مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نرم افزار چه چیزی است؟


اکثر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما روزمره از آنها به کار گیری می کنیم مشتمل بر این تعریف‌و‌تمجید می شوند و فقط قابل انعطاف‌افزارهای سیستم نظیر سیستم برهان و یا این که گویش‌های برنامه نویسی جزء نرم افزار‌ها محسوب نمی شوند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

مثلا قابل انعطاف‌افزار اکسل، وورد، فتوشاپ، گوگل کروم، فایرفاکس و یا این که بازی‌های کامپیوتری کلیه نرم افزار می باشند.

این ایام که بازار تبلت و موبایل‌های هوشمند و دستگاه‌های قابل حمل داغ میباشد بدون شکً این لغت زیاد به گوشتان خورده‌می باشد.

کامپیوترهای تبلت و موبایل‌های هوشمند هم مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف‌افزارهای متعدد می باشند. در بازار قابل انعطاف‌افزارهای دستگاه‌های قابل حمل لغت "نرم افزار" یا این که به اختصار App اضافه از لغت "قابل انعطاف‌افزار" جا افتاده‌هست و این لغت دقیقاً به عبارتی مضمون‌ "قابل انعطاف‌افزار کاربردی" میدهد.

یوزرها آن نوع از تولیدات کمپانی اپل که مجهز به سیستم برهان iOS میباشند، می توانند از خدمت App Store کمپانی اپل برای دانلود نرم افزار برروی دستگاه خویش به کار گیری نمایند. در App Store اپل چندین صد هزار نرم افزار برای آی‌پد، آی‌فون و آی‌پاد تاچ موجود هست.

نرم افزار چه چیزی است؟
راجع به اینکه نرم افزار (application) چه است و یا این که اینکه مضمون‌ نرم افزار چه چیزی است بایستی بگوییم که در وقع اکثر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما به صورت روزانه از آنها به کار گیری میکنیم مشتمل بر این تعریف‌و‌تمجید میگردند و تنها قابل انعطاف‌افزارهای سیستم مانند سیستم برهان و یا این که گویش‌های برنامه نویسی جزء نرم افزار‌ها محسوب نمی شوند. بیایید با هم بیش تر باز بینی کنیم .

همگی ما برای انجام شغل های روزانه خویش با دنیایی از برنامه ها و قابل انعطاف افزارهایی روبرو هستیم که تمامی سبب می شوند تا کارهایمان را راحت خیس و سریع خیس و با جزییات بیشتر انجام دهیم . به عنوان مثال شما ممکن می باشد بخواهید بر روی یک عکس دستکاری خاصی را انجام دهید. برای این فعالیت می بایست از نرم افزار فتوشاپ به کار گیری فرمایید. یا این که ممکن میباشد برای مرور صفحه های اینترنتی نیاز به یک نرم افزار مرورگر داشته باشید. برای اینکار میتوانید از نرم افزار کروم یا این که نرم افزار فایرفاکس به کارگیری فرمائید. در‌حالتی که که بخواهید به تماشای فیلم یا این که گوش دادن به موسیقی بپردازید می‌توانید از نرم افزار kmplayer به کار گیری نمایید. همینطور برای تایپ متن‌ها و کارها اداری می‌توانید از نرم افزار office استعمال نمایید.

قابل انعطاف افزارها و نرم افزار های دیگری نیز وجود دارا هستند که بسته به نیاز یوزرها تنظیم گردیده اند و میتوانند پاسخگوی هر نیازی باشند. منتهی با اعتنا به اینکه ممکن می‌باشد این نرم افزار ها برای سیستم ادله های متفاوتی ارائه شوند توسعه و گسترش دهندگان اپلیکیشن عملکرد می نمایند تا حد قابلیت و امکان یک نرم افزار را برای سیستم عوامل و دستگاه های دیجیتال متعدد ارائه کنند.

برای مثلا یک نرم افزار مرورگر وب ممکن میباشد هم برای دستگاه های PC ارائه شود، هم برای استعمال در تبلت این نرم افزار ارائه گردد و هم ممکن می‌باشد پباده سازی نرم افزار تلفن همراه انجام شود. به عنوان مثال نرم افزار کروم که یک نرم افزار مرور وب هست هم بر روی PC جانور هست، هم برای استعمال بر روی تبلت این نرم افزار پیاده سازی شده‌است و هم می‌توانید از این نرم افزار بر روی تلفن همراه استعمال فرمایید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۳:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)