مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

برنامه نویسی اندروید

برنامه
نویسی اندروید با زبان Kotlin اگر به دنبال گزینش گویش برنامه نویسی اندروید هستید به نظرم در قضیه گویش کاتلین هم یک تحقق داشته باشید . زبان برنامه نویسی کاتلین به تیتر یک گویش رسمی دیگر برای اندروید معرفی گردیده می باشد .
همانند جاوا، گویش کاتلین هم در خودرو مجازی جاوا اجرا میشود . تفاوت کاتلین با جاوا در این می باشد که پیچیدگی‌های جاوا را ندارد و این یعنی که زبانی ساده‌تر برای یادگیری می‌باشد . همچنین خطاهایی مثل Null point exceptions و Excuses در کاتلین وجود ندارند . به طور خلاصه درصورتی که اولی بار است که می خواهید برنامه نویسی اندروید را استارت کنید، این لهجه می تواند انتخاب مناسبی برای شما هست .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

گویش
برنامه نویسی کاتلین چقدر مختصر و اثرگذار است؟ کاتلین اساساً روی کاهش مقدار ی کدنویسی تمرکز داراست . به این ترتیب عمل برنامه نویس و یوزرها آخرین اپلیکیشن راحت خیس می شود . در غایت اپلیکیشنی که بوسیله این زبان متن گردیده می باشد حداکثر فایده را با اشغال کمترین فضای ممکن خواهد داشت . گویش برنامه نویسی کاتلین قابل شعور خیس می باشد پس راحت تر می توانایی از آن استعمال نمود .زبان برنامه نویسی کاتلین به برهان بی آلایش بودن سینتکس ، پیچیدگی کمتری دارااست براین اساس انجام پروژه را برای بسط دهنده ی نرم افزار آسوده خیس و سریعتر می کند .با اعتنا به این‌که مقدار ی کدها کمتر شده می بضاعت خاطرنشان کرد احتمال بروز خطاهایی همچون null pointer exception را کاهش می دهد .

گویش
برنامه نویسی کاتلین چقدر مختصر و موءثر است؟
یک‌سری وقت پیش، برنامه نویسان اپلیکیشن های اندروید خبر مسرت بخشی را شنیدند . در این بازه بود که انتظارها به نقطه نهایی رسید و گوگل رسماً اعلام کرد که از لهجه برنامه نویسی کاتلین، که یک لهجه برنامه نویسی برای تولید برنامه های اندرویدی کار کشته میباشد، پشتیبانی می کند و این منجر شد تا این لهجه جزء شایسته ترین زبان های برنامه نویس اندروید شود .

مسلما کاتلین شایسته ترین نقطه شروع برای مبتدیان هست و با کاتلین هم می‌توان از اندروید استودیو به کار گیری کرد . با این وجود هنوز نیز نمی‌توانیم بگوییم زبان‌هایی چون C# یا Unity ساده‌تر هستند و همینطور پشتیبانی از این زبان‌ها نسبی است .
با این حال، کاتلین بدون شک جز بهترین‌ها است و قادر است سهل و آسان ترین ورودی برای یادگیری برنامه نویسی اندروید باشد . چه بسا این احتمال وجود دارد که این زبان برنامه نویسی، روزی به تیتر گویش اولیه گوگل انتخاب شود .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۳:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)