مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مهم‌ترین مورد ها اصول روانشناسی پباده سازی نرم افزار


اصول روانشناسی پباده سازی نرم افزار و UX اصولی میباشد که رابطه بدون واسطه و عمیقی با ساختار فکری آدم دارااست. با بازنگری بر روی مغز، احساسات درونی و هدف اشخاص این اصول تنظیم شده‌است. هرچه تکنیک‌های فنی پباده سازی نرم افزار بدین اصول روانشناسی اشخاص نزدیک‌خیس باشد، نرم افزار رشته‌ای‌خیس و تخصصی‌خیس پباده سازی میگردد. درپی نوشته‌ی‌علمی این اصول معرفی و بازبینی خواهند شد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

برای قرائت نوشته‌ی علمی 4 اصل پباده سازی نرم افزار تلفن همراه کدام میباشد؟ اینجا کلیک نمایید.

مهم‌ترین مورد ها اصول روانشناسی پباده سازی نرم افزار
5 اصل اصلی که بایستی در پباده سازی نرم افزار رعایت کنیم تا نرم افزار ما برنده شود با رعایت این اصول تعداد نصب نرم افزار به شدت ارتقا پیدا می نماید.


1-انتقال پیام بی آلایش و پیمایش در نرم افزار ریلکس باشد.
یکی مهم‌ترین اصول روانشناسی پباده سازی نرم افزار این میباشد که به استفاده کننده تخت گاز پیام منتقل شود و پیمایش وی در نرم افزار شل صورت بپذیرد. استفاده کننده نرم افزار با استفاده کننده تارنما‌ها تفاوت داراست و خیلی چشم به راه مالامال کردن فرم‌ها و وصال پیام نمی‌ماند. به این ترتیب می بایست متوجه این تفاوت بینش و نگاه استفاده کننده باشید. وقت استفاده کننده را برای تلاوت متن‌های طولانی و لبریز کردن فرم‌های مختلف تلف نکنید. استفاده کننده نرم افزار زیاد شکیبایی و حوصله ندارد و در‌صورتی‌که ببیند فلان نرم افزار وقت او‌را تلف کرده، از آن بیرون می گردد.

2-توضیحات شیوه‌ی کار در نرم افزار بایستی واضح و معمولی بیان شود.
از سایر اصول روانشناسی پباده سازی نرم افزار اعتماد نکردن به خاطر یوزرها میباشد. وسیع ترین غلط بعضی از طراحان نرم افزار این میباشد که تمام توضیحات فعالیت با نصیب‌های متفاوت نرم افزار را در کاغذ اولیه به اکران درمی‌آورند و انتظار دارا هستند تا استفاده کننده در هنگام استعمال از نرم افزار کلیه این توضیحات را به خیال بسپرد و دایم به برگه نخستین توضیحات برگردد. چنانچه استفاده کننده خیر شکیبایی این عمل را دارااست و خیر یاد‌ی نیکی برای یاد آوری همگی توضیحات، بدین ترتیب شما می بایست توضیحات کوتاه در زمینه‌ی طرز فعالیت با هر بخش نرم افزار را در به عبارتی نصیب درج نمایید.

3-قسمتی برای تصاحب کردن برخورد یوزرها در نرم افزار قرار دهید.
یوزرها نرم افزار مانند مردم معمولی که به دکان‌های فیزیکی مو جود در سطح شهر میروند، اجتماعی، اهل حیث دادن و بیان نقدها به فروشنده و انتقال تجربیات خویش به دوستان خوب و آشنایان می باشند. براین اساس شما می بایست با دقت به اجتماعی بودن یوزرها، قسمتی را برای تصاحب کردن برخورد از آنان در نرم افزار خویش قرار دهید. تا یوزرها دیگر با دقت به ایده ها یوزرها نرم افزار، امتیازات و بازخوردی که دادند، راجع‌به دانلود و نصب نرم افزار شما تصمیم بگیرند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۰:۳۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)