مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اندروید استودیو

اندروید استودیو به عنوان ابزار منشا برای برنامه نویسی اندروید قابلیت‌های فراوانی در اختیار گسترش دهندگان اندروید قرار میدهد .

در این مطلب و دیگر مطلب های یادگرفتن اندروید در لیداوب شما یاد می‌گیرید تا با انجام دادن task های یگانه با کدهای ساده‌ای که استعمال مستمر دارند، اپلیکشین اندرویدی توسعه و گسترش بدهید . کلاس‌ها به رخ گرپه‌های جدا گردیده جور بندی گردیده می باشد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

ایجاد
پروژه اندروید با استفاده از اندروید استودیو این درس به شما نشان می‌دهد که چه‌گونه با استعمال از Android Studio یک پروژه اندروید بسازید . همچنین با خوانده این مطلب آموزشی شما با چندین فولدر در پروژه آشنا میشوید .

در صورتیکه
می خواهید پروژه جدیدی در اندروید استودیو بسازید، امرها تحت را دنبال کنید:
درصورتی که شما هیچ پروژه‌ای را به چهره گشوده در ANDROID STUDIO ندارید، در پنجره خوش آمد (Welcome to Android studio )، روی مورد (Start a new Android studio project) کلیک فرمائید .
درصورتی که پروژه‌ای به فیس گشوده دارید، می توانید با کلیک کردن روی گزینه File و پس از آن کلیک روی New Project یک پروژه جدید بسازید .
در
پنجره مربوط به پروژه جدید، مقادیر تحت را وارد کنید:
Application
Name :”My First App” Company Domain : “example .com”
شما میتوانید مکان ذخیره پروژه را تغییر تحول دهید، ولی گزینه‌های دیگر را تغییر تحول ندهید .

پس از اتمام روند بالا، درحال حاضر می بایست روی مورد ی Next کلیک فرمائید . در پنجره target Android Devices، تمام گزینه‌ها را به چهره Default نگه دارید و آیتم Next را گزینش نمائید .

اندروید

در شرای کنجکاو میباشید که SDK چکونه عمل مینماید در درس ساپورت پلتفرم های متعدد آن را با شما آموزش می دهیم .

حال می بایست در پنجره Add an Activity to Mobile روی گزینه Empty Activity کلیک کرده و پس از آن گزینه Next را بزنید .

در پنجره Customize the Activity مقادیر را به رخ Default نگه داشته و تغییری در آن‌ها ندهید . اندروید استودیو به چهره پیش فرض شایسته ترین و کارآمد‌ترین گزینه‌ها را برای شما تعیین کرده می باشد . پس در می باشید نیازی ندارید، روی دکمه Finish کلیک نمائید تا به تراز آنگاه برسیم .

سپس از گذراندن مراحل تولید پروژه IDE اندروید استودیو را باز می‌نماید .

آغاز مطمئن شوید که پنجره Project باز میباشد (گزینه View>Tool Windows >Project) و Android در منوی کرکره ای سمت چپ بالا انتخاب شده هست .
درحال حاضر شما میتوانید فایل‌های پایین را مشاهده کنید:
App>java>com .example .myfirstapp

این mainActivity (نقطه ی شروع برنامه) شما است . هنگامی ساخت ائلیکیشن اندروید را به اتمام برسانید و آن را اجرا کنید، سیستم نمونه activity را برای شما اجرا می‌نماید و layout آن باز می گردد .

App>res>layout>Activity_main .xml

این XML ورقه activity UI را توصیف می کند . این پوشه به فیس پیش فرض دربردارنده TextView می‌باشد که میزان “Hello World” با آن پر گردیده می‌باشد .

App > manifests > AndroidManiFest .xml

در پوشه Manifest کاراکترهای حساس برنامه تعریف میگردند و هر قسمتی از آن را می‌توان در اینجا تعریف کرد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۱:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)