مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن موبایل کاربر پسند

۴ .
سرعت بالا در نرم افزار موبایل: صرفه جویی در بازه باعث ارتقا رضایت مشتری می شود . هیچ کاربری انتظار را دوست ندارد . با کاهش مدت انتقال صفحه ها و ظاهر شدن مطالب در دوران صرفه جویی فرمائید . همینطور شرایط های انتظار طولانی سبب ساز عصبانی شدن کاربر می شود .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

۵ .
به کارگیری از بازیابی خودکار در نرم افزار موبایل: در‌صورتی‌که در نرم افزار شما فرم هایی قرار داراست که حتمی می باشد این فرم ها توسط استفاده کننده پر شوند از بازیابی مداد استفاده نمائید . شما نمی توانید جلوی کلیه مشکل‌ها و کراش ها را بگیرید، اما می توانید با به کارگیری از بازیابی قلم می توانید تا حدودی در بازه زمانی کاربر صرفه جویی نمائید و تا حدودی حزن وی را کاهش دهید .

۶ .
آزمایش A/B نرم افزار موبایل: آزمایش A/B روشی دوچندان کارآمد برای بهبود پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه و تبدیل آن به ابزاری برای بازاریابی کار کشته و سودآور است . با ارزیابی دقیق داده ها و اطلاعاتی که از تست A/B به دست می آورید می توانید المان های مهم اپلیکیشن را طوری تغییر تحول دهید که منجر ارتقا اظهار‌ و گوی مخاطبان با شما شود و با آن ها رابطه عمیق تری برقرار نمائید .

۷ .
بهبود تعامل کاربر با نرم افزار موبایل: بعضا از نرم افزار ها لینک و پیوند هایی دارند که استفاده کننده را به خارج ار نرم افزار و مرورگرها سوق دهی می کنند . بهتر می‌باشد این عمل را انجام ندهید . این کار باعث طلاق کاربر از اپلیکیشن شما می شود . یک خط مش حل مطلوب استفاده از مرورگر داخلی برای اپلیکیشن می باشد .

۸ .
اهمیت به کیفیت تجربه کاربری نرم افزار موبایل: به محض ورود کاربر از آن ها نخواهید که به برنامه ی شما امتیاز بدهند . به استفاده کننده زمان بدهید تا از اپلیکیشن شما استعمال کنند و آن گاه تجربه خودش را به اشتراک بگذارد . به جای این که مدام از کاربر بخواهید لحاظ خویش را به اشتراک بگذارد کارایی نمائید تجربه ی بهتری را برای او رقم بزنید .

برای مراقبت کاربرپسند بودن نرم افزار تلفن همراه همواره با کاربران خویش ارتباط داشته باشید و تلاش نمایید مشکل ها آن ها را بیابید و رفع نمائید . امروزه طراحی کاربرپسند یک الزام در پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه می‌باشد و طراحان برای پباده سازی نرم افزار موبایل خوب ناچار به جنبش در این جهت میباشند . به یاری نکات ارائه گردیده شما می توانید تجربه ی کاربری نرم افزار موبایل خود را بهبود دهید .

به لحاظ شما کدام نرم افزار های تلفن همراه اهل ایران به استفاده کننده پسند بودن برنامه ی خود اهمیت ویژه ای می دهند؟ کدام اپلیکیشن ها برای شما تجربه ی کاربری خیر رغم زده می باشد؟ لحاظ خویش را با در میان بگذارید .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۷:۰۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)