مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن خوب چیست؟

به
اشتراک بگذارید اپلیکیشن
خوب چیست؟ 17
آبان 1394 ادمین احتمالا
یکی از اصلی ترین سوالاتی که تولیدکنندگان و یوزرها نرم افزار با آن سرگرم می باشند این باشد که:

طراحی اپلیکیشن در مشهد
نرم افزار
عالی چه می‌باشد ؟ و یک نرم افزار خوب بایستی دارنده چه خصوصیت هایی باشد؟ در
رابطه با این سوال بایستی مواقعی را با یکدیگر محاسبه کنیم:
1-
اپلیکیشن برای برطرف کردن چه موضوعی ساخته گردیده است؟
بایستی در لحاظ داشت که اولا کاربر درخواست کننده به کارگیری از نرم افزار چه شخصی و در چه مقام اجتماعی می باشد و ثانیا این نرم افزار چه کمکی به او می نماید به تیتر مثال طراحی یک اپلیکیشن بازی با یک نرم افزار قروشگاهی ، که نیز مجموعه مخاطبین مختلفی داراست و نیز کاربری متفاوت ، باید به طور کامل مختلف باشد . در طراحی اپلیکیشن خوب بازی می بایست از الگوهای گرافیکی و رنگ بندی متنوع و درعین هم اکنون مفهمومی استعمال کرد البته در نرم افزار فروشگاهی عالی می بایست از تم های قانونی و دارنده تنوع بخش بندی ولی در عین درحال حاضر داری راحتی در استعمال به کارگیری نمود .

2-
حجم مناسب
اپلیکیشنی مناسب می‌باشد که دارای حجم معقولی باشد . هرچه حجم برنامه بالاتر رود سرعت اجرای آن ناخودآگاه اندک میگردد . اگر حجم فولدر اجرایی اپلیکیشن اندک باشد استفاده کننده برای دانلود آن بخش اعظم ترغیب میشود و احتمالاً برای مقطع طولانی‌تری از آن به کارگیری می نماید . به طور کلی زمانی که دستگاه با فقدان خاطر مواجه شود، کاربر مقدمه برنامه‌های غیرضروری و با حجم مضاعف را حذف خواهد کرد .

3-
تناسب دسترسی‌ها و امکانات
یکی از نکات مهم در ساخت اپلیکیشن خوب، تناسب دسترسی و امکانات آن میباشد .

یعنی
چه؟
برای مثال فرض فرمایید شما در برنامه خود قابلیت و امکان تماس قرار نداده اید، البته از استفاده کننده مشخصات شخصی و شماره تماس مطالبه می نمایید که مطلقا کابران به شما اعتماد نخواهند کرد و داده ها شخصی و تماس خویش را دردست شما قرار نخواهند داد؛ می بایست در لحاظ داشته باشید برای جلب اعتماد استفاده کننده می بایست شفاف فعالیت فرمائید .

4-
آیکن و اسم اپلیکیشن
مسئله دیگری که می بایست دقت کرد آیکن و اسمی می باشد که برای نرم افزار قرار می دهیم . اپلیکیشن در صورتی قابل پذیرش خواهد بود که آیکن و نام آن نشان دهنده محتوی آن نیز باشد . یعنی این‌که بتوان از روی آیکن محتوی آن را حدس زد .

5-
پباده سازی رابط کاربری مناسب
یکی از حیاتی ترین ویژگی های یک اپلیکیشن خوب داشتن رابط کاربری خوب می‌باشد . بایستی بتوان به نحوی طراحی را انجام دهیم تا هم دسترسی کاربر برای به دست آوردن داده ها خوب باشد و هم بین مورد و دسته طراحی تناسب وجود داشته باشد . به عنوان مثال برای یک اپلیکیشن فروشگاهی برای کالای نوپا استعمال از رنگ های مرده و تیره مطلوب نیست .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۰:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)