مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

استراتژی ساخت اپلیکیشن:


1. اسم گذاری اپ
نام اولی چیزی میباشد که مخاطب میبیند. بدین ترتیب، با تعیین نام مطلوب مخاطب را ذیل تاثیر قرار دهید. نام بایستی منحصر، جالب، و معنی باشد و اعتنا مخاطب را جلب نماید. به این ترتیب، هنگام ایجاد نرم افزار به نام آن اعتنا نمایید.

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

2. پباده سازی آیکون اپ
لوگوی نرم افزار شما می بایست به خیر و خوبی بیان‌کننده مورد نرم افزار شما باشد. در پباده سازی لوگو، آسانی را مدنظر قرار دهید.

 

3. تثبیت در بازارهای دارای اعتبار
بعد از ایجاد نرم افزار تلفن همراه و کسب اطمینان از کیفیت عالی و بی عیب و نقص بودن آن، لازم می باشد که اپ خویش را در بازارهای دارای اعتبار، نظیر اپ استور، گوگل پلی، و کافه بازار تثبیت فرمایید.

 

4. تعیین نوع بندی مطلوب
مدل بندی مطلوب را، با دقت به قضیه و کارکرد نرم افزار، گزینش نمایید. نوع بندی مطلوب سبب ساز می گردد یوزرها بهتر و ریلکس خیس اپ شما‌را پیدا نمایند.

 

5. تبلیغ و اشاعه
نرم افزار خویش را در فضای مجازی تبلیغ نمائید. این فعالیت را می‌توانید از روش شبکه‌های‌مردمی، کمپین های ایمیلی، تبلیغات اینترنتی، بلاگ، و رپورتاژ انجام دهید. تولید ویدئوی رئال و یا این که موشن گرافیک نیز می تواند موثر باشد.

 

6. اسکرین شات
از نرم افزار خویش اسکرین شات بگیرید. یوزرها از این شیوه فهم و شعور بهتری نسبت به فضا و تجهیزات اپ شما پیدا خواهند کرد. اسکرین شات خویش را در شبکه های ارتباطی و رسانه های دیجیتال منتشر نمائید.

 

7. برندسازی اپ
شایسته ترین شیوه برای برندسازی عرضه سرویس ها کیفیت خوب می باشد. با این فعالیت، اعتبار مارک مراقبت گردیده و اعتماد مخاطبان جلب می‌گردد. با تکثیر منظم به روز، نواقص احتمالی اپ را برطرف نمایید و نشان دهید که همواره در هم اکنون بهتر شدن می‌باشید.

 

8. نرخ‌گذاری منطقی
رقابت در بازار اپ بسیار فشرده هست و برای چشم شدن بایستی عملکرد متعددی کرد. درصورتی که ارزش های شما مطلوب و مقرون به صرفه بوده و متناسب کیفیت عالی خدماتتان باشد، رضایت مشتری جلب خواهد شد. می‌توانید از پیشنهادات ویژه و هیجان آور نیز برای جذب مخاطب به کار گیری نمایید. البته نباید درین عمل زیاده روی کرد. پیش از تولید نرم افزار تلفن همراه، طرح های درآمدزایی خویش را به اعتنا پباده سازی و محاسبه فرمائید.

 

9. نظرها یوزرها
از نظرها، نقدها، و پیشنهادات یوزرها به کار گیری نمایید. بازخوردهایی که از مخاطبان اخذ می‌کنید بسیار باارزش میباشند. آنها‌را باز‌نگری فرمایید و اشتباهات را برطرف فرمایید. به این ترتیب، سرویس ها بهتر و دیدنی تری را به مشتریان خویش عرضه خواهد کرد.

 

 

سخن آخرین
پیش از آغاز به پباده سازی و ایجاد نرم افزار گوشی، می بایست انگیزه و کارکرد اپ، تجهیزات و خصوصیت های آن، مشتریان انگیزه، و رقبا را به توجه مشخص و معلوم فرمایید. آن‌گاه برای پیروزی آن بایستی استراتژی بازاریابی و مدیر رابطه با مشتریان را پباده سازی و اجرا نمایید. و در غایت، مبنی بر بازخوردهایی که از سیستم و از مشتریان اخذ می کنید، اقدامات اصلاحی را انجام دهید و ورژن های آپ دیت اپ را منتشر فرمایید. از قابلیت ارسال نوتیفیکیشن نیز برای تعامل با مشتری غافل نشوید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۸:۲۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)