مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چند نکته مهم آیکون گرافی در طراحی اپلیکیشن یکتایی

چند
نکته مهم آیکون گرافی در طراحی اپلیکیشن یکتایی

در هنگام پباده سازی آیکون ( آیکون گرافی) ، مراقبت یکتایی آن خیلی حساس است . با این‌که لوگوهای منحصر به فرد به شخص و حرفه ای برای به کارگیری درطراحی نرم افزار وجود دارد، ولی داشتن یکتایی یک عدد از مهمترین موادتشکیل دهنده و خصوصیات آیکون گرافی می باشد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

هیچ گاه برای پباده سازی آیکون، تحت تاثیر خلق و خوی و عمل رقبای خویش قرار نگیرید . ولی پیشنهاد می شود که همت فرمایید از استراتژی طراحی آن ها الهام بگیرید ولی مانند آن ها تولید نکنید . همینطور توصیه می شود که رنگ های متعدد را نظارت کرده و رنگی را تعیین فرمائید که مناسب کسب وکار شما باشد و در کل پروژه طراحی اپلیکیشن و تارنما خود از یک تم رنگی استعمال کنید .

مقیاس
پذیری
یکی از نکات مهم آیکون گرافی در طراحی اپلیکیشن که بایستی در نظر باشید، انطباق پذیری آیکون ها می باشد . برای همین آیکون هایی را ساخت نمائید که مقیاس پذیر باشند .
توصیه می شود که یک‌سری زیر را در ارتباط با این مسئله در حیث بگیرید:
پباده سازی با رزولوشن بالا مستلزم توجه بالایی می‌باشد . برای همین آیکون ها را در مسئله ( رزولوشن) و مقدار متعدد چک نمائید .

برروی یک موجودیت در آیکون تاکید فرمایید .
آیکون های اپلیکیشن خویش را در پس قضیه های گوناگون بررسی نمایید .
از
عکس و نوشته در آیکون گرافی استعمال نکنید انگیزه استعمال عکس در آیکون ها در پباده سازی نرم افزار تنها ساخت زیبایی بصری نمی باشد بلکه باید به مدل ای به فعالیت بروند که استفاده کننده را تشویق به انجام یک اقدام و عملی بکنند .

یک رویه خلاقانه این میباشد که از حروف الفبا در آیکون گرافی استعمال کنید برای مثال صورت بوک، توییتر که در لوگو خویش از صحبت اولیه به کار گیری کردند . از این طریق برندسازی آسان تر در ذهن استفاده کننده ایجاد می شود .

حرف انتها . . .

آیکون هایی را که تولید می فرمایید می بایست متناسب با طراحی وبسایت و کسب و عمل شما باشد . برای این مسائل شما باید تعدادی آیکون را با اندازه و رنگ های مختلف را ساخت نمائید و چک نمایید . احتمالا آیکون گرافی مساله وقت گیری به حیث آید اما می بایست دانست که مخصوصا در‌صورتی‌که به دنبال پباده سازی اپلیکیشن حرفه ای هستید، می بایست به این سطح دقت متعددی نمایید .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۲:۵۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)