از همان سال هاي ابتدا توانست مقام خير دربازار نرم افزار حسابداري في مابين رقباي خود كسب كند و به نه پاسخگوي نياز كاربرانش، از هر صنفي باشد.


• انواع نرم افزار حسابداري

هرمورد از نرم افزار هايي كه وارد بازر شدند داراي كارائي و مزايا و معايب مختلفي بودند. پديد آورندگان نرم افزار هاي حسابداري اين نرم افزارها را به يك سري جور تخصصي تقسيم مي‌كنند:
1. نرم افزار حسابداري مالي
2. نرم افزار حسابداري انبار يا انبارداري
3. نرم افزار معامله و صدور فاكتور
4. نرم افزار بانك و صندوق و عمليات به حساب آوردن
5. نرم افزار حسابداري حقوق و دستمزد
6. نرم افزار حسابداري فروشگاهي

و...وقتي همگي اين سيستم ها در يك پكيج جمع مي گردند و با هم ارتباط دارند به ان سيستم حسابداري يكدست مي گويند. در ضمن شركتهاي و افراد ميتوانند هر مورد از سيستم ها را هم به صورت مستقل تنظيم كنند.


در مشاجره تلاش اين برنامه هاي حسابداري نكته بسيار مهم و قابل توجهي موجود است و آن اين است كه متاسفانه در طراحي و برنامه نويسي اكثر اين برنامه‌ها، استانداردهاي حسابداري دوبل يا دو طرفه رعايت نشده مي باشد. براي همين نميتوان آن را براي شركت‌هايي كه مي‌خواهند در انتهاي كار سال مالي دفاتر قانوني خود را بر نرم افزار حسابداري ثبت و براي رسيدگي به اداره دارايي و تشخيص ماليات ارائه دهند، آيتم استفاده قرار اعطا كرد. به‌اين برنامه ها حسابداري فروشگاهي يا بازاري ميگويند و صرفا با نگرش صدور فاكتور براي مشتريان ،كنترل باقي‌مانده حساب مشتريان ، تحليل هاي صادر شده و كنترل موجودي صندوق و كالاي انبار درج گرديده اند و ولي برخي از اين نرم افزارهاي حسابداري همه اين استاندارد هاي حسابداري را رعايت نموده اند و هم داراي دفترها قانوني و دوبل بوده وهم با ديدگاه فروشگاهي و بازاري درج شده اند.


• چرا بايد از نرم افزار حسابداري به كارگيري كنيم؟

به طور طبيعي، وقتي كه يك كسب و كار به وسيله بيش از يك نفر اداره مي‌شود و تعداد فعاليت‌ها و عمليات حسابداري شركتي زياد مي‌شود، يك سيستم مستند سازي معاملات مورد نياز مي باشد تا اطمينان حاصل شود كه تمام عامل ها هزينه و درآمد به نه مورد بررسي قرار ميگيرد.
و همچنين با توجه به توسعه تكنولوژي و لزوم به كار گيري بهينه از تمامي امكانات و عصر موجود براي داشتن يك رقابت كامل در بازار كار، مي‌توان به كارايي‌هاي اثرگذار و مفيد از قبيل سرعت و دقت نرم افزارهاي حسابداري مالي تكيه كرد.


مزاياي به كارگيري از نرم افزار هاي حسابداري

1. سرعت العمل هنگام ورود داده ها و اطلاعات نخستين حسابداري و همچنين تنظيم گزارشات مالي و طبقه حسابها دريك نرم افزار حسابداري بسيار بالاتر از انجام اين عمليات به صورت دستي ميباشد.
2. نرم افزار هاي حسابداري بر پايه ي استاندارد ها و راه هاي حسابداري برنامه نويسي شده اند براين اساس هنگام تهيه گزارشات مالي و تلخيص داده تنها طبق اين استانداردها عمليات انجام ميگيرد و عمليات مذبور از درستي و دقت بالايي برخوردار مي باشند.
3. نرم افزار ها به دليل طراحي و برنامه نويسي كه دارا‌هستند به محض ورود اطلاعات مي توانند گزارش هاي مالي را در مشت مدير قرار دهندتا در اتخاذ تصميمات آتي مديريتي مورد استفاده قرار گيرند.

شركت فناوري اطلاعات پارميس پيش كسوت اي در حدود 20 سال در حوزه طراحي و توليد اشكال نرم افزارهاي حسابداري و مالي و نرم افزارهاي يكپارچه سازماني فعاليت داشته كه در اين مقطع كوتاه، رشد قابل توجه و پرشتابي را در كارنامه خود به ثبت رسانده و توانسته روز به روز به تعداد اعضاي خانواده وسيع پارميس بيافزايد و رضايتمندي درصد كثيري از كاربران خود را با ارائه خدمات شايسته جلب نمايد.

دموي آنلاين پارميس و باز‌بيني بدون‌پول نرم افزار حسابداري پارميس ضمن برآورده كردن نيازهاي اوليه مديريت امور و حسابداري يك كسب و فعاليت، زمينه ساز يك تجارت پهناور و پرورش و شكوفايي كسب و كارهاست.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۶:۴۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

افراد پشت كسب و كار خودتان را به مشتري بشناسانيد

طراحي اپليكيشن در مشهد  تصور كنيد كه براي اولي بار از يك فروشگاه اينترنتي بازديد مي‌كنيد. از كجا به آن مغازه اينترنتي اعتماد مي‌كنيد، اكثر مردم به سراغ نظرها مشتريان قبل مي روند، آيا كسي تحت كالاها نظر گذاشته يا آيا با جستجو در اينترنت تجربه ي خوب يا بدي پيدا مي نمايند؟

اما هنگامي فروشگاه اينترنتي شما تماماً تازه مي باشد و هنوز هيچ فروشي ندارد و به اين ترتيب هيچ بازنگري و نظري از مردم در مورد محصول شما وجود ندارد، چه گونه ميتوانيد اعتماد مشتريان بالقوه را براي خريد از تارنما خود جلب فرماييد؟ اين معضلي مي باشد كه نسبتاًً هر صاحب فروشگاه اينترنتي تازه بايد با آن روبرو شود.

بدست آوردن اعتماد مشتري هنگامي كه مشتري نداريد خيلي سخت است

بايد پيشين از اينكه مشتري تصميم به خريد از شما بگيرد اعتماد آن ها را جلب فرمائيد. خوشبختانه، شيوه هاي مختلفي براي اينكار موجود است، در اين نوشته‌علمي 8 نحوه براي جلب اعتماد مشتري و رشد كسب و كار از صفر را آموزش مي‌دهيم.

1. افراد پشت كسب و كار خودتان را به مشتري بشناسانيد.

به عنوان يك خريدار، در نگاه نخستين معمولا اعتقادي به شعارها و تبليغات و زرق و برق وبسايت نداريم. اما به انسان هاي حقيقي و واقعي مي‌گردد اعتماد كرد.

يكي‌از راه و روش هاي غلبه بر شك و ترديد مصرف كننده نشان دادن آدم هاي حقيقي و واقعي است. سعي فرمائيد خودتان و تيمي كه با شما ملازمت مينمايند را به مخاطب معرفي فرمائيد، در صورتي‌كه عمل شما داستاني داراست كه سبب شده اين محصولات توليد شود و در حالتي كه نحوه هايي قبلا طي كرده ايد تا به اينجا رسيده ايد تمامي مي تواند براي مشتري شما جالب و اعتماد برانگيز باشد.

مكان عالي براي انجام اين كار در صفحه در زمينه ي ما(About Us) در سايت شماست. با تمركز روي اشخاص به عنوان مالك كسب و عمل به جاي فقط محصولاتتان، ميتوانيد همزمان قصه برند خود را بگوييد. اين به مشتريان كمك مينمايد تا شمارا بيش تر بشناسند، و اعتماد به تجارت شما نيز افزايش يابد. اين تجربه اي مي باشد كه صاحبان موفق فروشگاه هاي اينترنتي با ما ميان نهاده اند.

اين كارچنان ارتباطي عاطفي با مشتري ساخت مي كند كه صرفا يك تجارت كوچك قادر است از آن برخوردار باشد. درك كردن اينكه آن ها افراد حقيقي مي باشند به ما كمك ميكند تا نسبت به خريد از فروشگاه آن‌ها احساس بهتري داشته باشيم.

در صورتي‌كه در سپهر دكان خود را ايجاد كرده ايد به پنل مديريت رفته در بخش محتوا به قسمت صفحات مراجعه‌نماييد و برگه ي پرسش هاي راجع به ما را بسازيد در غير اينصورت "مغازه خود را ايجاد نماييد"

2. توليد ارتباط از طريق ساخت محتوا

محتوا ابزاري قدرتمند براي ارتباط با كاربران تازه است كه هيچ تصوري از شما ندارند، به شما اين امكان را مي دهد كه خود را آهسته آهسته به آنان معرفي كنيد.

توليد محتواي منظم نشان مي دهد شما كسب و كار خود، مشتريان خود و مشكلات آن‌ها‌را مي شناسيد و به آنان بها مي دهيد، اين قضيه هميشه نشانه ي خوبي براي مشتري شماست.

محتوا همچنين مي تواند به مصرف كنندگان كمك كند تا با برند شما اضافه آشنا شوند، به خصوص در‌حالتي كه وقايع كسب و عمل خودتان را به اشتراك مي‌گذاريد و برند خاصي را توسعه و گسترش مي دهيد. هر دوي اين موارد شخصيت پشت برند شما‌را نشان ميدهد و به افراد امداد ميكند حس كنند واقعاً شما را ميشناسند و مي‌توانند به شما اعتماد كنند.

محتواي شبكه‌هاي‌اجتماعي مخصوصا چنانچه مشاجره برانگير هم باشند به شما اين قابليت را ميدهد تا با كاربرانتان مستقيما ارتباط برقرار فرمائيد. حتي در شرايطي‌كه يك كامنت كوچك بگذارند اين دوره گران بها براي شما مهيا ميگردد كه تك به تك با آنها حرف فرمائيد، حس كنند كه در پشت كاغذ ي اجتماعي شما انسان حقيقي و واقعي است و كامنت آنها خوانده مي‌شود.

بازاريابي محتوا روشي استثنايي براي نشان دادن تخصص شماست. در صورتي‌كه مصرف كنندگان ببينند كه شما، به عنوان صاحب مغازه، كالاهاي خود را واقعاً مي شناسيد، آنان به كيفيت توليد ها يا خدماتي كه ارائه مي دهيد اعتماد مي‌كنند.

براي اينكه بازاريابي محتوا موءثر باشد، شما بايد به طور تروتميز محتواي باكيفيت ارائه دهيد.

ما در سپهر با قابليت و امكان بخش مقاله‌ها و بلاگ اين امكان را ساخت كرده ايم كه بتوانيد محتواي خود را منتشر نماييد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۱:۰۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

مقايسه آيفون 8 پلاس اپل با گلكسي نوت 8:

طراحي اپليكيشن در مشهد دو گزينه ديگر هم درباره‌ي دوربين اصلي آيفون 8 پلاس اپل وجود دارد كه توان آن را به تصوير ميكشد. دوربين آيفون 8 پلاس قابليت ضبط ويدئو هاي 4K با نرخ فرمي 60 فريم در هر ثانيه را ارائه مينمايد، در اين موضوع در حالي است كه با دوربين نوت 8 يا هر گوشي اندرويدي ديگر مي توانيد نهايتا به ضبط كليپ هاي 4K با نرخ 30 فريم در هر ثانيه بپردازيد. همچنين دوربين اصلي آيفون 8 پلاس اپل (iPhone 8 Plus) امكان ضبط ويديو هاي فول اچ دي با نرخ فريمي 240 كادر در هر ثانيه را هم ارائه مينمايد كه اين نرخ در گلكسي نوت 8 محدود به 120 فريم در هر ثانيه خواهد بود.
پباده سازي نرم افزار در مشهد

بنابراين درست است كه از ديد كيفيت سعي دوربين اصلي، هر دو كالا مد نظر سعي فوق العاده اي دارند، اما آيفون 8 پلاس اپل (iPhone 8 Plus) بعضا ويژگي هاي منحصر به فرد و مدرن تري را ارائه كرده كه سبب ميشوند ما كلاً كارايي دوربين آيفون 8 پلاس را در مقايسه با دوربين نوت 8 برتر به شمار آوريم. اما از لحاظ دوربين سلفي وضعيت چه‌طور مي باشد؟ از نگاه دوربين سلفي شرايط تماما برعكس حكم‌فرما است، دوربين سلفي نوت 8 از سنسوري 8 مگاپيكسلي تشكيل‌شده كه قابليت ضبط ويديو هاي 1440p را با نرخ 30 فريم در هر ثانيه ارائه مي نمايد، اما دوربين سلفي آيفون 8 پلاس اپل از سنسوري 7 مگاپيكسلي تشكيل‌شده كه نهايتا امكان ضبط ويديو هاي 1080p با نرخ 30 فريم در هر ثانيه را دارد. پس از نظر دوربين سلفي، برتري از آن فبلت نوت 8 سامسونگ است.


مقايسه آيفون 8 پلاس اپل با گلكسي نوت 8: باتريباتري كه سامسونگ در فبلت گلكسي نوت 8 از آن استعمال كرده يك باتري 3300 ميلي آمپر ساعتي مي باشد، اما اپل يك باتري 2675 ميلي آمپر ساعتي را در آيفون 8 پلاس به كار برده مي باشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۶:۴۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

استارت برنامه نويسي

طراحي اپليكيشن در مشهد شروع برنامه نويسي:
اگر تا به حالا برنامه نويسي نكرده ايد و مي خواهيد از اندرويد ابتدا نماييد به شدت توصيه مي كنم اين كار را نكنيد. من اين فعاليت را انجام دادم و مي دانم فعاليت بسيار سخت و حوصله فرسايي خواهد بود. بخصوص كه يادگيري جاوا در بين ساير زبانهاي برنامه نويسي داراي شهرت (به غير از سي و سي پلاس پلاس) طاقت فرسا تر و زمانبرتر است. توصيه اي كه به دوستاني كه به اندرويد علاقه دارند مي‌كنم اين است كه با برنامه نويسي وب ابتدا كنند. HTML, CSS, JavaScript را يه خرده خيال بگيريد كه بتوانيد يك وبسايت استاتيك ساده را خودتان از صفر آغاز كرده و به اتمام برسانيد. اين كار به شما ديد خوبي از برنامه نويسي خواهد داد. اين فرآيند حداكثر دو تا سه ماه زمان خواهد برد البته مطمئن باشيد اين كار در بلند برهه زماني به نفع شما خواهد بود. ادله اين حرفم چه چيزي است؟ ملاحظه كنيد برنامه نويسي اندرويد، برنامه نويسي سمت كلاينت مي باشد. برنامه نويسي سمت كلاينت در وب يعني همان HTML, CSS, JavaScript. در اندرويد بجاي HTML ما XML داريم. بجاي جاوااسكريپت از جاوا استعمال ميكنيم. CSS در اندرويد هم يا در XML پياده سازي مي‌شود يا در جاوا. ولي يادگيري سمت كلاينت در وب براي هر كه برنامه نويسي نكرده به شدت معمولي تر از اندرويد است. پس براي يادگيري كليت كار از وب مقدمه نمائيد.

پباده سازي نرم افزار در مشهد
آموزش تايپ ده انگشتي فارسي و انگليسي
وب سايت تايپكده جهت آموزش و تمرين تايپ سريع و روستا انگشتي فارسي و انگليسي است. همه خدمات وبسايت مجاني هست. درانتظار پيشنهادات شما جهت بهبود سايت هستيم
typekadeh.com
در صورتي به توصيه بالا كار كرديد اين مرحله نبايد روزگار زيادي از شما بگيرد. با يادگيري انواع متغيرها، حلقه ها، جمله‌ها شرطي و مفاهيم شي گرايي در جاوا آشنا شويد و بلافاصله مقدمه به يادگيري اندرويد فرمائيد. من در‌اين مرحله هم خطاها بزرگي كردم. شايد به بازه ۶ ماه تنها در هم اكنون يادگيري جاوا بودم در حاليكه به خيلي از مباحثي كه در آن دوران خيال و خاطر گرفتم هنوز هم نياز پيدا نكرده ام. تلاش نماييد يادگيري خود را بر اساس نياز قرار دهيد. يعني درصورتي كه در پروژه اي نياز به مبحث خاصي بود آن مبحث را خوب خيال و خاطر بگيريد. در غير اين چهره شايد هيچ زمان به آن مبحث نياز نداشته باشيد. مطرح ترين نقص‌ پس از يادگيري جاوا، نصب اندرويد استوديو خواهد بود. خيلي از كساني كه در گروههاي اندرويد مي بينم براي نصب اندرويد استوديو زمانه زيادي مي گذارند و در نهايت بي خيالش ميگردند. همت فرمائيد قدم به قدم پيش برويد. من براي نصب اندرويد استوديو يك ماه درگير بودم. در نهايت هم به دليل اينكه امولاتو روي سي پي يوهاي AMD كار نمي كند مجبور شدم يك ماه براي نصب لينوكس و اندرويد استوديو زمان بگذارم. اما همگي اينها براي هر كس نو وارد دنياي برنامه نويسي شده بود انقدر به درازا كشيد. آن زمان خوب جستجو نمي كردم. بدون شك از در آغاز مهارت خوب جستجو كردن را در خود افزايش دهيد تا از اين مدل ايرادات نداشته باشيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۸:۳۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي شايسته ترين لوگو براي نرم افزار اپليكيشن

طراحي اپليكيشن در مشهد ويژگي هاي شايسته ترين لوگو براي اپليكيشن : يك لوگو نبايد به ميزان اي كوچك باشد كه در دستگاه هاي ديگر و بيرون از كاغذ ي اپليكيشنتان به خير مشاهده نشود . گاهي برخي نام مارك يا اين كه اپليكيشن را كاوش مي كنند و در‌پي آيكون آن مي گردند .
ارتقاي لوگو هم بايستي با تغيير تحول سايز اسكرين بيش از حد كوچك و يا گرانقدر نشود . شايسته ترين راه براي گزينش بهترين لوگو استعمال از آزمايش A/B يا به عبارتي آزمون و خطاي سايز لوگو مي باشد .

طراحي اپليكيشن در مشهد
آزمايش لوگو ي اپليكيشن : در برخي از ماركت ها مثل پلي استور فعاليت توسعه دهنده آسان خيس گرديده مي باشد . گوگل پلي امكان آزمايش لوگو را در كاغذ مهيا كرده تا طراح به شايسته ترين بهره برسد و نهايتا آن لوگويي كه در صفحه ي اپليكيشن بهتر ديده مي شود را تعيين كند .
اين شرايط در اپ استور نيست و بايد آزمايش هاي فيكس بودن لوگو با فضاي آن را بيرون از اپ استور انجام دهيد .


۷- از محيط اپليكيشن اسكرين شات قرار دهيد هنگامي كه از عبارت “محيط استعمال كننده پسند” براي تعريف برنامه به كار گيري مي كنيد مي بايست به به كار گيري كننده نشان دهيد مراد شما دقيقا چه چيزي ميباشد .
براي اسكرين شات در پلي استور و اپ استور فضاي خاصي در لحاظ گرفته گرديده و پيشنهاد مي شود از تمام اين كناره و كنار استعمال فرماييد . در گوگل پلي حداكثر ۸ عكس و در اپ استور ۵ عكس يا اين كه اسكرين از فضاي برنامه مي توانيد آپلود فرمائيد .


از چه بخش هايي اسكرين تنظيم كنيم؟ حال كه مرحله به مرحله تا بسط اپليكيشن چيره پيش آمده ايد نبايد از قدم انتها غافل نشويد . در صورتي‌كه به كاغذ ي برترين توسعه و گسترش دهندگان اپليكيشن در دنيا اعتنا نمائيد مي بينيد كه از بخش هاي اصلي و جذاب خيس برنامه خويش اسكرين تهيه و تنظيم كرده اند .
مي بايست ببينيد شعار كليدي شما در اين برنامه چيست، در‌صورتي‌كه پرداخت معمولي ي قبوض با اپليكيشنتان ممكن مي شود بايستي از كاغذ ي پرداخت اپليكيشن عكس بگيريد .


۸- اهميت استفاده از اسكرين شات از آن جايي كه اسكرين شات قبلي از محتوا و توضيحات اپليكيشن نشان داده مي شود به اين ترتيب بر پيام هاي ديگر تقدم دارد و مي تواند وي‌لين تاثير را توليد كند .
از طرفي در صورتيكه فضاي اسكرين شات در پلي استور، اپ استور و يا اين كه هر ماركت ديگر خالي باشد صفحه ي شما چندان جذابيتي نخواهد داشت؛ چرا كه محتواي بصري يا اين كه عكس و ويديو طرفدار بيشتري نسبت به محتواي نوشتاري يا اين كه نوشته داراست .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۲:۱۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

تاريخچه اندرويدو IOSسيستم برهان اندرويد

طراحي اپليكيشن در مشهد  تاريخچه اندرويدو IOSسيستم عامل اندرويددر ماه ژوئيه سال ۲۰۰۵ گوگل كمپاني اندرويد در پالو آلتوي كاليفرنيا را خريد. كمپاني كوچك اندرويد كه بوسيله اندي روبين، ريچ ماينرز، نيك سيرز و كريس وايت شالوده‌گذاري گرديده بود، در قضيه ايجاد اپليكيشن و برنامه‌هاي كاربردي براي گوشي كار مي كرد. اندي روبين مديريت ارشد اجرايي اين گروه بعداز پيوستن اندرويد به گوگل به سمت قائم‌جايگاه مدير مهندسي اين گروه و مسئول پروژه اندرويد در گوگل منصوب شد.پسيستم عامل اندرويد در واقع مي‌توان روبين را پايه‌گذار اندرويد دانست. به اين دليل كه وي علاوه بر اينكه ايده ايجاد اندرويد را در كمپاني كوچك خويش پرورش اعطا كرد، در سمت مديريت اين پروژه در كمپاني گوگل توانست ايده خويش را پياده‌سازي نمايد و سيستم عامل اندرويد را با نام كمپاني كوچك قبلي خويش روانه بازار كند. مجموعه اندرويد به رهبري روبين فعاليت خويش را براي توليد پلتفرم موبايل بر پايه ي كرنل لينوكس پيشگفتار كردند.
اندرويد همانند لينوكس اوپن سورس بود و بسط دهندگان بيشماري بر روي آن فعاليت مي‌نمايند. Android به گويش بي آلايش سيستم عاملي مي‌باشد براي دستگاه هاي موبايل و موبايل هاي هوشمند كه به وسيله بيش خيس از ۳۰ شركت معروف پشتيباني مي‌شود.در واقع اندرويد بستري را مهيا ميكند تا برنامه نويسان اپليكيشن اندرويد بتوانند هرچه سريعتر و بهتر برنامه هايي بسازند كه از تمام خصوصيت هاي يك موبايل هوشمند به كارگيري نمايد.
بي ترديد بخوانيد :تاريخچه اندرويد با معرفي كامل
سيستم برهان IOSIOS يك سيستم دليل يار و همپا ساخته كمپاني اپل مي باشد كه در ابتدا براي آيفون و آي‌پاد تاچ توسعه و گسترش داده مي شد، از آن زمان به سپس براي به كار گيري در بقيه دستگاه‌هاي كمپاني اَپل مانند آي‌پد و اَپل تي‌وي توسعه يافت. كمپاني اَپل مجوز به كار گيري از آي اُ اِس براي نصب بر روي طاقت فرسا‌افزارهاي شخص ثالث را نمي‌دهد. فروشگاه نرم‌افزار مربوط به اين سيستم عامل اَپ استور (App Store) در ۶ مارس ۲۰۱۲ داراي بيشتراز ۵۵۰٫۰۰۰ نرم‌افزار كاربردي بود كه مجموعاًً بيشتراز ۲۵ بيليون بار دانلود گرديده‌اند. در سه‌ماهه پايان سال ۲۰۱۰ اين سيستم‌برهان ۱۶٪ از سهم سيستم‌عامل تلفن‌هاي هوشمند را در اختيار داشته و زير‌خيس از سيستم دليل اندرويد گوگل قرار گرفته بود. اين سيستم‌ادله در ماه مه ۲۰۱۰ در آمريكا ايالات متحده، ۵۹٪ از مصرف داده‌هاي اينترنت موبايل (از جمله به كار گيري از آي‌پاد تاچ و آي‌پد) را به خويش اختصاص داده بود.
نكات كليدي در پباده سازي اپليكيشدر پباده سازي يك اپليكيشن دقت به نكات مختلفي مي‌تواند به ما در بدست آوردن منفعت مطلوب ياري شاياني نمايد . توجه به مورد ها ذيل را فراموش نكنيد .
انگيزه هابه منظور تعيين سهيم مناسب مي‌توانيد اهداف تجاري يا اين كه حق اولويت هاي خويش را معين كرده و براساس آن تصميم گيري فرمائيد. تمام جوانب را به خير و خوبي بازنگري كرده و همگي مورد ها در فاز نخستين را احتساب نمائيد.
كيفيت منابعدر حوزه ي صنعت توسعه ي اپليكيشن، شما آنچه را بدست مي‌آوريد كه برايش هزينه نموده ايد. بيشترين هزينه در حوزه‌ ي گسترش اپليكيشن گوشي به هزينه هاي نيروي فعاليت انساني يا اين كه منابع توليد اپليكيشن اختصاص دارد. كيفيت منابع علي الخصوص در صنعت اپليكيشن با قيمت گذاري و هزينه ها متناسب مي باشد زيرا تقاضا براي گسترش دهندگان كيفيت خوب از منابع و تداركات مهم خيس مي باشد.
دستمزد بسط دهندگان خوب معمولا از استانداردهاي اين صنعت بالاتر مي باشد.زماني كه دو كمپاني متعدد در قيمت گذاري بيشتراز پنجاه درصد با يكديگراختلاف دارا‌هستند شما به نيكي ميدانيد كالايي كه براي آن هزينه ميكنيد در چه سطحي از كيفيت جاي داراست.
زيرساختيكي‌از وسيع ترين بخش هايي كه موجب افزايش هزينه ها در ايجاد اپليكيشن گوشي مي شود زيرساخت هاي لازم براي ايجاد آن مي‌باشد. براي مثال واسط هاي شخص ثالث طرح ريزي اپليكيشن، از در اختيار دريافت كردن گسترش دهندگان بيرون بوده و همين فرمان موجب افزايش سرسام آور هزينه ها ميشود.
بعد از زيرساخت ها مساله ذخيره سازي داده ها مطرح بوده و متد مصرف شده براي اين ذخيره سازي برحسب پيچيدگي هاي موجود تاثيرزيادي برهزينه ها داراست. متناسب با معيار پيچيدگي اپليكيشن، تراكم زيرساخت ها نيز گوناگون خواهد بود كه در غايت بر هزينه ها تاثير مستقيم داراست. اينها نكات بسيار مهمي ميباشند كه براي انجام آنها به يك كارشناس و كارشناس نياز مي باشد.
آشنايي پروژهطولاني خيس ما اكثر زمان ها اين فاكتور را ناديده ميگيريم. درحاليكه بر هزينه هاي توليد اپليكيشن تاثير به سزايي داراست. پيشنهاد ميشود از به عبارتي ابتدا توسعه دهندگان و سرمايه گذاران را در جريان تمامي ي جزئيات قرار داده تا آن‌ها نيز ادراك بهتري از پروژه و نيازهاي شما داشته باشند. ولي متاسفانه در اكثر موارد پر‌نور سازي نشده و به حدسيات و احتمالات اكتفا مي‌شود كه درنهايت به ارتقاء هزينه ها و مختل شدن ارتباط ها مي انجامد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۷:۳۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

Wireframingخود را تست كنيد

طراحي اپليكيشن در مشهد 


حال كه خصوصيت هاي قابل به كارگيري در نرم افزار و همينطور اكران بصري آن را مي‌دانيد وقت آن ميباشد كه مراحل نرم افزار و تجربه كاربري آن را آزمايش نمائيد.

آزمايش كردن به شما اين قابليت را مي دهد كه خصوصيت هاي قابل استعمال در نرم افزار را چك فرمائيد و هر مورد از نقاط ضعيف نرم افزار را شناسايي كرده و به راحتي فرايند و جريان نرم افزار گوشي خويش را آيتم برسي قرار دهيد.شما فرآيند ورقه اكران خويش را با انتظارات استفاده كننده خويش مقايسه خواهيد كرد و از هر سيرتكامل دلخوري ناشي از آن دوري خواهيد كرد.

براي آزمايش وايرفريم خويش نياز به ابزار هاي تخصصي داريد كه مي‌توانيد از كمپاني برنامه نويسي كه مي خواهيد با آن همياري داشته باشيد امداد بگيريد

از روش سوال ها تحت مي‌توانيد نكته هاي قابل آزمايش را برسسي فرمائيد:

پس از اينكه نرم افزار را گشوده كرديد آيا دسترسي به منوي اصلي بديهي ميباشد؟

آيا مي شود به راحتي تمام كارهايي كه با نرم افزار انجام بخشيد را مشخص و معلوم فرماييد؟

آيا چهت نيل به هر يك از بخشها بايستي آيتم رجوع و برگشت به عقب لمس كرد؟آيا مسير بديهي نبود؟

آيا آيتم اي بود كه دنبال آن ميگشتيد و وجود نداشت؟

آيا آيتم هاي مازاد براي جست و جوي بار اضافه موجود هست؟

جواب بدين سوالهاي در گام هاي بعدي شما امداد بخش اعظمي خواهد كرد

گام ششم: بازنگري و آزمايش
آبادي گام تا پباده سازي نرم افزار اندرويد

پس از گردآوري تمام برخورد ها ها بايستي آن ها را نوع بندي نمائيد.در‌حالتي كه يكسري نفر بگويند كه مورد هاي مازاد در نرم افزار شما موجود هست آنان‌را در يك مجموعه نوع بندي فرماييد.در شرايطي‌كه گفتند كه مي بايست به ورقه قبلي در ورقه اكران برگردند با پرسيدن چرا تمام عوارض را ليست نماييد.

هنگامي كه تمام برخورد ها را نوع بندي كرديد ليست تمام دستكاري هارا ساخت نماييد تا بروي وايرفريم خويش اعمال نماييد و بعداز اعمال تغيرات وايرفريم خويش را براي آزمايش مجدد فراهم فرمائيد تاهنگاميكه مطمعن گرديد تمام نكته هاي بد از در ميان رفته اند.

يكبار ديگر آزمايش فرماييد, زماني كه گشوده خورد آزمايش نرم افزار شمارا شادمان نمائيد شما مهيا مي باشيد تا گام وسيع سپس را آغاز فرماييد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۵:۰۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

موزيلا در حالا توسعه و گسترش‌ي مرورگر

طراحي اپليكيشن در مشهد  موزيلا در درحال حاضر توسعه‌ي مرورگر جديد اندرويدي به نام فنيكس ميباشد و به‌زودي آن‌ را معرفي خواهد كرد.
موزيلا، طراح و توسعه‌دهنده‌ي مرورگر فايرفاكس، در سعي ميباشد تا مرورگر جديدي را براي سيستم‌دليل اندرويد گسترش دهد. براساس جديدترين مخزن موزيلا در GitHub كه نخست در كانال‌‌ي اجتماعي Reddit منتشر شد، نام پيشنهادي اين مرورگر جديد اندرويدي، فنيكس (Fenix) خواهد بود.
فنيكس فرايند نخستين‌ي پباده سازي و بسط‌ي خويش را طي مي كند و تا به‌اين لحظه گيت‌هاب اطلاعات متعددي در رابطه‌ي آن منتشر نكرده، حتي ممكن ميباشد نام فنيكس هم، كدنام مرورگر نو موزيلا باشد و بعد از بسط، به نام اصلي فايرفاكس تغيير تحول نام دهد. با اينكه اطلاعاتي متعددي در رابطه‌ي فنيكس در مشت نداريم؛ ولي ظاهرا اين مرورگر اندرويدي به منظور جذب مخاطبان جوان و كساني كه در منطقهي فناوري كار بيشتري دارند پباده سازي مي گردد و شايد كليه‌ي يوزرها از آن استقبال خير و خوبي نكنند. پروژه‌ي فنيكس حدود چهار ماه قبلي به‌فيس قانوني فعاليت خويش را در آغاز كرد؛ ولي براساس تاريخچه‌ي نسخه‌ها در گيت‌هاب تا حدود اواخر ماه ژوئن (خردادماه)، بسط‌دهندگان موزيلا به‌صورتي فعال وارد شركت كردن در پروژه نشدند. اينك تنها سه كمپاني در‌اين پروژه سرمايه‌گذاري كرده‌اند؛ ولي موقتا تأمين‌كننده‌ي اصلي منابع مالي پروژه فنيكس كماكان خويش كمپاني موزيلا ميباشد.
موزيلا در سال ۱۹۹۸ بوسيله يكسري تن از اعضاي Netscape تأسيس شد و تاكنون پيروز به پباده سازي و توسعه و گسترش‌ي نرم‌افزاري سه مرورگر متن باز متعدد اندرويدي به نام‌هاي مرورگر فايرفاكس، Firefox Focus با امنيت بالا و Firefox Nightly شده است. موقتي نسخه‌ي آلفاي مرورگر اندرويدي براي گوشي‌هاي هوشمند كه متفاوت با نسخه‌ي فايرفاكس بتا ميباشد به عنوان چهار‌مين نسخه‌ي مرورگر موزيلا از طريق گوگل‌ پلي‌استور در دسترس يوزرها جاي‌دارااست و ميتوانند آن‌ را دانلود نمايند.
موزيلا كماكان در رابطه ي فنيكس اظهار نظري نكرده و معين نكرده ميباشد كه آيا قصد تجاري‌سازي مروگر را در آينده‌ي نزديك دارااست يا اين كه خير. از آنجايي كه مرورگر اصلي فايرفاكس هم‌چنان يكي‌از دوست داستني‌ترين مرورگرهاي بازار محسوب ميشود و تاكنون ۱۰۰ ميليون بار از طريق گوگل پلي‌استور دانلود شده است، دلايل توسعه و گسترش‌ي مرورگر تازه اندرويدي از سوي موزيلا هنوز نامشخص و غير قابل درك ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۹:۲۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

مزاياي داشتن نرم افزار براي كسب‌وكار شما

طراحي اپليكيشن در مشهد 


امروزه ما وابستگي بسيار زيادي به موبايل‌هاي خود داريم و تبديل به يك بخش مهم و حياتي از زندگي ما شده‌اند. علت محبوبيت موبايل‌ها استعمال از گونه هاي متعدد اپليكيشن هاي كاربردي و ديدني مي‌باشند كه هرروز توسعه و گسترش داده مي گردند.

پباده سازي نرم افزار در مشهد

” يك اپليكيشن براش مي باشد!” تا به فعلا چندبار اين جمله را شنيديد؟

از زمانيكه اپليكيشن هاي گوشي وارد بازار شدند، بلافاصله در كليه بخش‌ها مورداستفاده قرار گرفتند. بازي و سرگرمي، شبكه‌هاي اجتماعي ، اخبار، و حتي براي كسب‌وكار. اين يك واقعيت مي باشد كه امروزه براي هر چيزي يك اپليكيشن وجود دارد. در حقيقت شما مي‌توانيد كل هجرت خودتان را با اپليكيشن ها برنامه ريزي نمائيد، رستوران‌ها، محل‌هاي تفريحي ، رزرو هتل و …. اپليكيشن ها زندگي را بسيار سهل كرده‌اند.

حالا از خودتان مي‌پرسيد كه چرا داشتن اپليكيشن براي كسب‌وكار من مهم و ضروري است؟

تامل‌ميكنيد‌ يك سري درصد از مردم كشور ايران تلفن هوشمند استعمال ميكنند؟ مطمئن نصف اضافه از جمعيت كلاً ايران ! تصور كنيد اين تعداد حداقل روزي ۲ ساعت از گوشي خودشان به‌جز براي تماس تلفني و پيغام دادن به كار گيري مي‌كنند. در اين حالت با داشتن يك اپليكيشن براي گوش‌هايي هوشمند شما مي‌توانيد با محدوده پهناور‌تري از افراد درباره باشيد و درنتيجه فروش بيشتري داشته باشيد. اصلا مهم نيست كه اپليكيشن شما براي توليدات باشد يا خدمات، با به كارگيري از اپليكيشن ميتوانيد كسب‌وكار خودتان را به طور وسيعي توسعه دهيد .

 

مزاياي داشتن اپليكيشن براي كسب‌وكار شما

منجر ساخت و بسط وفاداري در مشتريان ميشود!
اپليكيشن ها سبب ميشوند كه ارتباط بدون واسطه و لحظه‌اي با مشتريان خود داشته باشيد. اين ارتباط نزديك سبب به وجود آمدن يك رابطه در ميان كسب‌وكار شما و مشتريان مي شود كه درنهايت به وفاداري به برند ختم خواهد شد.

باعث تقويت برند شما ميگردد!
وقتي به ضمير ناخودآگاه مشتريان مي‌رسيم، شما دوست داريد كه نفر نخستين آنها باشيد. بدين معني كه زماني مشتري به يك جنس يا خدمات فكر ميكند، ناخودآگاه نخستين‌ از تمامي به كسب‌وكار شما تفكر كند.

 

مي‌خواي يه فروشگاه به وسعت اينترنت داشته باشي؟
ما فن‌اي‌ترين فروشگاه آنلاين رو برات طراحي مي‌كنيم.

 


حضور خود را پررنگ فرمائيد!
شما مي توانيد با ارائه ترفيع و تخفيف در اپليكيشن خود حضوري پررنگ‌تر دربين مشتريان خود داشته باشيد با اين كار شما مي‌توانيد توليدها خودتان را جزء مواردي قراردهيد كه طي ۲ ساعت در روز مشتريان هنگام استعمال از موبايلشان به آنها نگاه مي‌نمايند.

ارتقاء امكان دسترسي شما!
با افزايش استفاده از تلفن همراه در سراسر عالم، شما در هر جا و در هرزماني براي مشتريانتان در دسترس مي‌باشيد. تصور كنيد كه يك اطلاعيه تخفيف مي‌فرستيد، كه سبب باز شدن اپليكيشن شما توسط مشتريان مي شود، و درنهايت سبب ساز خريد مي گردد. تمام اينها فقط در يك دقيقه اتفاق ميافتد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۹:۴۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)