مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

انتخاب درست اسم برنامه اسم برنامه به دو دلیل کلیدی

انتخاب
درست اسم برنامه اسم برنامه به دو دلیل کلیدی است . اولا، در نتایج جستجو نقش دوچندان مهمی دارد، چون کاربر یک کلمه اساسی در بخش جستجو وارد می کند و App Store این واژه حیاتی را در دربین نرم افزار ها جستجو می کند . علاوه بر این، URL های برنامه ها نیز کپی می شوند . آدرس اینترنتی یک برنامه تلفن یار مدام به فیس مداد ساخت می شود و دربردارنده اسم برنامه می باشد . این به این معنی می‌باشد که مهم ترین کلمه و واژه حیاتی باید منتخب از اسم باشد تا موتور جستجو بتواند کلید واژه و کلمه برای برنامه را پیدا کند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

برچسب
ها یا TAG برنامه با به کار گیری از برچسب های صحیح و کاربردی، شما می توانید app store و کاربران را از مسئله نرم افزار خود آگاه فرمایید .

توضیحات
برنامه توضیحات یا این که دیسکریپشن برنامه مورد نظر بایستی دارای خصوصیت های اساسی و منحصر به فرد به شخص برنامه شما باشد . تمرکز بر روی نقطه فروش منحصر به شخص هست . پس کارایی فرمائید در این یک‌سری خط توضیحاتی در ارتباط با دلایل برتری اپلیکشن شما،کارایی و عملکرد و قابلیت های برنامه خود توضیحاتی را ارئه دهید .

جاذبه
های سمعی و بصری تصاویر و ویدیوها در بازاریابی نرم افزار نقش مهمی ایفا می کنند، زیرا کاربر می تواند کیفیت طرح و جذابیت کلی را براساس پیشنهادات بصری یا تصویری نظارت کند .

محلی
سازی نمائید و به تدریج ادامه دهید در مقدمه تبلیغات و پتانسیل خویش را در یک بخش محدود اعمال کنید برای مثال در شهر مشهد مقدس و سپس از آن در استان خراسان و پس از کسب پیروزی لازم می‌توانید اپلیکیشن خویش را در کل مملکت مطرح نمایید .

کاغذ
جزئیات برنامه از نمای لیست جستجو، استفاده کننده اکنون به کاغذ جزئیات برنامه دسترسی پیدا می کند . یک سری روش برای ترغیب استفاده کننده برای دانلود برنامه وجود داراست . دانلود یک برنامه ناشناخته مستلزم رعایت اصولی می باشد که تماما بستگی به مشخصاتی از جمله دوران بار گذاری برنامه ،سرعت بار گذاری برنامه و یاد اشغالی مسئله نظر و سایر دست اندرکاران دارااست .

تبلیغات
و توزیع به محض این‌که پباده سازی اپلیکیشن شما تمام شد،برنامه شما برای پخش و توزیع آماده است، درحال حاضر می بایست از تمام کانالهای جان دار تبلیغاتی خود استفاده نمائید . برنامه شما قطعا بایستی به فیس آنلاین و آفلاین بتواند عمل کند . البته، هر برنامه عالی همینطور مشتمل بر یک اینترنت سایت تبلیغاتی و حساب هایی در کانال های اجتماعی میباشد . ولی این قضیه گشوده نیز به تنهایی کافی نخواهد بود . شما نیاز به وب وب سایت های خارجی، وبلاگ ها، مجلات و سایر شبکه ها برای تبلیغات و عرضه نرم افزار خویش دارید . حتی زمانی که شما درآمد کافی برای تبلیغات و هزینه کردن ندارید میتوانید به وسیله ی ارسال مقالات مطبوعاتی برنامه خویش را به وب لاگ نویسان معرفی فرمایید رویکرد های متعددی برای جلب توجه وجود داراست . فراتر از دنیای وب، شما می توانید در مسابقات، عجله دهنده ها، نمایشگاه های تجاری و جلسات کمپانی کنید، بنابراین هر کس دردنیای صنعت می تواند در مسئله برنامه شما بشنود و با آن آشنایی پیدا کند .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۲:۲۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)