مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اینترنت نرم افزار (Web Application) چیست؟

اینترنت
نرم افزار (Web Application) چیست؟ اینترنت نرم افزار یا این که برنامه زیر وب، قابل انعطاف افزاری می‌باشد که با استعمال از مرورگر وب و از نحوه کانال های محلی یا اینترنت قضیه استفاده قرار می گیرد . در اصل، وب اپلیکیشن ها برنامه هایی می باشند که فقط از شیوه اینترنت قابل استفاده می‌باشند . اکثر به همت و کارکرد اینترنت نرم افزار ها اعتنا می شود و محتوای آن ها چندان اهمیت ندارد و معمولا مالامال محتوا نیستند . به طور مثال، خدمت جیمیل یک وب نرم افزار دارای اسم و رسم است . اینترنت اپلیکیشن ها امکان دسترسی به اطلاعات کسب و کارها را از هر مکانی و در هر هنگامی از شبانه روز، برای کاربران اینترنتی آماده می نمایند . اینترنت اپلیکیشن پس از تجزیه و چک و محاسبه یک تیم و معلوم نمودن ظریف نقش ها، عملکردها، و . . . برای آن مجموعه طراحی می شود و قابل ارائه در کانال داخلی و وب می باشد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

وب
تارنما چیست؟ یک وب سایت فضایی از اینترنت می باشد که یک یا این که چند برگه را دربرگیرنده می شود . گروه ای از صفحات اینترنت متصل به نیز که دارای یک صفحه مهم می‌باشند و بر روی یک سرور قرار دارند را اینترنت وب سایت می گویند . وب وبسایت ها با انگیزه ارائه داده ها کاملی از یک شخص، سازمان، شرکت، کسب و فعالیت و . . . به کاربران اینترنت طراحی می شوند و به طور ویژه بر محتوا تمرکز دارا‌هستند .

تفاوت
وب نرم افزار و وب سایت در چیست؟ اینترنت تارنما ها بر محتوا تاکید می نمایند البته وب نرم افزار ها بر تلاش و کارکرد تمرکز دارند . وب سایت، یک مقاله را برای همگی به طور یکسان نشان می دهد البته یک وب نرم افزار بر مبنا تعاملاتی که با کاربر داشته است، اطلاعات را پردازش می نماید و به استفاده کننده نمایش می دهد . یعنی مطالب نمایش داده شده برای هر استفاده کننده بر شالوده سن، علاقه، جنسیت، و . . . متعدد با دیگر یوزرها میباشد . یک کاربر برای این که بتواند اطلاعات یک وب وب سایت را مشاهده یا از آن به کارگیری کند، می بایست مسلما به اینترنت متصل شود البته در اینترنت اپیلیکیشن این چنین نمی باشد . تنها یک توشه کافی هست تا وب اپلیکیشن بار گذاری شود، بعد از آن کاربر می تواند به چهره آفلاین هم به آن دسترسی داشته باشد .

ویژگی
های اینترنت اپلیکیشن محافظت
یکپارچگی بر روی دستگاه های مختلف ذخیره
سازی داده ها روی کامپیوتر یا این که یک فضای ابری به رخ محلی قابلیت
پباده سازی به لهجه های مختلف سرعت،
دقت و کارایی عالی وب نرم افزار ها قابلیت و امکان
عالی اجرا بدون نیاز به قابل انعطاف افزار جانبی وب
نرم افزار آفلاین به چه شکل کار می کند؟ اینترنت اپلیکیشن آفلاین به امداد قابلیتی به نام مخزن برنامه (Application Cache )کار می نماید . مخزن برنامه می تواند تمام بخش های یک سایت را به شکل آفلاین و بیرون از شبکه ذخیره کند . با به کارگیری این قابلیت در سایت، سرور کلیه پوشه های JS ،CSS ،HTML و تصاویر و دیگر داده ها مو جود را برای مرورگر کاربر ارسال می نماید تا بر روی یاد کامپیوتر ذخیره شوند . عملکرد مخزن اینترنت اپلیکیشن ها به این صورت می باشد که هنگامی که استفاده کننده آنلاین می باشد و در درحال حاضر بازدید از تارنما است، به صورت مداد مخزن برنامه به روز می شود و فایل های جدید جایگزین فولدر های سابق می شوند .

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۶:۲۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)