مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

وب سایت های گوشی پسند


مشارکت با سایر خدمات

همکاری با شرکت ها مشابه، به شما کمک می کند از برد آن‌ها نیز منفعت مند گردید، این فعالیت مشتریانی بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. با تهیه و تنظیم یک لیست از سایر شرکت ها و پیوستن به آنها، یک برنامه برای رد و بدل کردن تبلیغات دربین خود چهره دهید، با این کار فایده عاید هر دو طرف میشود و به فایده مشترک می انجامد.

وب سایت های گوشی پسند

طراحی اپلیکیشن در مشهد

برای شرکتهای که هنوز هم چندان عشق مند به ایجاد اپلیکیشن مجزا نیستند، طراحی وب هایی که برای نمایش در موبایل به نه طراحی شده، می تواند جایگزین خیر باشد که با دارایی آن ها نیز منطبق خواهد داشت. با یک جستجو میتوانید وب سایت هایی را که این فعالیت را به ازای دریافت مبلغی ناچیز انجام میدهند بیابید. هدف تعامل با کاربر و بهبود سابقه کاربران است که سبب ساز به جذب مشتری می گردد.

منفعت گیری

با شرایط پر رونق صنعت تلفن همراه که امروزه شاهد آن هستیم، به کلیه کسب و کارها توصیه می شود که یک اپلیکیشن موبایل برای تبلیغ تولیدها خود بسازند. به واقعیت گوشی وسیله ای می باشد که همه ارتباطات توسط آن رهبری می‌شود، در نتیجه پیوستن به این فناوری، تضمینی برای نتیجه ها آیتم انتظار برای کسب و کار شما خواهد بود.
گوگل ناو یکی‌از تجهیزات حیاتی برای یوزرها اندروید به شمار میاید که اما توسعه و گسترش‌ی این دستیار صوتی تمام نشده و گوگل مرتبا به قابلیت و امکان‌های آن طولانی تر میکند. جدیدترین خصوصیت بیشتر گردیده به گوگل ناو به یوزرها این قابلیت و امکان را می دهد تا بتوانند پیامک‌ها را شنیده و به آنها جواب دهند.

حالا در‌صورتی‌که به گوگل ناو سئوالی مانند «پایانی پیامک‌های منرا نشان بده» را بیان نمائید، این دستیار صوتی در برخورد بدین سئوال سریعا پنج پیامک انتها را که اخذ کرده‌اید اکران می دهد. گوگل ناو می تواند هر مورد از پیامک‌ها را که بخواهید برایتان بخواند و جواب ارسال نماید. ولی یکسری ترفند به‌این خواسته موجود هست؛ به عنوان مثال میتوانید از عباراتی مانند «show me my last mesغیر مجاز می باشدes»، «show me my latest mesغیر مجاز می باشدes» یا این که «show me my newest mesغیر مجاز می باشدes» و «read me…» به کار گیری نمائید. گوگل ناو با شنیدن این کلمه ها علاوه بر پیامک‌ها قادر است آدرس اینترنتی‌ها را نیز برایتان بخواند.

اما این امکان فقط برای پیامک‌های دریافتی از روش اپراتورها کاربرد دارااست و به واسطه‌ی آن نمی‌اقتدار پیام‌های صوتی گوگل را کاوش کرد. با این درحال حاضر می‌اقتدار از گوگل ناو انتظار داشت تا در بروزرسانی‌های بعدی به قابلیت و امکان‌ قرائت پیامک‌های جانور در دیگر نرم افزار‌های ارسال پیامک نیز مجهز شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۵:۲۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)