مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

بهبود دائمی و سرعت بالا اپلیکیش

بهبود
دائمی و سرعت بالا
اپلیکیش خود را به روز نگه دارید . خدمت رسانی با کیفیت بالا هنگامی معنی پیدا می کند که شما بتوانید در کمترین مقطع ممکن استفاده کننده را به خواسته اش برسانید . در صورتی‌که در طول مدت مار با اپلیکیشن اپدیت هایی را ارائه دهید که یوزرها بتوانند تغییرات را حس نمایند متوجه میشوند پلتفرم شما پویا و زنده می‌باشد و می توانند با آن ارتباط بهتری برقرار نمایند . همینطور سرعت لود اپلیکیشن یک فاکتور بسیار حساس در موفق بودن آن است که باید به آن در حین طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و مدیریت آن اعتنا ویژه ای شود .

 

طراحی اپلیکیشن در مشهد
برخورداری
از ابزار بازخورد
بازخورد کاربران می توانند شایسته ترین اطلاعات از نحوه کار آینده اپلیکیشن را به شما بدهد . اینکه شما بدانید کاربرانتان چه نیازی دارا‌هستند صد رد صد خوب تر قادر خواهید بود نیاز آن ها را رفع نمایید . بدین ترتیب تنظیم بخش هایی مثل تماس با پشتیبانی یا این که ارسال پیام به بخش پشتیبانی به شما کمک می کند خوبتر بتوانید رضایت کاربران را نسبت به اپلکیشن خود جلب کنید .


مورد
هایی برای شخصی سازی
نرم افزار می‌تواند شم خیر به کاربر منتقل کند زمانیکه استفاده کننده بتواند با انجام یک خصوصی از پیکربندی تجهیزات اپلیکیشن را برای خود شخصی سازی نماید . وجود این مدل تجهیزات تا حد قابلیت و امکان می‌تواند جذابیت اپلیکیشن را دو چندان کند .

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۱:۲۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)