مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نرم افزار تبلیغاتی برای شرکت ها

جذب مشتری و محافظت رابطه مداوم با وی از رموز کسب و عمل غالب در بازار امروز می‌باشد . چیزی که مشتریان امروز به دنبال آن هستند، اخذ سرویس ها با کمترین هزینه است . با توجه به معاش دیجیتال امروز و سبک معاش بایستی بتوان سرویس ها را از رویه به دور به مشتری داد . پیشنهادی که ما داریم و طبق آمار با استقبال مردم روبه رو شده است، به کار گیری از موبایل برای برقراری ارتباط با مشتری است . خیلی از کمپانی ها اقدام به خط مش اندازی مجموعه و صفحه ها خویش در کانال های اجتماعی کرده اند . ولی مشکلی که در استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارائه سرویس ها دارد، نا بسامان بودن مطالب می باشد . برای مثال در‌صورتی‌که شما تخفیفی درارائه خدمات خویش داده اید و مطلبی را با همین زمینه در برگه خویش بگذارید در لحظه صرفا کاربران آنلاین آن را مشاهده می نمایند و با دادن مطالب بعدی آن مطلب بایگانی می شود و صرفا کاربرانی که شروع به گشت و گذار و مشاهده مطالب کهن شما نمایند ممکن میباشد ان را ببینند . و شما توانمند به مدیریت مطالب خود نیستید، به این ترتیب در کنار داشتن کانال های اجتماعی ما طراحی یک نرم افزار موبایل را نیز به شما توصیه میکنیم، امکاناتی که نرم افزار موبایل می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد متعدد و بسته به سیاست کاری شماست . در تحت مثال هایی را مشاهده می کنید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نمونه
هایی از طراحی قابل انعطاف افزار موبایل برای کمپانی ها مثال
اول: پباده سازی قابل انعطاف افزار موبایل برای طراحان منزل درصورتی که شما معمار، فروشنده مبلمان و یا این که طراح داخلی می‌باشید می توانید نرم افزاری پباده سازی فرمایید و در آن در خصوصی طراحی خانه مطالبی را قرار دهید، نمونه کارهایی را به شکل عکس یا فیلم قرار دهید، لیست ارزش های خود را بگذارید و قابلیت ارسال پیام و سفارش را از داخل همان قابل انعطاف افزار به مشتریان خویش بدهید . بدین چهره هم خدمات بدون پول که مطالبی در خصوص چیدمان می باشد به مشتریان خویش داده اید و هم از بازاریابی اینترنتی و موبایلی استفاده کرده و جذب مشتری می فرمائید .

مثال
دوم: طراحی نرم افزار تلفن همراه برای کمپانی های اداری شما یک شرکت تصویب برای انجام شغل های ثبتی، مالی،اداری، حقوقی هستید . انجام شغل های اداری زمان بر و نیاز به ارائه مدارک گوناگون است، پباده سازی یک قابل انعطاف افزار می تواند به مشتری مداری شما امداد بسیاری کند، مشتریان شما از طریق قابل انعطاف افزار مدارک خود را ارسال می نمایند و با جریان امور آشنا می شوند .

نمونه
سوم: پباده سازی نرم افزار موبایل برای تولید کنندگان شما یک ایجاد کننده اکثر می‌باشید و نمایندگی های متعددی در تراز مرزو بوم دارید . برقراری رابطه با این نمایندگی ها، ارسال لیست قیمت، تولید ها جدید، خبرها و اطلاعیه ها به کلیه ی آن‌ها سخت و بازه بر می باشد . البته طراحی یک قابل انعطاف افزار موبایل که سامانه جامعه اطلاع رسانی دربین شما و نمایندکان باشد بسیاری از خلل ها را حل می کند .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۵:۱۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)