مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

اپليكيشن ها به عنوان ابزار تبليغاتي


برنامه ها تحت عنوان ابزار تبليغاتي
وبسايت يك ابزار حياتي براي تبليغ توليد ها و سرويس ها شما ميباشد، طراحي اپليكيشن در مشهد البته از سوي ديگر تعداد اشخاصي كه از گوشي استعمال مي نمايند نيز هر روزه در حالا ارتقاء ميباشد و اكثر آنان از روش تلفن همراه هاي هوشمند و بقيه ابزارها به وب دسترسي دارا‌هستند.

امروزه اكثر زمان ها كارها روزانه مانند تجارت و بازرگاني و يا اين كه پرداخت ها بوسيله گوشي ها انجام ميگردد و به لحاظ مي‌رسد كه در آينده بخش اعظمي از شغل هاي محاسباتي نيز بوسيله آنان انجام پذيرد.

بسط و تبليغ نرم‌افزار گوشي بين يوزرها براي پيشبرد كسب و فعاليت شما بسيار اثر گذار ميباشد.

كسب درآمد از روش اپ
بعضا از صنعت هاي از ساخت و ساز و توسعه و گسترش برنامه ها براي كسب و عمل خويش امتناع مي ورزند، به دليل آنكه به تصور آن ها هزينه اي كه مي بايست در ازاي اين فعاليت متقبل شوند بيشتر از ميزان دارايي آن ها ميباشد.

فارغ از شك وترديد برخي اوقات ساخت و ساز نرم‌افزار تلفن همراه تبديل به امري بسيار لبريز هزينه ميشود، اما اين برهان توجيه كننده و كفايت نميكند.

بسنده كردن به يك نرم‌افزار بي آلايش با اجتناب از زوايد غير ضروري موجب كاهش هزينه ها ميشود، علاوه بر اين شما مي‌توانيد با طرح ريزي ظريف پيش از استارت مراحل بسط برنامه هزينه ها را به صورت ديده گيري كاهش دهيد.

لوگو، تصاوير و محتواي برنامه را پباده سازي نمائيد و بعد از اينكه شغل هاي مقدماتي و اساس انجام شد، با استخدام يك كارشناس راجع‌به توسعه و گسترش اپ، آغاز به ايجاد و پياده سازي آن فرماييد.

پس از اينكه فعاليت ساخت و ساز برنامه به اتمام رسيد، اكنون مي‌توانيد به تامل در رابطه كسب درآمد از آن بپردازيد و از فوت و فن درآمدزايي در دسترس مانند تبليغات داخل طرحي، به كارگيري كنيد.

دستيابي به مشتريان بيشتر از مهم‌ترين مزاياي ايجاد برنامه
گسترش يك نرم افزار گوشي در مقايسه با سايت موجب جذب مشتريان بيشتري مي‌گردد.

امروزه جستجوي تلفن همراه مخصوصا في مابين قشر برنا بسيار رايج شده‌است.

مشتريان كنوني با سخن از شما با دوستان خويش موجب توسعه و گسترش كسب و عمل شما گشته و از اين شيوه اشخاص و مشتريان تازه، شمارا با يك جستجوي معمولي مييابند.

علاوه بر اين تركيب نرم افزار به شبكه هاي عمومي سبب ساز توسعه و گسترش دامنه و موفقيت كاري شما مي شود.

توليد ها و سرويس ها خويش را به اكران بگذاريد
شما ميتوانيد از نرم افزار تحت عنوان ابزاري براي اكران توليدها و سرويس ها خويش استعمال نمائيد.

كاربراني كه نرم‌افزار شما‌را مشاهده مي نمايند در آينده به اپ شما دسترسي خواهند داشت.

هر توشه با ارائه يك كالا تازه شما ميتوانيد اپ را نيز آپ تو ديت رساني كرده و با ارائه پيشنهادات و تخفيف ها مشتريان خويش را تشويق به استعمال از نرم افزار و تعريف‌و‌تمجيد آن كنيد.

شركت كردن با بقيه سرويس ها
همياري با شركت ها شبيه، به شما ياري مي نمايد از برد آن ها نيز سود مند شويد، اين فعاليت مشترياني بيشتري براي شما به ارمغان مياورد.

با تنظيم يك ليست از ديگر موسسه ها و پيوستن به آن‌ها، يك نرم‌افزار براي رد و بدل كردن تبليغات در ميان خويش صورت دهيد، با اين عمل فايده عايد هر دو طرف ميشود و به فايده مشترك مي انجامد.

سايت هاي گوشي پسند
براي موسسات كه هنوز هم چندان عشق مند به ساخت و ساز اپ جداازهم نيستند، طراحي وب سايت هايي كه براي اكران در گوشي به نيكي پباده سازي گرديده، قادر است جايگزين خير باشد كه با ميزان دارايي آن‌ها نيز همخواني خواهد داشت.

با يك كاوش مي‌توانيد تارنما هايي را كه‌اين فعاليت را به ازاي اخذ پولي ناچيز انجام مي‌دهند بيابيد.

غرض تعامل با مخاطب و بهبود سوابق يوزرها ميباشد كه سبب ساز به جذب مشتري مي‌گردد.

با موقعيت لبريز رونق صنعت گوشي كه امروزه مشاهده خواهيم كرد، به تمامي كسب و امور پيشنهاد مي شود كه يك اپ گوشي براي تبليغ توليدها خويش بسازند.

به حقيقت گوشي وسيله اي ميباشد كه همه ارتباطات بوسيله آن رهبري مي گردد، در سود پيوستن به‌اين فناوري، تضميني براي نتيجه ها آيتم انتظار براي كسب و عمل شما خواهد بود.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۴:۲۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

مزيت طراحي اپليكيشن خدماتي چيست؟


در صورتيكه كسب و فعاليت خدماتي داشته باشيد، خودتان به‌نيكي  طراحي اپليكيشن در مشهد ميدانيد كه اهميت پباده سازي برنامه خدماتي تا چه حد ميباشد. چنانچه هم نمي‌دانيد مشكلي وجود ندارد. به دنبال مزيت پباده سازي نرم افزار خدماتي را براي شما ميگوييم.

دسترسي اشخاص به سرويس ها مختلفي كه ارائه مي‌دهيد، آسوده‌خيس و سريع‌خيس از قبلي مي شود: هرچه كه باشد، اين گوشي‌ها ميباشند كه همپا مستمر افرادند. با توليد نرم افزار سرويس ها ميتوانيد دسترسي سادگي براي اكثر زمان ها اشخاص آماده فرمائيد.
خبر ها، تخفيف‌ها، فستيوال، مسابقه، سرويس ها تازه و غيره را ميتوانيد از روش اپ‌تان اطلاع‌رساني نمائيد: بدين شكل ديگر يوزرها شما از حادثه‌هاي به‌روزي كه در كسب و كارتان ميفتد خبر دارا‌هستند. در واقع به‌نوعي آنان را تشويق به خريد خواهيد كرد.
به‌راحتي و سادگي تثبيت توصيه انجام ميشود: يوزرها شما مي توانند به‌راحتي توصيه خويش را تعيين و تثبيت نمايند. در غايت، براي پيگيري آن هم ميتوانند به‌سادگي مبادرت نمايند و جواب مطلوب اخذ نمايند.
قابليت نظردهي يوزرها در امر سرويس ها‌تان وجود دارااست: بدين آيتم به ديده تعامل با مشتري‌هايتان بنگريد. هربار كه سرويس يا اين كه محصولي را از شما اخذ مي‌نمايند، با نظردهي در خصوص آن شما‌را در جريان نقاط قوت و ضعف‌تان مي گذارند و همچنين به كسب و كارتان مجاورت‌خيس هم مي گردند.
به‌راحتي ميتوانيد با خدمت‌عمل هماهنگي داشته باشيد: خودتان هم خيلي خوب ميدانيد كه با نرم‌افزار‌هاي گوشي ريلكس‌خيس مي توانيد خدمت‌امور را پيدا فرماييد و آن‌ها‌را از زمان پيش‌آمده باخبر سازيد.
از پروسه انجام فعاليت مطمئن مي شويد
قابليت و امكان پرداخت آنلاين و مشاهدۀ سابقه سفارشات را خواهيد داشت: اين موردها به آيندۀ بازاريابي هدفمندتر شما و در غايت ارتقاء فروش‌تان امداد خواهد كرد.
مزيت رقابتي نسبت به رقبايتان خواهيد داشت: شما از رقبايي كه برنامه ندارند خيلي جلوتر خواهيد بود. زيرا اين عموم و يوزرها شما ميباشند كه با تلفن همراه‌ها و برنامه‌هاي تلفن همراه، شم راحتي بيشتري مي‌نمايند.
به‌لهجه بي آلايش، زماني كه نرم‌افزار خدماتي مي‌سازيد و هزينه ساخت و ساز اپ را پرداخت مي كنيد، در عوض آن رخداد‌هاي تحت ميفتد:

برخورد مشتري‌هايتان چندبرابر مي گردد. زيرا تنها با لمس چندين بخش از صفحۀ تلفن همراه‌شان ميتوانند سرويسي كه ميخواهند را با شايسته ترين كيفيت و در معدود‌ترين بازه زماني اخذ نمايند.
فروش‌تان بهبود پيدا مي‌نمايد. زيرا اشخاص تعامل بيشتري با شما و كسب و كارتان خواهند داشت. از روش داده‌هاي اين تعامل، ميتوانيد به‌نيكي نيازهاي يوزرها خويش را ادراك نماييد.
كوشش كسب و فعاليت و سرويس‌تان بيشتر ميگردد. با امداد نظردهي يوزرها متوجه نادر و كاستي‌ها كسب و كارتان ميشويد و بر روي بهبود موقعيت‌تان، تمركز ميكنيد.
در فيض، هر چقدر براي ساخت‌و‌ساز اپ هزينه فرماييد، به‌نوعي سرمايه‌گذاري محسوب ميشود و فايده خير از آن خواهيد داشت.

اما مورد ها ديگري مثل گرافيك (ظواهر) زيباتر، اكران سرويس ها به‌صورت موءثر با رابط كاربري عالي، امكان نصب آسوده، پشتيباني بهتر، به‌روزرساني سريع‌خيس و غيره هم جزو مواقعي ميباشد كه مزيت پباده سازي نرم‌افزار را دربرميگيرد.

پباده سازي نرم‌افزار خدماتي چه المان‌هايي داراست؟
بهتر ميباشد بعضي از المان‌هاي پيشنهادي تحت را براي نرم‌افزار خدماتي كسب و كارتان در حيث داشته باشيد. اكثر اوقات اين المان‌ها، براساس نياز يوزرها تدوين شده‌است.

مي بايست يك قسمت پشتيباني داشته باشد
وجود نصيب توليد ها و سرويس ها حتمي ميباشد
نصيب‌هايي كه مرتبط با تماس و برقراري رابطه با كسب و فعاليت ميباشد و همچنين قسمت ايده ها و مقايسه‌ها براي نرم‌افزار خدماتي شما الزامي ميباشد
تثبيت پيشنهاد يك كدام از مهمترين قسمت‌هاي اين نرم‌افزار ميباشد
قسمت مدير هم كه مختص شماست و ضروري ميباشد
ولي اين نصيب‌ها دارنده زيربخش‌هاي ديگري هم مي باشند كه در‌اين‌جا به آن اشاره‌اي نكرديم. ولي ميتوانيد در قسمت مشورت تخصصي باشگاه اپ، پرسش خودتان را بيان نمائيد تا همياران ما جواب شما‌را بدهند.

نيازهاي هر كسب و كاري براي پباده سازي نرم‌افزار گوناگون ميباشد و براي پباده سازي المان‌ها، اين نيازها نظارت ميگردند و طبق آن نرم افزار ساخته مي گردد.

يك مثال از نرم‌افزار خدماتي:
يكي برنامه‌هاي خدماتي‌اي كه غالب كار كرده و باشگاه نرم‌افزار، دستي بر ساخت‌و‌ساز اپليكيشنش داشته، نرم افزار خشكشويي ميباشد.

توده‌بندي
بعداز يك هفتۀ كاري كدام مورد را ترجيح مي‌دهيد؟ نظافت كردن و گردگيري منزل يا اين كه استراحت و سپردن فعاليت با يك سري كليك روي تلفن همراه گوشي‌تان؟ بايستي اين را بدانيد كه يوزرها كسب و عمل شما هم همچنين فكر‌ميكنند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۴:۴۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

چگونگي بازاريابي اپليكيشن موبايل و نكاتي براي دانلود بيشتر


زماني بلاخره چيره شديد و نرم افزار تلفن همراه خويش را رويه انداختيد و بعداز سپرده گذاري مدت،  طراحي اپليكيشن در مشهد  انرژي و پول، توانستيد نرم‌افزار خويش را به بازار برسانيد، مرحله آن گاه بازاريابي آن خواهد بود.

متوجه خواهيد شد كه تعداد مقداري دانلود مي‌گردد و به لحاظ ميرسد هيچ كس عشق مند به آنچه شما ارايه مي دهيد وجود ندارد.

در ظاهر، نرم افزار هاي گوشي صرفا يك پروژه "ساختن و فروختن" وجود ندارد. بلكه مهم‌ترين نصيب آن بازاريابي و معرفي آن خواهد بود.

 

نكات بازاريابي نرم افزار تلفن همراه
احتمالا، نقص‌ خويش نرم افزار وجود ندارد، حقيقت اينست كه هيچ كس نمي داند كه آن وجود داراست. به همين ادله اساسي ميباشد كه نرم‌افزار خويش را به صورت مفيد به بازار عرضه نماييد تا عموم عشق مند شوند. اين پست به شما پنج نكته عملي ارائه ميدهد تا به شما ياري دهد نرم افزار خويش را بيشتر در معرض روءيت كرد قرار دهيد.

 

وب لاگ نويسي مهمان
در حالتي كه مي‌خواهيد يوزرها بيشتري نرم‌افزار را دانلود نمايند، مي بايست كاربر بيشتري كسب فرمائيد. اين وقت گير ميباشد، ولي در‌حالتي كه كوشا و سخت كوش باشيد، ميتوانيد با امداد يك تيم بزرگتر سرعت بيشتري داشته باشيد.

در حالي كه توليد محتوا در دكان آنلاين شما بسيار اساسي ميباشد، همينطور ايده نيكي براي استعمال از مخاطبان ديگر نيز مي‌باشد. اين جايي ميباشد كه وبلاگنويسي مهمان به امداد شما مي‌آيد. در شرايطي‌كه كار كشته به ارسال محتوا در يك بلاگ عظيم خيس مي باشيد، به اشخاص بيشتري دست خواهيد يافت.

اطمينان نتايج نمائيد كه وب لاگ هايي را كه مرتبط با بازار شما مي‌باشند را غرض قرار مي دهيد تا بتوانيد به عده اي كه عشق و علاقه مند به چيزي مي‌باشند كه شما ارائه مي‌كنيد، دسترسي پيدا فرمائيد. همينطور مي توانيد به نشريات تكنولوژي نگاه نمائيد.

نكته كليدي كه مي بايست به خاطر داشته باشيد اين ميباشد كه پستهاي وب لاگ مهمان شما نبايد بيشتراز حد تبليغاتي باشند. هيچكس نمي خواهد 500 تا 800 واژه و كلمه تبليغ را بخواند. در قبال، تمركز بر ارائه محتواي كيفيت عالي ميباشد. به خواننده خويش مطلبي نو و جالب ارائه نماييد.

اكثر وب سايت ها به شما اين قابليت را ميدهد يك بيوگرافي كوتاه با پيوند داشته باشيد. مسلما لينكي به نرم‌افزار خويش و همينطور سايت خويش در شكل قابليت بگذاريد.

 

به دست آوردن ايده ها و آناليز هاي مثبت
برخورد مثبت براي برد كوشش هاي بازاريابي شما ضروري ميباشد. پيش از دانلود نرم‌افزار، عموم معمولا استدلال ها را مي خوانند. ارزيابي هاي مثبت به خواسته جذب اشخاص بيشتري براي دانلود اپ شما مهمند.

نكته كليدي اين ميباشد كه مطمئن گرديد كه يوزرها براي به كار گيري از نرم افزار شما، شل مي باشند. در صورتي اپليكيشن شما به كندي اجرا گردد و استعمال از آن ايراد باشد، احتمالا مصرف كنندگان ايده ها منفي خواهند نوشت.

 

قبل از اجراي اپليكيشن، بايستي مطمئن گرديد كه خصوصيت هاي آن را تماما تست فرماييد. پيش از اينكه آن را به اجراي مردم بگذاريد مطمئن گرديد كه سريع، سواي وقفه و آسوده ميباشد. اما، درصورتي كه پيش از اين نرم افزار را فعال‌سازي نموده ايد، خيلي دير وجود ندارد تا مطمئن گرديد كه پباده سازي را به نحوي تغيير تحول دهيد كه ايده ها مثبت را ارتقاء دهد.

همينطور ميتوانيد از مصرف كنندگانتان بخواهيد كه برايتان نظرشان را بنويسند. درخواست برخورد يوزرها شما به شما داده ها ارزشمندي براي بهبود تجربه هايتان مي دهد. در حالتي‌كه اپ شمارا دوست داشته باشند، درخواست بازبيني، تعداد نظرها مثبت شما‌را ارتقا مي‌دهد.

 

به كار گيري از تأثيرگذاران شبكه‌هاي‌مردمي
شما بايستي مشقت بار فعاليت نماييد تا برنامه موبايل خويش را به صورت اثر گذار بازاريابي فرمائيد. اين مراحل يك شبه وجود ندارد. با اين حالا، در حالتي كه باذكاوت باشيد، مي‌توانيد با امداد ديگر افراد آن در معرض رويت كرد بيشتر قرار دهيد.

همت فرمائيد از وب لاگ نويسان و اعضاي پر رنگ و داراي شهرت رسانه ها با خبر گرديد. هدف ها تأثيرگذار را در صنعت خويش و راجع‌به اپليكيشن خويش بگوييد. در صورتي‌كه متاع شما به اندازه كافي جذاب باشد، ممكن ميباشد بخواهند كه آن را در كاغذ خويش مطرح نمايند. آن‌ها‌را تشويق فرماييد كه آن را آزمون و بعد از آن محاسبه نمايند.

بخش اعظمي از بلاگ ها براي تعيين وجود دارا‌هستند. عملكرد نمائيد به نشرياتي بپردازيد كه در حدود بازار غرض شما مي باشند. دريافت كردن برخورد خوب در وبلاگها ممكن ميباشد بازه پيروزشود. به بلاگر زمان كافي براي آزمون و آناليز اپليكيشن را بدهيد.

 

seo براي دكان App
عمل ديگري كه مي بايست انجام دهيد اين ميباشد كه ورقه خويش در فروشگاهApp را seo فرمائيد. اين به شما امداد مي نمايد كه در مغازه App ، بازديد بيشتري بگيريد. سئو دكان App مشابه به سئو موتورهاي كاوش ميباشد كه سبب ميشود كشف كردن نرم افزار شما براي مصرف كنندگان سهل وآسان خيس خواهد شد.

هنگام تعريف برنامه، مطمئن گرديد كه از عبارات كليدي مطلوب به كارگيري مي‌كنيد. بايستي آنچه كه اشخاص در هنگام جستجوي موضوعات مرتبط با نرم‌افزار شما كاوش ميكنند را در حيث بگيرند. حتي مي‌توانيد يك نسخه برداري رايت كننده را استخدام نمائيد كه قادر است يافتن نرم‌افزار گوشي شما‌را آسانتر و براي يوزرها بالقوه جالب نمايد.

 

برگزاري مسابقات
در غايت، برگزاري مسابقات براي جذب دانلود بيشتر رويه خير ميباشد. اما، مطمئن گرديد كه مسابقه مرتبط با اپليكيشن شما و امكان هاي آن ميباشد. به عنوان مثال در صورتيكه اپليكيشن شما به ماهيگيران عشق و علاقه مند امداد مي نمايد تا نقاط خوب براي ماهيگيري را پيدا نمايند، مي‌توانيد مسابقه اي را برگزار نماييد كه به عده اي كه نرم افزار شمارا دانلود نمايند، امكانات ماهيگيري بدون پول كادو ميدهيد. ممكن ميباشد يك سپرده گذاري كوچك نياز داشته باشد، ولي در حالتي كه كمپاني كنندگان به اندازه كافي جذب شوند، دانلودهاي بيشتري اخذ خواهيد كرد.

يك كدام از ديگر از مزاياي رقابت ها اين ميباشد كه به راحتي در معرض روئت كرد قرار ميگيريد. يك نفر ممكن ميباشد اپ شما‌را براي كمپاني در مسابقه دانلود نمايد و در شرايطي‌كه از اپليكيشن لذت غالب شود، به دوستان خويش خواهند بيان كرد.

 

صحبت پايان
جذب اشخاص بيشتر براي دانلود نرم افزار گوشي سهل وجود ندارد. ولي با استقامت، شما مي‌توانيد يك طرح بازاريابي براي جذب بيشتر يوزرها عشق و علاقه مند پيدا نماييد.

نكات اين نوشته‌ي علمي به شما امداد خواهد كرد كه در حين برهه زماني يوزرها بيشتري كسب فرماييد، ولي به حافظه داشته باشيد، اين يك ماراتن ميباشد و خير يك دوي سرعت. جنبش رو به جلو را ادامه دهيد و غالب خواهيد شد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۷:۴۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

استفاده از واتس‌اپ وب چه مزايايي دارد؟


به كارگيري از واتس‌اپليكيشن اينترنت چه مزايايي داراست؟
شما با به كار گيري از واتس‌اپليكيشن اينترنت مي توانيد طراحي اپليكيشن در مشهد  از خصوصيت‌هاي اين پيام‌رسان به‌نيكي استعمال نمائيد. برخي از مزاياي به كارگيري از آن را به دنبال ارزيابي ميكنيم.

شما ميتوانيد براي نوشتن پيام‌هاي خويش از صفحه كليد به كارگيري نمائيد. به كار گيري از صفحه كليد رايانه براي نوشتن قطعاً عمل شما هنگام ارسال پيام را شل‌خيس مي‌نمايد.
شما ميتوانيد همگي داده ها چندرسانه‌اي خويش را در دستگاه به طور لحظه‌اي دانلود نمائيد و آن‌ها‌را دراختيارداشته باشيد.
شما مي توانيد به‌راحتي مخاطبان خويش را درين در بين كاوش فرماييد و براي ارسال پيام به آن ها مبادرت فرمائيد.
درصورتي كه مي خواهيد مخاطبي را پيدا فرمائيد، به‌راحتي با سرچ كردن مي توانيد اين فعاليت را انجام دهيد و داده ها استفاده كننده را آناليز نماييد.
شما مي توانيد با به كار گيري از واتس‌نرم‌افزار اينترنت هر مرورگري را از رويكرد به دور از تلفن همراه خويش انقطاع فرماييد.

به كار گيري از واتس‌نرم‌افزار اينترنت چه محدوديت‌هايي را براي استفاده كننده توليد مي‌نمايد؟

 

 

با وجود اينكه شما ميتوانيد با به كار گيري از واتس‌اپليكيشن اينترنت از مزاياي بيشمار آن استعمال فرمائيد، ولي مي بايست بدانيد هنگام استعمال از اين پيام‌رسان با محدوديت‌هايي نيز روبه‌رو مي باشيد. در پي شما‌را با بعضا از اين محدوديت‌ها آشنا ميكنيم.

شما نمي‌توانيد با امداد واتس‌اپليكيشن اينترنت يك چت گروهي نو را به طور بدون واسطه ابتدا فرماييد. حتي نمي‌توانيد چت‌هاي گروهي جانور را نيز حذف نمائيد.
شما با امداد واتس‌برنامه اينترنت نمي‌توانيد مخاطبين و نقشه‌هاي خويش را به اشتراك بگذاريد.
شما با به كارگيري از اين رابط اينترنت نمي‌توانيد مخاطبين خويش را بلاك نمائيد.
در حالتي‌كه قصد تغيير‌و تحول پروفايل خويش را داريد، نمي‌توانيد با امداد رابط اينترنت اين عمل را انجام دهيد.
چنانچه ميخواهيد استاتوسي را در پروفايل خويش قرار دهيد، با امداد رابط اينترنت نمي‌توانيد اين فعاليت را انجام دهيد.
شما مي توانيد در هنگام به كار گيري از واتس‌اپليكيشن اينترنت صرفا از يك نوع مرورگر استعمال نماييد. يعني واتساپ اينترنت قابليت به كار گيري هم زمان از دومرورگر را به شما نمي‌دهد.

چك نكات اساسي در رابطه واتس‌برنامه اينترنت
نكات كاربردي و مهمي براي به كار گيري از واتس‌اپليكيشن اينترنت وجود دارااست كه ممكن ميباشد از خيلي از آن‌ها اطلاع نداشته باشيد. درادامه به نظارت اين نكات ميپردازيم. شما ميتوانيد با آناليز اين نكات به كارگيري بهتري را از واتس‌نرم افزار اينترنت داشته باشيد.

 

با ميانبرهاي كيبوري آشنا گرديد
براي اين كه بتوانيد بعضي از شغل هاي مشخص و معلوم را با سرعت بيشتري در واتس‌نرم‌افزار دنبال نمائيد، ميتوانيد از ميانبرهاي كيبوردي به كار گيري نمائيد. پيرو شما‌را با اين ميانبرها بيشتر آشنا مي كنيم.

در شرايطي كه مي خواهيد يك چت جديد را ابتدا فرمائيد، مي توانيد از ميانبرهاي ctrl+N به كار گيري فرمائيد.
در شرايطي‌كه مي خواهيد به چت گذشته خويش محرمانه بزنيد، مي توانيد از ميانبر [+CTRL+SHIFT : استعمال نماييد، براي رمز زدن به چت بعدي نيز ]+Ctrl+Shift : كاربرد دارااست.
در‌صورتي‌كه ميخواهيد به بايگاني چت خويش محرمانه بزنيد، مي توانيد از ميانبرE+Ctrl : امداد بگيريد.
در‌صورتي‌كه ميخواهيد با ياري كليدهاي ميانبر، چتي را حذف نمائيد ميانبر Ctrl+Backspace : به شما امداد مي‌نمايد.
چنانچه ميخواهيد پيام‌هاي خويش را به طور پنهان مطالعه نماييد و پيام‌ها به طور خوانده نشده نشانه گذاري شوند، مي توانيد از ميانبر Ctrl+Shift+U: استعمال فرماييد.
درصورتي كه ميخواهيد وارد پروفايل فردي خودتان بشويد، استعمال از ميانبر Ctrl+P : به ياري شما ميايد.

مي توانيد با ياري صفحه كليد از ايموجي‌ها به كارگيري فرماييد
ايموجي‌ها قادر است وضع فعلي شما ر به استفاده كننده‌تان برساند، پس شما مي توانيد با امداد صفحه كليد به‌راحتي از آن‌ها استعمال نمائيد. به كارگيري از ايموجي با امداد موشواره شايد عمل خيلي راحتي نباشد، پس ميتوانيد با امداد صفحه كليد به‌راحتي ايموجي مطلوب خويش را پيدا نماييد.

براي اينكه از اين ايموجي‌ها به كارگيري فرمائيد، موردنياز ميباشد در نصيب تكست‌جعبه مرتبط با چت ها يك : قراردهيد. بعد از آن اسم اولِ اسم انگليسي مرتبط با ايموجي مدنظر خويش را تايپ فرماييد. آنگاه حاصل كاوش اكران داده مي شود و مي توانيد ايموجي موردنظر خويش را گزينش كرده و در متن پيام درج نماييد.

در شرايطي‌كه يكسري سود به شما اكران داده گردد، ميتوانيد با به كار گيري از كليد چپ و راست، ايموجي موردنظر خويش را پيدا كرده و با زدن دكمه اينتر آن‌را ارسال نمائيد.

 

ميتوانيد شكلك‌ها را نيز به ايموجي تبديل نمائيد
شما مي توانيد خودتان نيز برخي از ايموجي‌هاي پر كاربرد را با امداد شكلك‌هاي بي آلايش بسازيد. در صورتيكه بتوانيد اين شكلك‌هاي پر استفاده را حين چت‌كردن به خيال و خاطر بسپاريد، خويش واتساپ اينترنت آنها‌را به ايموجي دلخواه شما تبديل مي‌نمايد.

 

از يك‌سري اكانت كاربري به طور هم‌زمان روي يك كامپيوتر به كار گيري نماييد
بخش اعظمي از يوزرها مدرن از چندين اكانت واتس‌نرم افزار خويش به طور هم زمان استعمال مي‌نمايند. اين اشخاص هنگام به كارگيري از واتس‌نرم افزار اينترنت نيز مي خواهند دو اكانت فعال داشته باشند تا بتوانند شغل هاي خويش را پيش ببرند.

يكي معمولي‌ترين شيوه‌ها براي به كارگيري از چندحساب اين ميباشد كه از يكسري مرورگر براي اين عمل به كار گيري نماييد.

 

پيام‌ها را با يك تكنيك معمولي در شرايط روح بخوانيد
در حالتي كه نميخواهيد كاربر شما بداند كه پيام‌هايش را خوانده‌ايد، ميتوانيد از پيكربندي واتس‌برنامه براي اين عمل امداد بگيريد. اين فعاليت در ورژن پيام‌رسان موبايل گوشي شما بسيار بي آلايش واقعه ميفتد، ولي براي به كار گيري از اين خصوصيت در واتس‌برنامه اينترنت ميتوانيد از يك حقه معمولي به كار گيري فرماييد.

براي اين عمل ميتوانيد در زمان نوشتن، نوعي نرم افزار ديگر خويش مانند نوت‌پد را بازكنيد. بعد موشواره را روي پنجره‌اي ببريد كه بازكرده‌ايد و روي آن كليك فرماييد. دقت داشته باشيد با اين عمل كامپيوتر تصور مي‌نمايد شما با اپليكيشن ديگري درحال كاركردن مي‌باشيد. پس پيام‌هاي كاربر شما تيك خوانده‌شدن نمي خورد.

ولي بايستي دقت فرمائيد به محض اينكه روي پنجره واتس‌نرم‌افزار اينترنت كليك داشته باشيد، كليه تيك‌هاي دوم احضار شدن پيام براي كاربر‌تان اكران داده مي گردد.


سرعت و معيار پخش صداي صوت را مي توانيد ارتقا دهيد
در شرايطي‌كه ميخواهيد سرعت و ترازو پخش صداي صوت را در واتس‌اپليكيشن اينترنت فراتر ببريد، ميتوانيد پلاگين ZAPP. را نصب فرماييد. درصورتي كه از آن دسته از اشخاصي مي‌باشيد كه نميخواهيد وقت متعددي را براي گوش دادن به اصوات بگذرانيد، شايسته ترين عمل نصب اين پلاگين روي واتس‌نرم‌افزار اينترنت ميباشد.

 

اخذ نوتيفيكشن‌هاي واتس‌اپليكيشن با نصب پلاگين WAToolkit
در شرايطي‌كه مي خواهيد نوتيفيكيشن‌هاي مرتبط با واتس‌نرم‌افزار را اخذ نمائيد، شايسته ترين فعاليت نصب پلاگين WAToolkit ميباشد. WAToolkit آگهي‌هاي مايحتاج را براي شما انجام مي‎دهد و همين قضيه سبب ساز مي‎خواهد شد تا نيازي نباشد در بين تب‌هاي گوناگون جابه‌جا گرديد.

استعمال از واتساپ اينترنت در سال‌هاي اخير توانسته ميباشد نياز اكثري از اشخاص را در اين مورد به‌كلي رفع نمايد. درين مقاله در رابطه ورژن اينترنت واتس‌نرم‌افزار دعوا كرديم و كوشش كرديم داده ها كاملي را دراين مورد در چنگ شما قراردهيم. در‌حالتي كه ميخواهيد داده ها جامعي را دراين مورد كسب نماييد، بهتر ميباشد اين نوشته‌علمي را به توجه مطالعه نمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۶:۰۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

مقايسه ري اكت نيتيو React Native و فلاتر Flutter، انتخاب بهترين زبان برنامه نويسي موبايل

تجزيه و بررسي معماري فني و فيض
در هسته فلاتر بيشتر كامپوننت هاي نيتيو قرار داده شده‌است و براي رابطه ميان ۲ كامپوننت نيازي به پل وجود ندارد. طراحي اپليكيشن در مشهد در جهت ديگر ري اكت نيتيو براي رابطه در ميان كاموپوننت ها از جاوا اسكريپت به كار گيري ميكند كه سبب به كوشش ضعيف خيس مي‌شود.

 


فلاتر

 

نصب و فعال‌سازي
روند نصب و فعال سازي بايستي بسيار سهل و آسان و سواي پيچيدگي هاي متعددي باشد تا يك توسعه و گسترش دهنده مبتدي و تازه كار بتواند به راحتي آغاز به عمل نمايند.

 

React Native — NPM
كادر ورك React Native با استعمال از Node Package Manager ( NPM) قابل نصب مي باشد. نصب React Native براي آن دسته از نرم افزار نويساني كه با لهجه جاوا اسكريپت شناخت دارا‌هستند خيلي بي آلايش مي باشد.

درضمن براي نصب React Native در سيستم دليل مك، نياز به نصب Homebrew داريم. براي نصب React Native در سيستم استدلال مك بايستي دستورها پايين را در ترمينال اجرا كنيم.

 

$ /usr/bin/ruby -e "$(curl -fsSL https://raw.githubusercontent.com/Homebrew/install/master/install)"
$ brew install node

$ brew install watchman

$ npm install -g react-native-cli

Flutter – دانلود باينري از منبع
فلاتر را مي توانيد از گيت هاب براي هر سيستم دليل مشخصي دانلود نمائيد. براي نصب فلاتر در سيستم استدلال مك بايستي fultter.zip را دانلود كرده و نشاني آن را به در Bash file اضافه كنيم.

براي نصب فلاتر در مك مي بايست دستورها تحت را در ترمينال اجرا كنيم.

 

$ curl -O https://storage.googleapis.com/flutter_infra/releases/beta/maغير مجاز مي باشد/flutter_maغير مجاز مي باشد_v0.7.3-beta.zip

$ unzip flutter_maغير مجاز مي باشد_v0.7.3-beta.zip

export PATH=[PATH_TO_FLUTTER__DIRECTORY]/flutter/bin:$PATH
فلاتر براي بهبود بخشيدن فرايند نصب بايستي از Package manager ها پشتيباني نمايد تا يوزرها نيازي به پروسه اضافه در طي نصب نداشته باشند.

تجزيه و بررسي نصب و فعال‌ساز‌ي و سود
هر دو گويش اپليكيشن نويسي براي نصب نياز به انجام فرايند مختلفي است. ولي اينطور كه به لحاظ مي‌رسد روند نصب Flutter بيشتر و پيچيده خيس مي باشد.

مسلما بخوانيد نرم‌افزار نويسي native چه چيزي است ؟
گسترش دهندگان React Native مي توانند با استعمال از NPM و فارغ از نياز دانلود از منبع آن، قاب ورك ري اكت نيتيو را به راحتي نصب نمايند.

 


React Native WIN

 

تهيه و تنظيمات پروژه
يادگيري تهيه و تنظيمات پروژه در به كار گيري از كادر ورك نو به برهه زماني بيشتري نياز داراست. به همين برهان قاب ورك متبوع مي بايست دارنده مستندات قابل قبولي براي يوزرها باشد.

 

ري اكت نيتيو
راهنماي آغاز به عمل React Native فرض مي نمايد كه گسترش دهنده از پيشين كل پيش نياز هاي مايحتاج براي گسترش براي iOS و Android را دارااست. داده ها خيلي پاره اي در زمينه ي دستورها خط دستور قرار داده ميباشد كه براي ادامه عمل كافي نمي باشد.

مستندات مستقيماً به مرحله ساخت و ساز يك پروژه تازه مي رود.

يك پروژه نو React Native با به كار گيري از امرها ذيل ميتوانيد بر روي مشابه ساز iOS توليد و اجرا گردد:

$ react-native init MyProject
$ cd MyProject
$ react-native run-ios
فلاتر
راهنماي ساخت‌و‌ساز پروژه براي Flutter داده ها مفصلي در زمينه ي فعال‌سازي IDE و تنظيمات سيستم ادله براي iOS و Android دارااست.

در اينجا ميتوانيد كل جزئيات تنظيمات لازم براي نصب Flutter در سيستم برهان maغير مجاز مي باشد را مطالعه نماييد.

علاوه بر اين، فلاتر يك ابزار CLI به اسم دكتر معالج فلاتر داراست، كه ميتواند بسط دهندگان را پند نمايد. دكتر معالج فلاتر تحليل مي نمايد كه كدام يك از ابزارهاي مايحتاج روي سيستم نصب گرديده اند و كدام ابزارها مي بايست تنظيمات شوند.

زماني كه فرمان پزشك فلاتر به رنگ سبز درآمد، مي‌توانيم با ساخت و ساز يك پروژه تازه ادامه دهيم. يك شيت جدا راجع به چگونگي تنظيمات ويراستاران براي استارت عمل با Flutter وجود دارااست. بعداز اتمام روند تنظيمات ، خواهيم توانست يك پروژه تازه را از CLI توليد و اجرا كنيم:

 

$ flutter create MyProject
$ cd MyProject
$ flutter run
تجزيه و چك پيكربندي و تنظيمات پروژه و فيض
با مقايسه فوق، شفاف ميباشد كه Flutter مستندات و پشتيباني بهتري براي تهيه و تنظيم و تنظيمات ارائه مي‌دهد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۴۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

مقايسه تفاوت توسعه اپليكيشن‌هاي موبايل به صورت نيتيو با هيبريد


پژوهش‌ها نشان ميدهد كه تا پاين سال 2022 تعداد يوزرها تلفن‌هاي يار و همدم هوشمند به 3 ميليارد نفر ميرسد، به اين ترتيب روشن ميباشد كمپاني‌هايي درين عرصه برنده خواهند بود كه بتوانند طراحي اپليكيشن در مشهد  همگام با اين پيشرفت اپ‌هاي خويش را گسترش داده و به‌اين عمل به‌تيتر يكي فاكتورهاي اساسي برد در دنياي تجارت آنلاين نگاه نمايند. يكي تعيين‌هاي موءثر پيش روي اين مجموعه‌ها گزينش نرم افزار‌هاي نيتيو و يا اين كه هيبريد ميباشد. در‌اين نوشته‌علمي قصد داريم به مقايسه اين دو، خصوصيت‌هاي هر يك و تفاوت‌هاي آن ها بپردازيم.

تعريف‌و‌تمجيد برنامه‌هايNative و hybrid
نرم افزار‌هاي مستقر يا اين كه نيتيو در واقع برنامه‌هاي منحصر مي باشند كه براي هر پلتفرمي به طور غير وابسته بسط پيدا مي‌نمايند، اين اپ‌ها از سال 2008 تا كنون توسعه و گسترش داده گرديده و گزينه به كار گيري قرار گرفته‌اند، معمولا در برنامه‌هاي مستقر از لهجه نرم‌افزار نويسيobjective-c براي تلفن‌هاي هوشمند با سيستم برهان ios و لهجه اپليكيشن نويسي جاوا اسكريپت براي تلفن‌هايي كه دارنده سيستم برهان اندرويد ميباشند به كارگيري مي‌نمايند.

پباده سازي نرم افزار‌هاي هيبريد با ادغام برنامه‌هاي اينترنت و نيتيو شكل ميگيرد، اين نرم‌افزار‌ها غالبا در مرورگر قابل مشاهده مي باشند البته نكته حائض اهميت آن ميباشد كه براي مشاهده نرم افزار، نيازي به مرورگر وجود ندارد بلكه محتوا را مي‌قدرت در قالب يك اپليكيشن نيتيو به وسيله webview در تلفن‌هاي هوشمند با سيستم دليل ios روءيت كرد. در واقع اپ‌هاي هيبريدي يك نحوه نو بسط در حوزه نرم افزار ميباشد كه از تكنولوژي آپاچي كوردوا و فون پيج منفعت ميبرد. اكنون موسسه ها بزرگي همانند اوبر و توئيتر از اين نوع نرم‌افزار فايده مي برند.

معمولا پباده سازي برنامه‌هاي هيبريد توسط HTML، css و جاوا اسكريپت انجام ميگردد و آن‌گاه بوسيله قابل انعطاف افزارهاي كمكي مثل كوردوا آنان‌را به نرم‌افزار نيتيو تبديل مي‌نمايند.

تفاوت در بين برنامه هيبريد و نيتيو
براي اين كه بتوانيم به نظارت تفاوت اين دو برنامه بپردازيم بهتر ميباشد جوانب مثبت و منفي هر كدام را در لحاظ داشته باشيم و از منظرهاي گوناگوني آن‌ها را با يكديگر قياس كرده و تحليل كنيم. آشنايي اين نقاط ضعف و قوت به كمپاني‌هايي كه در‌پي بسط اپ‌هاي خويش ميباشند اقتدار گزينش درست در بين اين دو نوع شناخته‌گرديده نرم‌افزار را خواهد اعطا كرد.

تفاوت از نگاه صرف هزينه
مطمئنا دارايي‌اي كه يك كمپاني يا اين كه سازمان براي بسط و پيشرفت نرم‌افزار‌هايش در حوزه نرم‌افزار مي خواهد سرمايه‌گذاري نمايد بسيار اصلي ميباشد، از حيث هزينه نرم‌افزار‌هاي هيبريدي برتري خويش را نسبت به نرم‌افزار‌هاي مستقر اثبات كرده‌اند، به دليل آن كه در‌اين نوع نرم افزار‌ها مي‌قدرت اپ را براي هر پلتفرمي اجرا كرد، به همين برهان ايجاد اين نوع نرم‌افزار‌ها بسيار ارزان‌خيس از نرم‌افزار‌هاي نيتيو خواهد بود.

تفاوت از حيث مدت
از لحاظ صرف هزينه معمولا نرم‌افزار‌هاي هيبريدي سريعتر ساخته مي شوند، به اين دليل‌كه در نرم‌افزار‌هاي هيبريدي با يك تيم كد واحد براي سيستم ادله‌هاي گوناگون، مي‌قدرت اپ را بسط اعطا كرد و اين دوران وصال اپليكيشن به بازار را به صورت چشمگيري كاهش مي دهد.

تفاوت از حيث مراقبت
از آنجايي كه نياز يوزرها براي بارگيري و پردازش اپليكيشن‌ها در تلفن‌هاي ياروهمدم يك برهه زماني كوتاه ميباشد، معمولا نرم افزار‌هايي با استقبال همگاني مواجه مي شوند كه در كمتر از 2 ثانيه بار گذاري ميگردند، چهت نيل به‌اين مقصود اپليكيشن‌ها بايستي به طور مداوم و منظم آپ تو ديت شوند، انجام اين فعاليت براي بسط نرم افزار‌هاي نيتيو از آن جهت كه نياز به وجود مقر‌هاي كد به طور گوناگون وجود داراست، دستكم تعداد گسترش‌دهندگان اين برنامه مي بايست دو برابر باشد. بدين ترتيب دراين مورد نيز نرم افزار‌هاي هيبريدي از حريف خويش جلوتر مي باشند.

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۸:۱۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اما كدام يك از كاربران اپليكيشن را مي‌توان به كاربر طرفدار تبديل نمود؟


حتما مي دانيد كه مشتريان فعلي شما ريلكس‌خيس مي توانند جزء دوستداران شما باشند. مشتريان بالقوه به تعدادي دسته متفاوت تقسيم بندي مي شوند:

رواج كنندگان: اين نوع از مشتريان در يك لحاظ سنجي NPS كمپاني مي نمايند. به عنوان مثال آنان به پرسش آيا اين مال را به دوستان و خانواده خويش توصيه مي‌دهيد؟ مطلقا جواب آنان بدين پرسش از ۱۰ ، ۹ يا اين كه ۱۰ ميباشد.

ارجاع دهندگان: عده اي ميباشند كه با به كار گيري از لينك و پيوند دهي در تارنما و يا اين كه منشن كردن مشتريان نو‌اي را به سمت مارك شما هدايت مي‌نمايند.

بازديدكنندگان تكراري: اين دسته از يوزرها با تعداد مراجعه به مال و خدمت ميتوانند به صورت مشخص طراحي اپليكيشن در مشهد و معلوم و معلوم با مارك و سرويس ها شما رابطه دارا‌هستند.

اشتراك گذاري در شبكه‌هاي‌مردمي: اين دسته از اشخاص توليدات و سرويس ها شمارا در شبكه‌هاي‌عمومي به صورت منظم و آراسته با دوستان و آشنايان خويش به اشتراك مي گذارند.

نقد كنندگان: اشخاص منتقد با عيب گيري و چك جنس يا اين كه سرويس ها شما قابليت و امكان طرفدار شدن را دارا هستند.

قابل ذكر ميباشد كه طرفدارن هر برندي فقط مشتريان آن ببرند نيستند، بلكه كاركنان ساغل در تيم آن مارك محسوب ميگردند. بر طبق پژوهش ها صورت گرفته مي اقتدار ذكر نمود كه ۵۲ درصد از مشتريان و پرسنل يك مارك، يك منبع قابل اعتماد براي عده اوري داده ها مي باشند.

چه‌طور مي‌قدرت يوزرها نرم‌افزار را تشويق به طرفدار نماييم؟
۱-زور ممنوع!
تجربه اثبات نموده است كه زور اشخاص براي انجام يك كاري سود برعكس خواهد اعطا كرد و اشخاص ديگر تمايلي به انجام ان عمل ندارند. دقت داشته باشيد كه طرفداري مي بايست تماما به صورت طبيعي و فارغ از هيچ اجباري صورت بپذيرد.

۲-ارائه تجربه كاري عالي


تجربه كاربري از قابل به كار گيري بودن آن مال مهمتر ميباشد. دقت داشته باشيد كه اپ و يا اين كه وبسايت را به سيرتكامل‌اي پباده سازي فرماييد كه استفاده كننده در طي استعمال از آن مسلما احساس خير و خوبي اخذ كند. وقتي كه استفاده كننده از پباده سازي تجربه كاربري راضي باشد و لذت پيروز شود به طبع آن مارك را به همگي معرفي مي‌نمايد و يك كدام از علاقه مندان آن شود.

۳-اعتماد سازي
جلب اعتماد يوزرها نرم‌افزار يكي مهم‌ترين و لبريز ريسك ترين كارهايي ميباشد كه مي بايست انجام اعطا كرد. صاحبان كسب و امور مي‌دانند كه در صورتي‌كه براي سرويس ها و محصولاتشان مشكلي بوجود بيايد يوزرها مطلقا آنها را سرزنش مي نمايند؛ البته جلب اعتماد مي تواند اين استرس را تا ترازو متعددي كم كند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۱:۳۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

استفاده از Adobe Color CC جهت تسهيل عمليات انتخاب رنگ


طرح هاي تك رنگ براي ديده نيز خوشايند مي باشند، طراحي اپليكيشن در مشهد مخصوصا در‌حالتي كه از رنگ هاي آبي‌رنگ و سبز نيز در آن‌ها مصرف شود. همانگونه كه مشاهده مي‌كنيد اين طرح رنگي ظواهر منزه و زيبايي داراست.

 

 

رنگ هاي شبيه

طرح هاي رنگي شبيه از رنگ هاي مربوط به هم ساخته ميگردند و اين رنگ ها تمايز چنداني با يكديگر ندارند، يك رنگ تحت عنوان رنگ چيره مستعمل و مابقي رنگ ها جهت مالامال كردن طرح آيتم به كار گيري قرار مي‌گيرد.

 

ساخت و ساز اين طرح نسبتا بي آلايش ميباشد، ولي مي بايست در تعيين رنگ هاي گزينه به كارگيري محتاطانه و با تمركز كار نماييد. مثلا Clear كه يك نرم افزار to-do ميباشد، از رنگ هاي شبيه براي حق تقدم بندي تيم وظايف كنوني به طور بصري به كار گيري نموده است.

 

 

Calm نيز يك نرم افزار مديتيشن مي‌باشد و از رنگ هاي شبيه آبي‌رنگ و سبز جهت ياري به يوزرها براي آهسته شدن منفعت گرفته ميباشد.

 

 

رنگ هاي كامل كننده

رنگ هاي تكميل كننده رنگ هاي ضد و نقيض ميباشند و اختلاف رنگ ميان آن‌ها بسيار زياد ميباشد و مي اقتدار از آن ها جهت جلب اعتنا استفاده كننده بهره مند شد. هنگام به كار گيري از طرح رنگي كامل كننده، مي بايست يك رنگ چيره را گزينش كرده و رنگ هاي كامل كننده آن را گزينه استعمال قرار دهيد. به عنوان مثال در صورتي از سايه هاي رنگي متعدد سبز مصرف شده، پاره اي رنگ قرمز رنگ بين اين رنگ هاي سبز ظواهر خير و خوبي خواهد داشت.

 

ولي در گزينش رنگ هاي تكميل كننده نيز مي بايست به اعتنا فعاليت كرد چرا‌كه برخي اوقات نادرست در گزينش رنگ هاي كامل كننده، به جنبه بصري محتوا جراحت مي‌رساند.

 

طرح هاي رنگي كاستوم

مغاير تصور بعضي از اشخاص، ساخت و ساز طرح هاي رنگي كاستوم فعاليت چندان پيچيده اي وجود ندارد. اضافه كردن يك رنگ پر‌نور و زنده به يك پالت رنگي خنثي يكي معمولي ترين طرح هاي رنگي قابل ايجاد هست.

 

مثلا در دراپ جعبه از مسئله سفيدرنگ و رنگ طوسي مصرف شده و رنگ آبي رنگ نيز در برخي از بخش هاي آن به چشم مي خورد.

 

استعمال از Adobe Color CC جهت تسهيل عمليات تعيين رنگ

Adobe Color CC كه در پيشين با اسم Kuler شناخته گرديده بود، گزينش رنگ را بسيار معمولي مي نمايد. هر رنگ در پالت را مي شود به طور جداازهم تغيير‌و تحول اعطا كرد يا اين كه آن را تحت عنوان رنگ اساسي تعيين كرد، كليه عمليات فقط با تعدادي كليك شكل مي پذيرد.

 

مي اقتدار پالت ها را ذخيره سازي و مستقيما آنها‌را به كتابخانه اضافه كرد. علاوه بر اين، چندين طرح رنگي بسيار خوب نيز بوسيله اعضاي انجمن تشكيل‌شده و براي آغاز عمل مي‌توانيد از آنان به كارگيري فرماييد.

 

 

در مقاله بعدي با بقيه ترفندهايي كه در گزينش رنگ نرم افزار مي بايست از آن‌ها بهره برد آشنا خواهيد شد، با ما همدم باشيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۹:۰۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

معرفي توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و يا نرده آهني پنجره، نقش زيادي در تامين امنيت ساختمان هاي اداري و مسكوني دارد. بسياري از ساختمان ها در موقعيتي قرار گرفته اند كه پنجره هاي آن ها از بيرون قابل دسترس است و ساكنان آن ها مواقعي كه در خانه حضور ندارند، نگران امنيت منزل خود مي باشند كه با به كار بستن حفاظ پنجره و ساير وسايل امنيتي مانند درب آكاردئوني، حفاظ آهني روي ديوار و ... مي توانيد با خيال راحت از منزل خود خارج شويد.

قبل از انتخاب و خريد حفاظ پنجره بايد با انواع و ويژگي هاي هر كدام از آن ها آشنايي داشته باشيد كه در اين مقاله به معرفي آن ها مي پردازيم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترين انتخاب براي ساختمان هاي نوساز و جديد مي باشد. اگر شما براي ساختمان جديد خود يك حفاظ پنجره معمولي انتخاب كنيد، در واقع از زيبايي و جلوه نماي ساختمان خود كاسته ايد و با وجود هزينه هاي زيادي كه صرف نماي ساختمان كرده ايد، جذابيت لازم را در آن نمي بينيد.

 

نرده شاخ گوزني

 

شما مي توانيد حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهيه نماييد و انتخاب منحصر به فردي داشته باشيد.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت هاي فراواني با يكديگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئيات مي باشد كه آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخيص است. در طرح ها و شكل هاي حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زيادي وجود دارد كه با كمك سازنده اي كه تجربيات كافي داشته باشد مي توانيد مدلي جذاب و زيبا را از ميان آن ها داشته باشيد.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظي است كه ساليان سال در ساختمان ها و پنجره هاي زيادي مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ايده آلي به شمار مي آيد.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از ساير انواع حفاظ پنجره مي باشد و به همين دليل قيمت مناسب تري دارد. موقع نصب اين نوع حفاظ بايد اصولي را رعايت كرد كه در صورت عدم رعايت، امنيت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرك يا تاشو در قسمت ورودي خانه نصب مي شود. مهم ترين مزيت حفاظ پنجره متحرك اين است كه در مواقعي كه اجازه و امكان نصب انواع ديگر حفاظ پنجره در نماي ساختمان وجود ندارد، مي توان به راحتي از اين نوع حفاظ استفاده كرد.


نكته اصلي در داشتن حفاظ پنجره متحرك اين است كه بايد يادتان باشد كه آن را موقع خروج از منزل ببنديد.

در غير اين صورت انگار حفاظي براي پنجره شما وجود ندارد.

قيمت نهايي حفاظ پنجره به عوامل متعددي مانند ميزان آهن به كار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزينه ساخت و نصب آن بستگي دارد.

براي كاهش هزينه حفاظ پنجره مي توان از نمونه كارهاي قبلي و يا طرح هاي آماده استفاده كرد.

رعايت فاصله مناسب و استاندارد ميان ميله هاي افقي و عمودي در حفاظ پنجره، قيمت آن را تا حد زيادي كاهش مي دهد.


معرفي درب آكاردئوني

درب آكاردئوني از ديگر وسايل ضروري براي تامين حفاظت و امنيت خانه مي باشد كه در واقع مانند يك دزدگير عمل مي كند. ويژگي اصلي درب آكاردئوني، داشتن قفلي است كه با هر كليدي باز نمي شود، فقط يك كليد دارد و حتي كليد ساز هم براي باز كردن آن بايد كليد اصلي را داشته باشد.

 

 

ميله هاي درب آكاردئوني بايد از استحكام كافي برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه اي به راحتي نشكند.

شما بايد خانه و آپارتمان خود را مانند يك گاو صندوق بدانيد و امنيت را در آن هر چه بيشتر برقرار نماييد.

درب آكاردئوني هم ظاهر جذابي به خانه شما مي دهد و هم هيچ راهي براي ورود به ساختمان شما باقي نمي گذارد. 

قيمت نصب و ساخت درب آكاردئوني نسبت به مزيت هاي بي شمار آن بسيار مناسب است و مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت براي تامين امنيت ساختمان شما مي باشد. 

ويژگي ديگر درب هاي آكاردئوني اين است كه فضاي كمتري را نسبت به ديگر انواع درب ها اشغال مي كند و به همين دليل علاوه بر مناطق مسكوني و تجاري براي انباري ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از قفل هاي مخفي و تعداد حلقه هاي قفل بيشتر در بدنه درب آكاردئوني، امنيت آن را افزايش مي دهد.

درب آكاردئوني از دو گل تا پنج گل وجود دارد كه نوع سه گل بهترين مدل اين نوع درب مي باشد.

منظور از گل، تعداد مشبك هاي به كار رفته در درب آكاردئوني مي باشد.


معرفي حفاظ آهني روي ديوار

علاوه بر درب و پنجره، ديوارهاي خانه هم مخصوصا خانه هاي ويلايي كه داراي ديوارهاي كوتاه هستند، به حفاظ نياز دارند. 

حفاظ آهني روي ديوار با افزايش ارتفاع ديوار، امكان ورود به داخل ساختمان را به حداقل مي رساند.

حفاظ شاخ گوزني، حفاظ بوته اي، حفاظ ليليوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زيباي حفاظ ديوار هستند كه جايگزين حفاظ هاي نيزه اي و يا سيم خاردارهاي گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي در كنار تامين امنيت كامل، قيمت مناسب تري دارند. اما حفاظ هايي مانند حفاظ ليليوم به دليل زيبايي بصري و طراحي فوق العاده اي كه دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قيمت حفاظ شاخ گوزني را به دليل كاربرد و صرفه جويي بيشتر در هزينه ها بررسي مي كنيم.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت حفاظ شاخ گوزني به عواملي مانند ضخامت ميلگرد هاي به كار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراكم رديف ها و نوع جوشكاري و رنگ كاري حفاظ بستگي دارد.

با افزايش ارتفاع حفاظ شاخ گوزني قيمت آن هم افزايش مي يابد كه در ارتفاع هاي مختلفي مانند يك متر تا يك و نيم متر و 90 سانتي متر تا 120 سانتي متر ساخته مي شود. اما خريدار مي تواند با توجه به بودجه، نياز و محدوديت هاي ساختمان خود ارتفاع هاي متغيري از 40 سانتي متر تا 200 سانتي متر هم سفارش دهد.


به تعداد رديف هاي به كار رفته در طول يك متر از حفاظ شاخ گوزني، تراكم گفته مي شود. بديهي است كه هر چه تراكم بالاتر باشد فضاي خالي كمتري در حفاظ شاخ گوزني ديده مي شود و امنيت و قيمت حفاظ بيشتر مي شود.

توجه داشته باشيد كه سودجويان در بحث تراكم بيشترين كم فروشي را دارند و با كم كردن وزن حفاظ و تغييراتي در شكل ظاهري و يا استفاده از ميلگردهاي نازك و رنگ بي كيفيت، حفاظي با قيمت پايين تر و امنيت ضعيف تر به خريدار مي فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزني، دو نوع جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن و جوشكاري الكترود وجود دارد.

جوشكاري تحت گاز دي اكسيد كربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش مي شود و اتصال محكم تري در بين قطعات  خواهيم داشت.

جوشكاري الكترود، اتصال ضعيف تر و قيمت پايين تري نسبت به جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن دارد.

براي رنگ كاري حفاظ روي ديوار، دو نوع رنگ مايع و رنگ كوره اي الكترو استاتيك به كار مي رود.

رنگ كوره اي الكترواستاتيك به دلايلي مانند ماندگاري و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودري، نياز به كوره پخت رنگ و زمان رنگ آميزي بيشتر، قيمت بالاتري دارد.

 

معرفي سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زيبايي بيشتري به نماي ورودي ساختمان شما مي دهد و در بعضي مدل ها نقش يك حفاظ ايمن را هم ايفا مي كند.

سر درب مدرن، سر درب سنتي و كلاسيك و سر درب لاكچري از انواع سر درب ها مي باشد كه با توجه به نماي ساختمان خود مي توانيد آن ها را انتخاب كنيد.

از مزاياي استفاده از سر درب، پوشش كامل درب و ستون هاي درب و جلوگيري از كثيف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان يك سقف كاذب براي محافظت از درب در مقابل عوامل جوي  مي باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۰:۲۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

وب سايت هاي بهينه سازي شده براي موبايل


سي شارپ و زامارين براي بسط نرم‌افزار هاي تلفن همراه سي شارپ يك لهجه نرم‌افزار نويسي شي گرا ميباشد طراحي اپليكيشن در مشهد  كه به وسيله مايكروسافت بسط پيدا نموده است. كادر ورك زامارين به شما اين اذن را ميدهد تا با به كارگيري از سي شارپ در كادر ورك .NET اپ نويسي نماييد. اين قاب ورك در IOS با استعمال از يك پياده سازي متن گشوده كه mono ناميده مي‌گردد، پياده سازي شده‌است. به عنوان مثال IDE هاي دوستداشتني براي تايپ كردن كدهاي سي شارپ و زامارين مي شود به Visual Studio Code كه براي مايكروسافت ميباشد، اشاره نمود. كدهايي كه در سي شارپ نوشته ميگردند مي‌توانند به طور نيتيو در هر دو سيستم ادله اندرويد و IOS اجرا شوند. جاوا اسكريپت و ري اكت نيتيو ري اكت نيتيو در سال 2015 به وسيله كمپاني فيسبوك بسط پيدا نموده است. اين كادر ورك از جاوا اسكريپت تحت عنوان يك لهجه اپ نويسي براي توسعه و گسترش اپ هاي تلفن همراه استعمال مي نمايد. كدهاي مندرج در‌اين قاب ورك در حين اجرا تعبيروتفسير گرديده و با به كار گيري از يك bridge يا اين كه پل به قابليت و امكان هاي SDK نيتيو دستگاه هاي هوشمند متصل مي گردند. اين چنين اپ هاي درج شده با اين شيوه در هر دو سيستم ادله قابل انجام مي باشند. Dart و Flutter براي گسترش برنامه اگرچه Dart براي اولي توشه بوسيله گوگل در سال 2011 منتشر شد ولي اولي ورژن استوار آن در سال 2017 منتشر شد. Dart يك گويش نرم‌افزار نويسي شي گرا ميباشد. شما مي‌توانيد از قاب ورك Flutter كمپاني گوگل به كارگيري فرمائيد تا بتوانيد برنامه هاي IOS را گسترش دهيد. مثلا دوستداشتني ترين IDE هاي اين كادر ورك و لهجه مي شود به اندرويد استوديو اشاره نمود. يكي مهم‌ترين خصوصيت هاي Flutter اين ميباشد كه دارنده كتابخانه UI منحصربه‌فرد خويش ميباشد كه از عناصري به كار گيري مي نمايد كه بر شالوده متريال طراحي صفحه گوگل ميباشند. تارنما هاي seo گرديده براي گوشي با استعمال از قاب ورك هايي مانند Material، Bootstrap يا اين كه Foundation شما ميتوانيد مبادرت به توسعه و گسترش تارنما هاي ريسپانسيو فرماييد. طراحي سايت ريسپانسيو دارنده طرح هايي ميباشد كه به شما امداد مي نمايد تا سايت هاي بسازيد كه مشابه به نرم افزار هاي تلفن همراه نيتيو مي باشند. مثلا يك تارنما مي‌تواند باطن دسكتاپ دارنده يك طرح 5 ستوني باشد البته وقتي كه يوزرها با به كارگيري از تلفن همراه هاي گوشي به‌اين سايت مراجعه مي نمايند اين طرح به صورت دو ستوني در ميايد. علاوه بر اين هنگامي كه شما موبايل خويش را به طور افقي در چنگ ميگيريد تعداد اين رديف ها ارتقاء پيدا مي نمايد. يكي تفاوت هاي مهم ميان يك تارنما seo گرديده براي موبايل هاي گوشي و يك سايت معمولي اين ميباشد كه شما نيازي به بزرگ نمايي براي مشاهده مطالب نداريد. اپ هاي اينترنت Progressive اين اپ ها، نرم‌افزار هايي ميباشند كه مانند نرم‌افزار هاي نيتيو تلفن همراه هاي تلفن همراه كار مي نمايند. مرورگرها امروزه ميتوانند تشخيص دهند كه‌اين وبسايت يك اپ اينترنت Progressive ميباشد و در فيض بقيه قسمت هاي مرورگر را درين سايت ها حذف خواهند كرد و همين مورد نيز سبب مي‌گردد تا كاربراني كه از نرم افزار شما به كار گيري مي نمايند تجربه اي مانند تجربه فعاليت كردن با نرم‌افزار هاي نيتيو موبايل هاي هوشمند را داشته باشند. پباده سازي اين وبسايت ها بايستي به نحوي باشد كه به طور آفلاين نيز در دسترس باشند. كمپاني كيان تجارت در مسئله پباده سازي گونه هاي برنامه هاي گوشي، ساخت وب سايت برنامه و پباده سازي و seo تارنما فعاليت دارد. گروه ما مثال شغل هاي موفقي در پباده سازي نرم‌افزار تلفن همراه دارا هستند، براي مشاهده مثال شغل هاي پباده سازي برنامه تلفن همراه اينجا كليك نماييد. همينطور براي برقراري رابطه با كارشناسان ما با شماره 02188560836 يا اين كه 09124243876 تماس حاصل نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۱:۲۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)