مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

تبلیغات و بنرها ؛ این دو آیتم را محدود نمایید


اهمیتی ندارد که یک کمپانی پباده سازی نرم افزار صدها ساعت از روزگار خویش را صرف پباده سازی نرم افزار کرد‌ه باشد ، درصورتی که یک نرم افزار نتواند حیث استفاده کننده را جلب نماید و نیاز او را برطرف سازد ، وی مطلقا از آن استعمال نخواهد کرد. یوزرها نسبت به نرم افزار هایی که توجهشان را جلب نکند هیچ عشق و علاقه ای نشان نخواهند اعطا کرد. برای تولید یک نرم افزار که بتواند یوزرها را پایین تاثیر قرار دهد و به نحوی اعتنا آن ها را جلب نماید که نرم افزار را لایک نمایند و از آن خوشش بیاید، می بایست پژوهش ها متعددی انجام دهید.

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

۲- پلتفرم ها و خصوصیت های مطلوب
هنگامی لایک ها و دیس لایک های یوزرها خویش را مشخص و معلوم کردید ، بایستی راجع‌به خصوصیات و پلتفرم مطلوب نرم افزار خویش تصمیم گیری فرمایید. زیبایی و ظواهر نرم افزار و همت آن در پلتفرم های متفاوت حتما نکته ی بسیار مهمی هست. به این ترتیب ، بایستی پلتفرم ما یحتاج خویش ، طرز ی همت و پارامتر های یگانه نرم افزار را مطالعه و مشخص و معلوم نمائید تا بتوانید یک نرم افزار مطلوب پباده سازی فرمایید. یک قسمت حیاتی دیگر برای آماده آوردن تجربه ی کاربری عالی ، گزینش خصوصیت های مطلوب برای درج در نرم افزار می‌باشد. همینطور کمپانی پباده سازی نرم افزار بایستی برای آن محتوای خوب و واسط کاربری عالی پباده سازی نماید. چنانچه نرم افزار شما چندین خصوصیت معمولی را نداشته باشد و نتواند برای استفاده کننده موءثر واقع شود، استفاده کننده سریعا آن را آنینستال یا این که حذف می‌نماید.

۳- استفاده کننده پسند بودن نرم افزار در مواقع آفلاین

 

نکته ی جدیدی که امروزه اعتنا هر کمپانی پباده سازی نرم افزار را به خویش جلب کرده ، این می باشد که تلاش نرم افزار در وقتی که به وب متصل وجود ندارد چه‌طور میباشد. در حالتی‌که برخی از خصوصیت های نرم افزار به طور آفلاین کار نمایند ، استفاده کننده حتی وقتی که آفلاین است هم از نرم افزار شما استعمال می‌نماید. این نکته یک کدام از وسیع ترین کارداران پیروزی نرم افزار ها در بعدازظهر نو هست.

 

۴- عمل با نرم افزار را همانند تلفن همراه های هوشمند معمولی پباده سازی نمائید
تلفن همراه های هوشمند همت بی آلایش و حساسی دارا هستند. از یک نوباوه گرفته تا یک شخص سالخورده ، همگی میتوانند از آن‌ها به کار گیری نمایند. این دستور سبب ساز میگردد مخاطبان انگیزه و متبوع بازار تلفن همراه های هوشمند بیش تر از پیش وسیع خیس شود. کمپانی پباده سازی نرم افزار بایستی نرم افزار شما‌را نیز دقیقا مثل موبایل های هوشمند ، بی آلایش پباده سازی نماید. با این عمل خیر صرفا سطح دسترسی شما به مشتری ارتقاء مییابد، بلکه یوزرها نیز بارها و بارها به سراغ نرم افزار شما میایند و با مسئولیت می‌شوند.

۵- تبلیغات و بنرها ؛ این دو آیتم را محدود نمایید

 

برای اینکه یک پروژه ی پباده سازی نرم افزار گوشی به پیروزی رسد ، می بایست از استعمال ی بیشتراز حد تبلیغات و بنرها در آن دوری شود. یک استفاده کننده هنگامی احساس نماید تجربه ی کاربری نرم افزار شما آزار دهنده و روی اعصاب و روان میباشد ، فورا و سوای لحظه ای شک و تردید آن را منزه می‌کند. این نکته بسیار مهم هست و ابدا جوک بردار وجود ندارد! در صورتی استفاده کننده شما احساس نماید برگه ی موبایل آکنده‌از تبلیغات می‌باشد ، بی تردید نرم افزار شما‌را منزه مینماید.

 

۶- پباده سازی سفارشی
در بازار امروز دو سیستم استدلال گوشی درفش دار وجود دارا هستند که عبارتند از اندروید و iOS. یوزرها هر دوی این سیستم کارداران طرز های مختلفی برای دسترسی به آن‌ها دارا‌هستند. شما نیز می بایست اطمینان نتایج فرمائید که کمپانی پباده سازی نرم افزار ، آن را طوری برای شما پباده سازی خواهد کرد که با تمامی ی سیاست های سیستم کارداران سازش خواهد داشت و شرط و شروط آن‌ها را برآورده خواهد کرد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۲:۲۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)