مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های اندروید

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های اندروید در این زمینه، SD Maid اسم دارااست و با باز کردن آن، با ۴ گزینه اصلی مواجه می‌شوید . اولین مورد CorpseFinder اسم دارااست که به دنبال پوشه‌های باقی‌مانده از اپلیکیشن‌های حذف گردیده می گردد . SystemCleaner هم فایل‌ها و پوشه‌هایی را پیدا مینماید که حذف آن ها آسیبی به سیستم وارد نمی‌کند .

AppCleaner نیز دقیقا همین عمل را برای اپلیکیشن‌ها انجام میدهد . ولی برای بهره‌گیری از این مشخصه، باید مبلغ موردنظر را برای ورژن حرفه‌ای بپردازید . در ضمن بایستی به آیتم Databases نیز اشاره کنیم که داده‌های ذخیره شده اپلیکیشن‌ها در تلفن همراه را بهینه‌سازی می نماید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

Norton
Clean
اندروید
به غیر از CCleaner که کمپانی Avast رئیس آن را بر عهده دارد، دیگر اپلیکیشن‌های معرفی شده در این فهرست از جانب شرکت‌های دارای شهرت نیستند . اما برای اپلیکیشن‌های اندروید که در زمینه‌ی پاک‌سازی کار نمی‌کنند، نمی‌توانیم نامی از Norton Clean نبریم که برادر کوچک‌تر آنتی‌ویروس Norton محسوب میگردد .

مثل دیگر اپلیکیشن‌های مشابه، این زمینه نیز میتواند کش سیستم را منزه کند، فایل‌های مازاد را حذف نماید و به شما یاری کند که به سرعت از دست اپلیکیشن‌های بلااستفاده خلاص شوید . در مقایسه با دیگر اپلیکیشن‌های معرفی شده، Norton Clean رابط کاربری مدرن، بی آلایش و جذابی دارااست . این یعنی گونه های و اقسام یوزرها اندروید خیلی زود می‌توانند با بخش‌های گوناگون و ویژگی‌های متنوع این نرم افزار آشنا شوند .

این نرم افزار از نظر ویژگی‌های گوناگون حرف متعددی برای گفتن ندارد و نظیر دیگر برنامه‌های Norton، بایستی به حضور تبلیغات گوناگون عادت نمائید . البته در هر صورت، یک عدد از شایسته ترین گزینه‌های موجود به حساب می آید .

 

هشدار
برای بستن برنامه‌ها بسیاری از یوزرها تامل می‌کنند که بستن بدون نقص اپلیکیشن‌های پس‌زمینه سبب به ارتقا سرعت گوشی می‌شود و برخی از این اپلیکیشن‌هایی که معرفی کردیم، چنین کاری را انجام می دهند . اما در اندروید به کار گیری از تمام ظرفیت یاد رم لزوما یک مشکل به اکانت نمی‌آید . در حقیقت، اندروید از روی عمد برای بهبود کارایی سیستم از بخش متعددی از خاطر رم استفاده می نماید . سیستم‌عامل اندروید به اندازه‌ای هوشمند هست که برای بهبود عملکرد، می تواند سطح عمل اپلیکیشن‌های فعال را تهیه کند . به همین خاطر، هنگامی که اپلیکیشن‌های پس‌زمینه را به‌صورت دستی می‌بندید، سیستم‌عامل می بایست فشار بیشتری متحمل شود و همین قضیه سبب ساز به کاهش سرعت می‌گردد .

در ضمن اکثر اپلیکیشن‌های نو اندروید نیز از نظر مصرف باتری عملکرد غیر منطقی ندارند و حتی در صورتیکه بخش زیادی از شارژ را مصرف کنند، سیستم‌عامل در مورد این مورد به شما هشدار می‌دهد . برای افزایش قدمت باتری، مثلا میتوانید تلاش اپلیکیشن‌های پس‌زمینه را محدود نمائید نه این‌که آن ها را به‌طور کامل ببندید . این اپلیکیشن‌هایی که معرفی کردیم، برای حذف فایل‌های بلااستفاده و کش سیستم اثرگذار می‌باشند اما برای بستن اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های پس‌زمینه نباید قضیه به کارگیری قرار بگیرند .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۲:۴۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)