مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ویژگی های اندروید کیو (اندروید 10)

طراحی اپلیکیشن در مشهد به روز‌های پس‌زمینه یک دست با اندروید 10 گوگل به برخی موادتشکیل دهنده سیستم دلیل اذن می‌دهد به محض آماده بودن یک به‌روزرسانی، در پس‌آیتم آن را دریافت کنند، به همان روش‌ای که بعضا اپلیکیشن‌های اندرویدی این عمل را انجام میدهند . بنابراین نهایی پچ‌های امنیتی، آپدیت‌های مربوط به ارتقای حریم محرمانه، آپ تو دیت‌های مربوط به افزایش پایداری تلفن همراه و دیگر به‌روزرسانی‌های سیستمی سوای تولید مزاحمت برای استفاده کننده و در پی نیاز به ریبوت کردن دستگاه دریافت خواهند شد .

طراحی اپلیکشن در مشهد

این گونه از ویژگی های اندروید کیو برای یوزرها خبری دوچندان خوشحال‌کننده محسوب میشود . شرکت‌های موبایل‌ساز، در مقایسه با گوگل در نشر به روز‌های سیستمی به مراتب ضعیف‌تر کار می کنند، اما اینک، فارغ از کمپانی آفریننده گوشی، آپدیت‌های سیستمی در پس‌گزینه به صورت اتومات اخذ و نصب خواهند شد .

سلامت
دیجیتال و در دست گرفتن‌های مربوط به والدین از جمله مهم ترین خصوصیت های اندروید کیو ارتقا امکان‌های مربوط به نگهداری تندرست و تندرستی یوزرها است . تحت عنوان مثال می‌توان به یک خصوصیت نو سیستم برهان اندروید 10 با نام Focus Mode اشاره کرد که به شما اذن می‌دهد اپلیکیشن‌های پرت‌کننده حواس را پیدا کرده و نوتیفیکیشن‌های آن‌ها را مادامی که این وضعیت فعال است، بی‌صدا نمایید . بدین ترتیب حین انجام بازی روی گوشی یا این که درس تلاوت، نوتیفیکیشن‌های غیر حیاتی تمرکزتان را از فی مابین نخواهد پیروزی .

ویژگی
های اندروید کیو
یکی از از سایر از ویژگی‌ها کلیدی مربوط به تندرستی دیجیتال در اندروید کیو Family Link اسم دارااست . به لطف آن می‌توان برای هر اپلیکیشن، یک حداکثر بازه مجاز برای استفاده معین کرد . آن گاه از گذشت آن، دیگر بچه توانا به وارد شدن به اپلیکیشن خاطره شده نخواهد بود .

پیشتر، قابلیت و امکان تست نسخه بتای سیستم برهان جدید معرفی گردیده تنها برای کاربران دستگاه‌های محرمانه پیکسل گوگل و بقیه شرکت‌هایی که از اندروید ناپخته به کارگیری مینمایند (همچون وان پلاس) قابلیت و امکان‌پذیر بود، البته قرار می باشد سو‌مین ورژن بتای اندروید 10 برای مدل‌های بیشتری از دیگر گوشی‌سازان در دسترس قرار بگیرد . به این ترتیب قابلیت و امکان ساید لود کردن نسحه بتای تازه اندروید کیو برای یک سری گوشی ساخت شیائومی، وان پلاس، ایسوس، نوکیا، اوپو، سونی، ال جی، هواوی و دیگر شرکت‌ها میسر خواهد بود .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۸:۵۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)