مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

گسترش دهندگان اندروید در گوگل پلاس

طراحی اپلیکیشن در مشهد گوگل در برگه توسعه و گسترش دهندگان اندروید در گوگل پلاس اذعان کرد که از امروز برنامه نویس ها اندروید میتوانند برای دانلود نرم افزار های بدون‌پول شان، سرزمین جمهوری اسلامی ایران را نیز گزینش کنند .

پباده سازی نرم افزار در مشهد

به نقل از نرم افزار اهل ایران، گوگل در‌این پست کوتاه اشاره کرده که گسترش دهندگان اندروید برای این عمل بایستی به کنسول بسط دهندگان در بخش گوگل پلی مراجعه نموده و جمهوری اسلامی ایران را نیز به لیست مجاز قابل دانلود برای نرم افزار شان بیشتر کنند .

مدتی پیش خبر از لغو بعضا تحریم های رایانه ای برای مرزوبوم کشور‌ایران شد و درپی آن تعدادی روز پیش شاهد حذف نام جمهوری اسلامی ایران از لیست کشورهای پایین تحریم اپل بودیم . اینک این قدم جدیدی است که به وسیله گوگل برداشته گردیده و می‌بینیم که درهای گوگل پلی نیز ناچیز قلیل برای کاربران اهل ایران در در حال حاضر باز شدن می‌باشد .

اما به لحاظ می رسد که هنوز قابلیت دانلود بی واسطه از گوگل پلی برای یوزرها اهل ایران باز نشده، اما این خبر بدین بدین مفهوم میباشد که کاربران اهل ایران به زودی توانا خواهند بود که نرم افزار های بدون پول را از گوگل پلی دانلود کنند .

ولی به لحاظ میرسد که هنوز قابلیت و امکان دانلود بی واسطه از گوگل پلی برای کاربران اهل ایران باز نشده، البته این خبر به‌این بدین مضمون‌ می باشد که کاربران اهل ایران به زودی توانمند خواهند بود که نرم افزار های بدون پول را از گوگل پلی دانلود نمایند .

برای داشتن چنین امکانی اضطراری هست که نخست بسط دهندگان اپلیکشین ها، قابلیت و امکان دانلود نرم افزار شان را برای سرزمین کشور‌ایران فعال نمایند و این قابلیت و امکان نیز از ساعاتی دیگر در دست آنان قرار خواهد گرفت . گوگل نام کشور ایران را نیز به لیست کشورهای مجاز برای دانلودهای بدون پول گوگل پلی در اینجا نیز بیش تر نموده است .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۲:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)