مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

بهترین اپلیکیشن های دوربین

اصلی‌ترین عامل محبوبیت Snapseed، رابط کاربر سرراست و ساده آن در عین داشتن ابزارهای دستکاری مضاعف توانا می‌باشد . سادگی در به کارگیری از برنامه به کاربر اذن می‌دهد در مقایسه با مقطع استعمال از دیگر قابل انعطاف افزارهای مشابه، راحت‌تر کناره به کناره یک عکس را دقیقا به شکل دلخواه دستکاری کند . فقط ایراد دارای اهمیت این برنامه را باید عدم وجود دکمه برگشت (Undo) دانست .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

همینطور
بخوانید:
شایسته ترین
های گوگل پلی استور در سال 2018 معلوم شدند
پس در فیس رخ دادن یک نادرست حین بازنویسی تصویر، می بایست کل روند را لغو کرده و کار را از آغاز ابتدا نمایید . در حالتی که در زمان استفاده از اپلیکیشن Snapseed حواس‌جمع بوده و نیاز به لمس دکمه Undo را از دربین ببرید، یکی از قدرتمندترین ابزارهای ویرایش عکس را به فیس رایگان در اختیار خواهید داشت .

Adobe
Photoshop Express قیمت:
رایگان
بهترین
اپلیکیشن های دوربین بهترین
اپلیکیشن های دوربین شایسته ترین
اپلیکیشن های دوربین
برای کاربران مستمند ابزارهای حرفه‌ای‌تر، در فهرست بهترین اپلیکیشن های دوربین و دستکاری عکس سال جاری گزینه‌های دیگری هم وجود دارد . روی دسکتاپ، به جرئت کمتر رقیبی برای فتوشاپ در مسئله بازنویسی تصاویر وجود دارد، به همین دلیل یوزرها از شنیدن خبر وجود یک ابزار بازنویسی عکس توسعه‌ یافته به دست شرکت Adobe برای سیستم برهان اندروید به وجد می‌آیند .

در نرم افزار Photoshop Express، علاوه بر ابزارهای متداول به خواسته تنظیم اندازه نور، کنتراست، رنگ و دیگر مورد ها اصلی، ابزارهایی حرفه‌ای برای برش دادن تصویر بسته به محل به کار گیری از آن وجود دارااست . به تیتر نمونه با به کار گیری از آنها می‌توان عکس‌های خود را به فرمتی قابل به کارگیری در هدر توییتر، تصویر بند انگشتی یوتیوب یا این که کاور صورت بوک در آورد . فهرست قابلیت‌های برنامه Photoshop Express طولانی بوده و ارزیابی آن یک مطلب اختصاصی می‌طلبد .

Adobe
Lightroom قیمت:
رایگان
برنامه
Adobe Lightroom برنامه
Adobe Lightroom برنامه
Adobe Lightroom
در حالتی که Photoshop Express برنامه ویرایش تصویر کمپانی Adobe برای اندروید است، پس قابل انعطاف افزار Lightroom چه کاربردی دارد؟ اکثری از قابلیت‌های این نرم افزار با فتوشاپ اکسپرس یکسان است، با این تفاوت که قابلیت عکس برداری در فرمت RAW و بعد بازنویسی آن را نیز فراهم می نماید . به عبارتی می‌توان از Lightroom به تیتر یک عدد از حرفه‌ای‌ترین و بهترین اپلیکیشن های دوربین اندروید هم یاد کرد .

یک عدد دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه، همگام‌سازی مداد تصاویر فی مابین دستگاه‌های شما است، به همین ادله می توانید ویرایش یک عکس را در تلفن همراه آغاز کرده و بعد از آن باطن تبلت ادامه بدهید .
اگرچه دانلود و نصب برنامه بدون‌پول است، ولی به خواسته دست پیدا کردن به همه ابزارهای حرفه‌ای آن می‌بایست به صورت ماهیانه، اشتراک اختصاصی اپلیکیشن را خریداری کنید


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۵:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)