مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اندروید چه می باشد؟


تصور دنیای فارغ از اندروید بسیار مشقت بار میباشد. نسبتاً یک ده سال از روزگار نشر قانونی این سیستم‌برهان قبلی می‌باشد. سیستم‌ عاملی که از اولِ عمل بسیار معمولی و بی‌آلایش فعالیت خویش را آغاز کرد و اکنون به دوست داستنی‌ترین سیستم‌برهان هوشمند در عالم با بیش تر از 2 میلیارد استفاده کننده تبدیل شده‌است.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

البته با وجود حضور گسترده آن، توضیح در رابطه این سیستم‌برهان پرطرفدار عمل بی آلایش‌ای وجود ندارد. سیستم‌دلیل اندروید که بوسیله گوگل پباده سازی گردیده، میتواند تا حدودی حیران‌کننده باشد. درین گزارش ما اکثر اوقات سوالهای رایج که ممکن هست در زمینه ی این سیستم‌استدلال دوست داستنی داشته باشید، جمع آوری کرده‌ایم و سعی بر ارایه جواب‌های بی آلایش درین خصوص داریم؛ با ما یار و همدم باشید.

اندروید چه می باشد؟


اندروید یک سیستم‌استدلال مرجع گشوده می باشد چون کد اصلی آن برای به کارگیری بدون پول بوده و قادر است بوسیله هر هر کس میخواهد آن را برای دستگاه خویش سازگار نماید، استعمال شود. با دقت به ماهیت منشاء گشوده و اساس آشنای اندروید، این سیستم‌برهان در تنی چند از دستگاه‌های فردی و بالاتر از موبایل‌های هوشمند استعمال میشود. شما میتوانید اندروید را در کنسول‌های بازی ویدیویی، ماشین، تلویزیون و بخش اعظمی از موردها دیگر پیدا فرمائید.

تفاوت در میان تلفن همراه اندرویدی و آی فون در چه می‌باشد؟
فارغ از دقت به هر ترجیح فردی، احتمالا تفاوت میان این دو را از نگاه شغل های روزمره به دست می آورید، چون هر دو وظایف تلفن‌های هوشمند عادی را به طریق‌ای شبیه انجام می دهند. البته در صورتیکه شما عشق و علاقه‌مند به اخذ در دست گرفتن‌های بیشتری میباشید، می بایست سیستم‌برهان اندروید را برای خویش تعیین نمائید چراکه مغایر سیستم‌برهان iOS که از سوی اپل محدود شده‌است، اندروید با چنین مشکلی مواجه وجود ندارد و گوگل به هیچ‌تیتر این محدودیت را برای آن قائل نشده می باشد.

طبیعت متن گشوده بودن سیستم‌دلیل اندروید صرفا بدین مضمون‌ هست که سازندگان می توانند این سیستم‌استدلال را برای دستگاه‌های خویش سفارشی نمایند و این سفارشی سازی را در چنگ یوزرها قرار دهند. اکثر دستگاه‌های استاندارد اندرویدی نیز بضاعت اجرای قابلیت و امکان “custom launcher” را دارا‌هستند. این سفارشی‌سازی درواقع برنامه‌ای میباشد که به جای برگه اصلی عادی شما اجرا میگردد و این قابلیت را میدهد که ظواهر دستگاه خویش را تغییر‌و تحول دهید، از چیزهای معمولی مانند طرز اکران آیکون‌ها، تا تصمیم‌گیری درخصوص چگونگی تکان کشویی برنامه‌ها و تعداد آیکون‌ها در یک ورقه، دربرگیرنده این سفارشی‌سازی می گردد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۷:۳۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)