مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

کنترل ورژن با گیت

ما در قسمت های آتی قصد داریم بعضا از اصول اول را پوشش دهیم. طراحی اپلیکیشن در مشهد به این ترتیب اذن دهید تا جزئیات بیشتری را درباره روش همت سیستم گیت در چنگ شما در اختیار بگذاریم و دلایل دوست داستنی بودن آن را نیز تحقیق کنیم. توجه داشته باشید که فراگیری بدون نقص گیت بالاتر از این نوشته‌علمی میباشد البته ما درپی قصد داریم بعضا از مهم‌ترین مفاهیم و اصطلاحاتی که درین سیستم به فعالیت می‌روند را آیتم پژوهش در اختیار بگذاریم.

مخزن گیت
مخزن در واقع یک فضای مفهومی میباشد رایاپارس که کل قسمت های متعدد پروژه شما در آن قراردارد. در حالتی که خودتان روی یک پروژه عمل میکنید احتمالا صرفا به یک مخزن نیاز پیدا خواهید کرد البته در شرایطی که در اکنون شغل کردن روی یک پروژه مشترک میباشید احتمالا مستلزم به کار گیری از یک مخزن مرکزی خواهید بود. application مخزن مرکزی روی یک سرور یا این که ارائه دهنده مرکزی مانند گیت هاب میزبانی می گردد و هر پیشرفت دهنده نیز قادر است به مخزن خویش از روش کامپیوتر فردی دسترسی پیدا نماید.

به صورت کلی یک مخزن سیستم گیت به دو بخش تقسیم بندی می‌گردد. یک حوزه‌ سکو بندی وجود داراست که شما می‌توانید فولدر های تشکیل دهنده پروژه ای که در حالا فعالیت کردن روی آن میباشید را حذف و اضافه نمایید. نصیب دیگر قسمت مرتبط با commit history ها است. commit ها در واقع قلب و هسته اساسی روش عمل گیت می باشند که در‌پی بیشتر درباره آنان سخن خوا‌هیم کرد.


شناخت با commit سیستم گیت
یک commit را می شود به تیتر یک اسنپ شات فوری از ظواهر پروژه ای که در اکنون کردن روی آن می باشید در یک فرصت معلوم دانست. هنگامی که شما از فولدر هایی که در منطقه مرتبه بندی خویش قرار داده اید راضی بودید می‌توانید امر git commit را صادر فرمایید که حالت پوشه های شما در آن لحظه را به طور اثبات نگه می‌دارد. یک نکته بسیار اصلی درین خصوص این میباشد که شما میتوانید تغییرات نو و commit های بیشتر را به طور خطی ساخت فرمایید و مدام این قابلیت و امکان برای شما وجود دارااست که به commit گذشته بازگردید. ضمن این شما در سیستم گیت می‌توانید دو commit را با یکدیگر مقایسه نمائید تا نگاهی زود گذر به آنچه که در پروژه شما تغییر تحول پیدا نموده است بیندازید.

نکات اصلی دیگر درباره commit در گیت
یک نکته بسیار کلیدی و اساسی که می بایست درباره commit در سیستم گیت بدانید این میباشد که ساخت و ساز یک commit با قرار دادن کد در متاع شبیه یکدیگر نیستند. یک commit ورژن ای از نرم افزار شمارا ساخت و ساز می نماید که میتوانید آن را بارها و بارها تست و آزمایش نمائید. یک مجموعه توسعه و گسترش قادر است تخت گاز عملیات تکرار را در باطن commit ها تحت عنوان بخشی از روند رساندن یک نرم افزار به وضعیت کالا جاری ساختن دهد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۹:۳۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)