مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

در نظر نگرفتن آدرس اینترنتی‌های جعلی


به عکس بالا توجه فرمائید. ممکن می باشد در نگاه اولیه متوجه اختلاف با نشانی اصلی نشوید (https://www.instagramm.com ) و در پی با وارد کردن اسم کاربری و سر عبور، داده ها حساب خویش را در دست سوءاستفاده‌گر قرار دهید.

در نظر نگرفتن آدرس اینترنتی‌های جعلی
هیچ موقع اینستاگرام ایمیلی به شما نمی‌فرستد بر طبق اینکه با این پیوند به پیج خویش وارد گردید مگر اینکه شما راز خویش را ریست کرده باشید. درین مورد ها نیز ممکن هست نشانی آدرس اینترنتی بسیار مشابه به نشانی اصلی باشد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

هک شدن از روش Recovery Option
مورد ها recovery option در اینستاگرام مشتمل بر شماره گوشی و آدرس اینترنتی میگردند. همه نکاتی که در موردها بالا ذکر شد را نیز برای recovery option می بایست رعایت فرمایید، چون از روش آدرس اینترنتی یا این که موبایل‌تان ممکن می‌باشد هک گردید. در صورتی کسی به ایمیلی که با آن حساب اینستاگرامتان را ساخته‌اید دسترسی پیدا نماید به راحتی قادر است با تغییر و تحول سر عبور به برگه‌تان نیز نفوذ پیدا کند و به این ترتیب شما دیگر به برگه خودتان دسترسی نخواهید داشت. بهتر می باشد از خدمت جیمیل به جای یاهو استعمال فرمائید. خدمت ProtonMail تحت عنوان امن‌ترین خدمت پست الکرونیکی جهان نیز می تواند مورد خیر و خوبی برای افرادی باشد که صفحه های اینستاگرامی با آلرژی بالایی دارا هستند. حتی میتوانید برای ایجاد برگه اینستاگرامتان از یک آدرس اینترنتی تازه به کار گیری فرمائید. از پست الکرونیکی سازمانی برای تولید حساب به کارگیری نکنید. در هر سیستمی در حالتی‌که با پست الکرونیکی خویش Log in کرده‌اید در انتها فعالیت مسلما Sign Out فرمائید.

در شرایطی که دوست و شناخت با شما تماس گرفت و درخواست داشت تا کد احراز هویتی که برای شماره شما نبی می‌باشد را برایش بازگو نمائید (و یا این که مواقعی از این دست) قطعا هوشیار باشید و از این فعالیت اجتناب نمائید چون ممکن میباشد راز حساب شما‌را ریست کرد‌ه باشد و کد درخواستی برای ورود دوباره به حساب میباشد.

به روز نرم افزار اینستاگرام
برای اینکه از باگ‌های امنیتی بدور باشید قطعا اینستاگرام خویش را آپ تو دیت نگه دارید. حفره‌های امنیتی در‌این به روز‌ها رفع می گردند.

عدم به کار گیری از قابل انعطاف‌افزار جعلی
از فضاهای نامطمئن برای دانلود قابل انعطاف‌افزار اجتناب نمایید چون ممکن می‌باشد قابل انعطاف‌افزار جعلی باشد.

عدم استعمال از برنامه‌های دارای ارتباط
هیچ موقع از برنامه‌هایی که درخواست اتصال به حساب اینستاگرامتان را دارا‌هستند مانند ارتقا فالوور، لایک و … به کار گیری نکنید.

به کار گیری از احراز نام و نشان دو عاملی (two-factor authentication)
با به کارگیری از فعال سازی احراز نام‌و‌نشان دو عاملی امنیت حساب خویش را بیش تر از پیش فرمائید.

با رعایت نکات روایت شده امنیت پیج خویش را مراقبت و با اطمینان خیال از این کانال اجتماعی استعمال نمائید. این تمام کاریست که اشخاص با ادعای محافظت امنیت پیج اینستاگرام شما گهگاه در عوض به چنگ آوردن چندین قریه میلیون تومان انجام خواهند اعطا کرد.

چطور از روش کانال‌های اجتماعی مشتری جلب کنم؟
برای ارتقا فروش، رئیس شبکه‌های‌اجتماعی خودت رو به ما بسپر!


در حالتی که پیج اینستاگرامتان هک شد چه نمایید؟
به هر حالا ممکن هست با آسوده‌انگاری خودمان کاغذ اینستاگرام از دسترسی‌مان بیرون شود. در این زمینه یک راهبرد معلوم برای کلیه موجود است. به اینستاگرام اطلاع می‌دهید که نمی‌توانید وارد حساب خویش گردید. ایمیلی که از طرف اینستاگرام اخذ خواهید کرد را محاسبه نمایید. در‌حالتی که با راز ۶ رقمی پیامبر گردیده نتوانستید وارد ورقه‌تان گردید بایستی هک شدن ورقه را به اینستاگرام اطلاع دهید. درین مرحله اینستاگرام یک پست الکرونیکی خود کار برای شما ارسال خواهد کرد که درخواست تعدادی داده ها برای تایید نام و نشان از طرف شما داراست که یک یا این که هر دو آیتم ذیل را دربرگیرنده می گردد:

می بایست بر روی کاغذی به صورت دست‌نویس کد ارسالی از طرف اینستاگرام، آن‌گاه اسم بدون نقص خودتان و آنگاه اسم کاربری‌تان را بنویسید و با در چنگ داشتن صفحه از خودتان عکس واضحی گرفته و آن را ارسال نمائید.
نشانی نشانی اینترنتی یا این که شماره تلفن و گونه سیستم (iPhone, Android, iPad,…) که با آن میخواستید وارد برگه اینستاگرامتان گردید را بفرستید.
بعداز ارسال موردها منظور گردیده جهت احراز نام و نشان، اینستاگرام در‌حالتی که که حساب شما منزه نشده باشد، راهبرد مختص را برای بازگردانی حساب به آدرس اینترنتی شما ارسال خواهد کرد.

در شرایطی که که حساب اینستاگرامتان هک شد برای داده ها طولانی تر می توانید به پیوند برگه اینستاگرام مراجعه کرده و نکات قید گردیده را با توجه مطالعه فرمائید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۴:۴۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)