مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

یک اپلیکیشن موفق گوشی

نیازی به گفتن نیست که هر صاحب جنس نرم افزار می خواهد برای ساخت و منش اندازی یک برنامه موفق، سعی های دوچندان فراوانی را انجام دهد . در اینجا 11 موردی که یک اپلیکیشن برنده گوشی تلفن یار که قادر است اندروید یا این که IOS باشد را منتشر کردیم که این ویژگی ها به موضوع نرم افزار شما بستگی ندارد و در هرحال باید رعایت شود . بسیاری از این کیفیت قابل اجرا در هر قابل انعطاف افزار تلفن هم پا اندروید یا ای وی اس می باشد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

یک
اپلیکیشن موفق گوشی ( اندروید یا این که IOS ) اساسا چه می‌باشد ؟ پاسخ مضاعف ساده است: یک برنامه عالی و برنده برنامه ایست که نیاز های استفاده کننده نهایی خویش را در چهارچوب زمینه و قضیه توقع مال ارضا کند . این ممکن میباشد فقط یک چیز را انجام دهید، ولی ان بایستی مضاعف ظریف و درست باشد .
که گفت، خب بیایید ببینیم غیر از کاربرد و زیبایی بصری و نام عالی چه چیز دیگری کلیدی می‌باشد :
بسط
قابل انعطاف افزار تلفن همراه #
1 • سادگی برای کاربر نهایی
به عبارت دیگر، به این مضمون‌ گسترش یک رابط کاربری مطلوب و ناوبری ساده، بر پایه دستورالعمل های پباده سازی برای پلت فرم گزینش شده است . به یاد داشته باشید این اساسی ترین چیز در کیفیت دارای اهمیت هر برنامه تلفن همپا میباشد . در‌صورتی‌که یک اپلیکیشن بی آلایش و کارآمد طراحی نمائید کاربر نیازی به رفتن سراغ برنامه های مشابه ندارد . هرچه امکانات برنامه را معمولی خیس در پروژه بگنجانید و ارائه کنید خوبتر است، و سبب می‌شود شما به میزان قابل توجهی کاربران خویش را مجذوب فرمایید و آن‌ها را از دست ندهید .این یکی از مهم‌ترین مسائل در دارای مسئولیت نگه داشتن یوزرها به برنامه شماست . کافیست تنها یک مجموعه عالی برای طراحی برنامه تان به کارگیری نمایید که بداند چه گونه یک نرم افزار عالی پباده سازی کند .
قابل انعطاف
افزار تلفن یاور بسط قابل انعطاف افزار development mobile #
2 • هر دو iOS و آندروید بایستی پوشش داده شود
همچنین
بخوانید : تالیف کننده تحریریه مارکت اندروید ریور شوید این دو سیستم عامل از مهم‌ترین ها می باشند که می بایست آنها را در لحاظ بگیرید .شایان ذکر هست که پلتفرم های برای وصال به هدف و طراحی و گسترش قابل انعطاف افزار ها وجود دارند از پاراگراف فون گپ، ReactNative و NativeScript-اند که تبدیل به منش حل مقرون به صرفه جویی در هزینه و مدت گردیده اند .
بسط کراس پلت فرم موجب صرفه جویی در میزان دارایی روش اندازی شده و اجازه می دهد تا برای ورود به بازار اولیه با خط مش اندازی MVP، قوانینی موءثر ایجاد کند بسط
قابل انعطاف افزار تلفن همراه #
3 • کارایی بالا
قابل انعطاف افزار شما باید برای اجرا مقطع زیادی صرف نکند و یوزرها را در انتظار نگذارد همینطور ارائه در تمام حالت عملکرد بالا و حالت پایداری داشته باشد که تلاش آن را تضمین کند .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۵:۵۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)