مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

انواع اپليكيشن ها


توسعه و گسترش دهندگان اپليكيشنها اين مقصود را دنبال مي نمايند كه يك نرم افزار را طراحي اپليكيشن در مشهد طوري پباده سازي نمايند كه براي گونه هاي سيستم كارداران و دستگاههاي متفاوت ديجيتال كاربردي باشد. از جمله نرم افزار كروم كه يك نرم افزار مرور وب ميباشد هم بر روي PC، هم براي به كار گيري روي تبلت پياده سازي شد‌ه‌است و هم ميتوانيد از اين نرم افزار بر روي گوشي به كارگيري نماييد.

البته نكته جذاب داستان اينجاست كه نرم افزار ها تنوع بسيار متعددي دارا هستند، بسته به اينكه استفاده كننده چه نيازي داراست تنها محصور به نرم افزار تلفن همراه ها و تبلتها نمي‌شوند و در اكثري از اثاثيه ديگر نيز به كار گيري مي­شوند. از جمله تلويزيون­ هايي ايجاد مي­شوند كه پايين سيستم ادله اندرويد بوده و از نرم افزار ­هاي مندرج براي اندرويد به كار گيري مي­نمايند، يا اين كه بخش اعظمي ديگر از اسباب و اثاث خانه مانند سردخانه و خرقه­شوئي و پياله­شوئي و … نرم افزار خاص خويش را دارا هستند.
حتي قابليت و امكان در اختيار گرفتن رفت آمدهاي منزل و دفتر، يا اين كه تهيه و تنظيم نور و روشنايي و دماي گوشه و كنار با استعمال از نرم افزار­ها هم آماده آمده ميباشد.

يك نمونه جذاب ديگر پباده سازي اپليكيشني بوسيله كمپاني اپل ميباشد ، به عنوان iBaby كه در بالاي تخت نوزاد نصب گرديده و حركات طفل را پايين حيث مي گيرد؛ با بيدار شدن وي به مامان استحضار مي‌دهد و بنابر تشخيص و تهيه آن ،مي‌تواند موسيقي پخش نمايد و يا اين كه قابليت كلام پدر و مادر با فرزند را بوجود آورد.

همينطور يك كدام از ديگر از ويژگيهاي نرم افزار اينست كه براي به كار گيري از يك نرم افزار احتياجي به وصل بودن به وب وجود ندارد و ميتوان در موقعيت آفلاين نيز از آن بهره برد.

تا اينجا با مضمون‌ و مضمون‌ نرم افزار آشنا شديم .به‌دنبال مي‌خواهيم با معنا كلي خيس نرم افزار گوشي يا اين كه به عبارتي نرم‌افزار تلفن همراه آشنا شويم .پس با ما يار و همدم گرديد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۱:۰۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

ويژگي‌هاي يك برنامه تركيبي

 


نرم افزار‌هاي تركيبي با صرف لحاظ از اينكه دستگاه به وب متصل ميباشد يا اين كه خير، ميتوانند عمل نمايند. طراحي اپليكيشن در مشهد نرم‌افزار‌هاي تركيبي مي توانند با سيستم پوشه دستگاه مخلوط شوند و از بعضي از خصوصيت‌هاي سيستم برهان استعمال نمايند.
نرم افزار‌هاي تركيبي دربرگيرنده يك دست سازي با خدمت‌هاي بر طبق اينترنت ميباشند.
اپ‌هاي تركيبي را مي‌قدرت با سرعت بيشتري گسترش اعطا كرد و هزينه‌هاي گسترش و محافظت كمتري را دربرگيرنده ميگردد. به اين ترتيب، سبب ساز صرفه‌جويي در طي و هزينه ميشود.
اپليكيشن‌هاي تركيبي قابل فهم مي باشند و مي‌اقتدار آن ها را سواي زحمت رئيس كرد.
اپليكيشن‌هاي تركيبي دارنده يك رابط كاربري cross-platform مي‌باشند.
يكي مزاياي مهم اپليكيشن‌هاي تركيبي، سورس كد واحد براي پلتفرم‌هاي مختلف ميباشد كه رئيس آن را آسوده‌خيس مي‌نمايد.


مزاياي استعمال از اپليكيشن‌هاي تركيبي
آنها مي توانند در پلتفرم‌هاي متفاوت شغل نمايند، از جمله، ميتوانند روي هر دو سيستم ادله، Android و iOS فعاليت نمايند، چون آن ها يك سورس كد واحد دارا‌هستند. همينطور، رابط كاربري سازگار (UI) آن را قوي مي‌سازد تا در اكثر دستگاه‌ها فعاليت نمايد.
گسترش و حفظ (دربرگيرنده آپديت‌رساني و توليد تغييرات) اپ‌هاي تركيبي سريع‌خيس ميباشد چون بسط‌دهندگان مي بايست صرفا يك سورس كد ساخت نمايند.
سورس كد واحد در اپ‌هاي تركيبي آنها را مقرون به صرفه مي‌نمايد چون به مجال كمتري براي بسط نياز داراست و مانند اپ‌هاي مستقر به پيشرفت‌دهندگان بيشتري نياز ندارد.
معايب نرم‌افزار‌هاي تركيبي
از آن‌جايي كه نرم‌افزار‌هاي تركيبي محور‌اي مشابه به نرم افزار‌هاي اينترنت دارا‌هستند، براي فعاليت با پتانسيل بي نقص خويش به يك اتصال كانال فارغ از وقفه نياز دارا‌هستند.
نرم‌افزار‌هاي موبايل تركيبي به جهت معماري خويش، براي دسترسي به خصوصيت‌هاي داخلي دستگاه گوشي به افزونه‌ها متكي مي باشند.
اپ‌هاي تركيبي به اندازه اپليكيشن‌هاي مستقر تجارب كاربري خوب را ارائه نمي‌دهند، چون رابط كاربري هر دو، اندرويد و iOS به خطر افتاده ميباشد. در صورتي‌كه كه تمركز بيش تر از حد روي اندرويد باشد، تجارب كاربري براي يوزرها iOS به خطر ميفتد و بالعكس.
بخش اعظمي از استحصال‌وكارها با يك معضل متعارف روبرو مي باشند كه كدام اپ مي بايست پيشرفت داده خواهد شد، مستقر يا اين كه تركيبي، تا تجارب‌اي خوب را به مشتريان خويش ارائه دهد، و كدام نرم افزار براي سرويس به غرض حصول‌وكارشان شايسته ترين ميباشد.

راه‌حل اين سوال ها بر طبق كارداران ذيل ميباشد:

مقصود از بسط اپ.
دارايي تخصيص داده گرديده براي گسترش اپليكيشن.
خصوصيت‌هاي موردنياز در نرم‌افزار.
آيا تجارت شما ميخواهد پيشرفت‌دهنده داخلي را گزينش نمايد يا اين كه ميخواهد توسعه و گسترش اپليكيشن را برون سپاري نمايد؟
سرعتي كه نرم‌افزار بايستي با آن گسترش يابد.
مشتريان مقصود بيزنس چه اشخاصي ميباشند؟
يوزرها چه‌گونه به اپ دسترسي خواهند داشت؟
آيا نرم‌افزار بايستي در نرم‌افزار استور جان دار باشد؟
آيا اپ نياز به آپ تو ديت رساني مكرر داراست؟
بيزنس ميخواهد چه سطحي از ابهام عملكردها را توسعه و گسترش دهد؟
آيا اپ كاربردي از عملكردهاي مستقر دستگاه به كارگيري خواهد كرد؟
تجارت چه نوع تجربيات كاربري ارائه دهد؟
بيزنس چه منابعي براي گسترش نرم افزار تلفن همراه داراست؟
براي تصميم گيري موءثر، بياييد نگاهي به تفاوت في مابين يك اپ مستقر و تركيبي بيندازيم تا بفهميم كدام مورد مبني بر غرض تجاري شما مطلوب ميباشد:

تفاوت نرم افزار‌هاي تركيبي در مقابل نرم افزار‌هاي ساكن
• مبتني بر مجال و هزينه توسعه و گسترش
نرم‌افزار‌هاي تركيبي مقرون به صرفه مي‌باشند و كمترين مجال براي بسط را ميگيرند. همينطور، نرم افزار‌هاي تركيبي شل‌خيس حفظ ميشوند، چون آنها يك سورس كد واحد دارا هستند، در حالي كه اپ‌هاي مستقر دارنده يكسري سورس كد مي‌باشند، چون به صورت خاص براي هر پلتفرم مطلوب ميباشند.

• مبني بر تجربيات كاربري
از آن‌جايي كه اپ‌هاي ساكن منحصر به فرد يك سيستم برهان خاص پباده سازي گرديده‌اند، شايسته ترين تجارب كاربري را ارائه ميدهند. اپليكيشن‌هاي مستقر امكان‌هاي دشوار افزاري و اندازه برگه اكران را در حيث مي گيرند. در مقايسه با نرم افزار‌هاي تركيبي كه فقط با يك سورس اساس براي تمامي پلتفرم‌ها، نمي قدرت تجربيات كاربري خير را ارائه اعطا كرد.

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۸:۴۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

نكات مهم در طراحي اپليكيشن


نوآوري در برنامه ريزي هاي نرم افزار كاربردي
بايستي ايده پرداز طراحي اپليكيشن در مشهد باشيد و ايده و طرح هاي خلاقانه در پباده سازي نرم افزار گوشي خويش به فعاليت ببريد. رابط كاربري سهل و آسان و قابل فهم و شعور زماني يك مخاطب نرم افزار كاربردي خويش را روي موبايل گوشي خويش نصب مي نمايد توقع دارد به رااحتي بتواند نياز خويش را بيابد. در پباده سازي نرم افزار گوشي نبايد سبب سرگردان شدن و سردر گمي يوزرها خويش گرديد.
اپ نويسي اندرويد بايستي به نحوي باشد كه كليه كربران با هر جايگاه سني و دانسته ها بتوانند به راحتي با برنامه پباده سازي گرديده به وسيله شما شغل نمايند.

ظواهر گرافيكي جالب و مخاطب پسند
شما مي بايست در لحاظ بگيريد در عين اين كه بايستي اپليكيشني پباده سازي نماييد كه كليه يوزرها بتوانند به راحتي با آن عمل نمايند البته بايستي در حيث بگيريد كه ظواهر و گرافيك نرم‌افزار شما بسيار اصلي ميباشد و بايستي ديدني و مخاطب پسند باشد.

سرعت بالاي نرم افزار پباده سازي گرديده به وسيله شما
سرعت بار گذاري اپليكشن شما موضوعي ميباشد كه مي بايست به آن بپردازيد و اپي را پباده سازي فرماييد كه سرعت بالايي داشته باشد و يوزرها را كلافه نكند.

استعمال از سرور توانمند براي بارگزاري نرم افزار اندرويدي پباده سازي گرديده
در گزينش سروري كه براي آپلود نرم‌افزار اندرويد خويش به كارگيري مي‌كنيد توجه فرمائيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۰۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)