مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

هنوز کسب درآمد از دکان های اینترنتی شدنی است؟

فروشگاه
اینترنتی راهنمای ورود به دنیای دیجیتال یک عدد از پدیده‌های تعدادی سال اخیر که ذهن بخش اعظمی را به خویش سرگرم کرده، فروشگاه اینترنتی می باشد . خیلی از ما با حسرت تنها نظاره‌گر پیشرفت فروشگاه های اینترنتی هستیم و کمتر کسی است که فکری برای به کار گیری از این دکان ها داشته باشد؛ حال‌آنکه اینترنت و فضای مجازی بستری را فراهم ساخته تا همه بتوانند به نحوی کمبودهای فیزیکی خویش را با آن برطرف ساخته و موانع را از پیش رو بردارند . دکتر معالج کیما انصاری در این مقاله شرح می دهد که "چرا و چگونه سوپرمارکت اینترنتی خود را راه اندازی کنیم؟" . همچنین در نقطه پایان مطلب نیز چک‌لیستی ارائه شده که می‌توان با آن تجهیزات مورد انتظار از یک فروشگاه اینترنتی را مشخص کرد . گفتنی هست که این مطلب از راهنمایی­‌های مهندس بهزاد اکبری، مدیر ساخت محتوا و دیجیتال­ مارکتینگ کمپانی سروش­ پرداز دوچندان فایده برده‌است . تجربه ما از فعالیت کردن با کسب‌وکارهای کوچک نشان می دهد که بزرگ‌ترین مشکل صاحبان این کسب‌وکارها در کسب درآمد از اینترنت و فضای مجازی عمدتاً عدم آشنایی از این محفظه و کمبود وقت هست .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

هنوز
کسب درآمد از دکان های اینترنتی شدنی است؟ تقریباً روزی نمی‌باشد که چیزی در مورد وب و آنچه امروزه معمولاً با عنوان دنیای مجازی از آن خاطره می‌کنیم، نشنویم . بیشتر ما از گستردگی دنیای دیجیتال و اینترنت باخبر هستیم و احتمالاً در زمینه حجم فوق‌العاده دوچندان تجارت در آن حدس‌هایی زده‌ایم اما کمتر افرادی می‌باشند که بدانند چطور می‌توان از طرز اینترنت یا فروشگاه اینترنتی کسب درآمد کرد؟ نمونه‌ها و مثال‌های بسیاری وجود داراست که در وب کسب درآمد می­‌کنند . مقداری جستجو در شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام‌رسان تلگرام به‌خوبی نشان میدهد که چه حجم بالایی از تجارت در این دو شبکه در جریان است؛ ولی اینستاگرام و تلگرام نمونه‌های کوچکی از دنیایی میباشند که مدنظر هست . در این مطلب در زمینه راه‌اندازی مغازه های اینترنتی خوا هیم اذعان کرد .

تجربه ما از کار کردن با کسب‌وکارهای کوچک نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین اختلال صاحبان این کسب‌وکارها در کسب درآمد از وب و فضای مجازی عمدتاً عدم شناخت از این محیط و کمبود وقت می‌باشد .

ارتقاء
فروش کسب و کارهای کوچک کسب و شغل های کوچک مبتنی بر فروش چون سوپرمارکت‌ها درصورتی که شم کنند گوشه ای از فروش خود را از دست داده‌اند، یک عدد از طرق جبران فروش ازدست رفته برای آنان فعال سازی دکان اینترنتی می‌باشد . با کمی بدبینی می‌توان چه بسا پیش‌بینی کرد که فروشگاه‌های کوچک، در چهره انفعال در زمینه پیوستن به عالم مبتنی بر اینترنت به به عبارتی حال و روز تاکسی‌ها بعد از وارد شدن سرویس‌های درخواست آنلاین خودرو دچار خواهند شد . تجربه ما از کار کردن با کسب و کارهای کوچک نشان میدهد که بزرگ‌ترین خلل صاحبان این کسب‌وکارها در کسب درآمد از وب و فضای مجازی عمدتاً عدم شناخت از این محفظه و نبود وقت می‌باشد . خیلی از صاحبان کسب‌وکار تصور می کنند که هر تجارتی در بستر وب نیاز به دانش، منابع مالی و صرف مقطع بسیار دارد . فارغ از شک و تردید این تصور تا حدی صحیح میباشد در شرای قید مضاعف را از آن حذف کنیم . خیلی از کسب‌وکارهای اینترنتی با صرف کمترین بازه زمانی و تجهیزات تحقق می یابند . تجارت اینترنتی محدوده بسیار گسترده‌ای را مشتمل بر می گردد که از راه اندازی یک اکانت اینستاگرام بی آلایش برای معرفی تولیدها تازه تا وب سایت بین‌المللی فروشی زیرا آمازون را در برمی‌گیرد .

فعال سازی فروشگاه های اینترنتی محدودیت خاصی ندارد و تقریباً هرکسی قادر است یک فروشگاه اینترنتی برای خویش راه اندازی نماید . به هرکسی می‌توان سفارش اعطا کرد به کسب درآمد از طرز اینترنت تامل کرده و احتمال دارد یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کند، البته به کسانی که فروشگاه فیزیکی دارا‌هستند بایستی اذعان کرد که واجب و واجب میباشد که فروشگاه آنلاین خویش را داشته باشند .
چرا
بایستی ی


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۶:۱۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)