مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

پیج بیزنس اینستاگرام گواه آن میباشد

طراحی اپلیکیشن در مشهد جلوه های بصری موادسازنده اصلی یک کمپین قوی در شبکه های اجتماعی میباشند و پیج بیزنس اینستاگرام گواه آن هست. از سپتامبر سال ۲۰۱۷، ۸۰۰ میلیون بازدید کننده ماهانه برای دیدن و اشتراک گذاری عکس ها از اینستاگرام استفاده مینمایند، این آمار دو برابر میزانی که در سال ۲۰۱۵ به کار گیری می کردند.

مخاطبان آنلاین از هر جهت با متن ها و تبلیغات عکس العمل مینمایند. یک رسانه اجتماعی نا مرتب مثل داستان‌های تکه تکه گردیده بی پایان کار خویش را مقدمه میکند. خوشبختانه، شما می توانید این بخش غیر قابل فهم از محتوا را با تصاویری که یک داستان را برای لحظه‌ای ماجرا می‌نماید، کاهش دهید.

مشتریان قبلی از بازبینی بیشتر باید ارزش فعالیت شما را ببینند. خبر خوب این میباشد که اشخاصی که مطالب شمارا دنبال می نمایند، طولانی تر پذیرای فراخوانی برای مبادرت می‌باشند. در واقعیت، ۷۵ درصد از یوزرها بعداز دوست داشتن پستی در اینستاگرام، مبادرت به بازدید از یک وبسایت، خرید یا این که جستجوی آنلاین می‌کنند.

یادگیری شیوه فعال‌ساز‌ی پیج بیزنس اینستاگرام برای تجارت آسان هست، به خصوص در‌حالتی که تا قبل از اینً از صورت بوک به کارگیری کرده باشید. از بینش تجاری، اینستاگرام معمولی‌خیس است و مستلزم صرف دوره کمتری نسبت به بقیه تارنما هاست.

شما می‌توانید از مطالب کوچک بصری به کارگیری کنید تا دریابید که مخاطب شمارا چه موضوعی بیش تر سرگرم مینماید و در منفعت دنبال کنندگان تخت‌گاز رویش میکنند. برای ساخت پروفایل و پیشگفتار به تبلیغ کسب و فعالیت خویش در اینستاگرام، این مراحل را انجام دهید.

۱. نرم افزار را دانلود فرمایید
در حالتی که هیچوقت از اینستاگرام استفاده نکرده اید، با دانلود برنامه ابتدا نمایید. اینستاگرام از روش دکان های نرم افزار iOS، Google Play و Windows برای تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها در دسترس است.

این برنامه برای دستگاه‌های گوشی مجهز شده‌است، و شما نیز احتمالاً برای بیش تر عمل های خویش از تلفن هوشمند یا این که تبلت استعمال خواهید کرد.

در صورتیکه این گزینه‌ها برای شما مطلوب‌خیس باشد می‌توانید به وبسایت اینستاگرام مراجعه کرده یا این که از برنامه اینستاگرام روی دسکتاپ کامپیوتر خویش استفاده نمایید. با این درحال حاضر تنی چند از خصوصیت های گوشی در دسترس نمی باشند یا این که برای فعالیت در دسک تاپ و مرورگرهای اینترنت، به پلاگین های خاص نیاز دارا‌هستند.

به این ترتیب، برای هدف ها این راهنما، بیایید روی استفاده از این برنامه تلفن همراه تمرکز کنیم.

۲. یک اکانت برای پیج بیزنس اینستاگرام خویش بسازید
برنامه را فعال‌ساز‌ی فرمائید و از یکی دو طرز یک اکانت کاربری ایجاد نمایید:

مورد ۱: با نشانی نشانی اینترنتی یا این که شماره تلفن خویش وارد سیستم گردید و آن‌گاه یک اسم کاربری وارد فرمایید.
گزینه ۲: چنانچه اکانت رخ بوک دارید، می‌توانید با به عبارتی داده ها وارد گردید و اکانت ها را پیوند دهید.
آیا از قبلی اکانت دارید؟ صرفا وارد سیستم گردید و مستقیماً به برگه پروفایل خویش بروید.

۳. به صورت بوک متصل گردید
به صورت پیش فرض، شما با یک پروفایل فردی نخست می‌کنید. برای استعمال از اینستاگرام برای تجارت، می بایست اکانت خویش را به کاغذ کسب و عمل چهره بوک متصل کنید. روی آیکون پروفایل در جهت راست تحت کاغذ کلیک فرمایید.

در کناره بالا سمت راست کاغذ، منوی پیکربندی را گشوده کنید. این منو به صورت یک بیضی عمودی در اندروید یا این که یک چرخ دنده در iOS ظواهر می‌شود.

در صفحه بعد، به سمت پایین بروید تا این تیتر را ملاحظه کنید “تغییر تحول به پروفایل کسب و فعالیت”. تاهنگامیکه پیامی برای اتصال به رخ بوک اخذ نمائید، می‌توانید روی پرده تبلیغی کلیک کنید. “گزینش یک برگه” را انتخاب نمایید و صفحه را روی “همگانی” تهیه و تنظیم و”OK” را کلیک فرمایید.

در مرحله آن‌گاه، اینستاگرام از شما اذن می گیرد تا کاغذ صورت بوکتان را مدیر نماید، به لیست صفحه های کسب و فعالیت فیس بوک که پیش از اینً تولید کرده‌اید، نگاه کنید. برگه سمت راست را تعیین کرده و روی “بعدی” کلیک فرمائید. فقط یک رئیس در اکانت کاربری قادر است این مرحله را انجام دهد. در صورتیکه تنها استفاده کننده مجاز می باشید این صفحه را مشاهده نخواهید کرد.

۴. پیکربندی پروفایل را بدون نقص کنید
برای به انتها رساندن پروفایل خویش، یک پست الکرونیکی، شماره تلفن و نشانی کسب و فعالیت وارد فرمائید. برای ادامه باید دست کم یکی از این نصیب‌های تماس را مالامال کنید. در صورتیکه این داده ها در ورقه چهره بوک شما ظواهر شود، برخی از داده ها به طور خود کار پر میگردند.

روی “انجام شد” کلیک کرده و به پروفایل خویش بروید. یک نماد گرافیکی نو بایستی در بالای برنامه اینستاگرام ظواهر شود. این ورقه اطلاعاتی شما میباشد، جایی که می‌توانید تبلیغات و آمار اشتغال را پیگیری کنید. در هر عصر، میتوانید به صفحه پروفایل برگردید و اکانت پیج بیزنس اینستاگرام خویش را به اکانت فردی بازگردانید.

۵. یک اکانت کسب و کار نو بسازید
در شرایطی‌که قبلاً صفحه کسب و فعالیت فیس بوک خویش را ساخت نکرده اید، می‌توانید به طور همزمان این فعالیت را انجام دهید. زمانی که گزینه انتخاب ورقه را پیدا کردید، “ایجاد ” را در تحت کاغذ انتخاب فرمائید. عنوانی را برای ورقه خویش انتخاب نمایید، و سیرتکامل ای را انتخاب نمایید که به شایسته ترین وجه شغل شمارا تعریف و تمجید نماید. بعضا گزینه‌ها عبارتند از:

کتاب‌ها و مجلات
برندها و تولید ها
موسیقی
ورزش
منابع اتفاق افتاد
کسب و شغل های محلی
سایت‌ها و وب لاگ‌ها
برای یاری به اشخاص در یافتن صفحه شما در جستجوها، تحت تیم ای را گزینش فرمایید. به عنوان مثال، در صورتیکه از “شغل ها محلی” تحت عنوان زیر شاخه به کار گیری میکنید، با گزینه هایی مانند بهسازی خانه یا این که هنرها و سرگرمی ها مواجه می‌شوید. روی “بعدی” کلیک نمائید.

۶. پروفایل خویش را دستکاری نمایید
به برگه پروفایل خویش برگردید و روی “بازنویسی پروفایل خویش” کلیک کنید. در اینجا، می‌توانید لینک و پیوند عکس، بیوگرافی و وبسایت خویش اضافه کنید. در‌صورتی‌که از یک اکانت فردی سوییچ زده‌اید، برای نشان دادن شغل ها خویش، تغییر‌و تحول عکس، اسم و اسم کاربری خویش را در لحاظ بگیرید. به کارگیری از آرم و اسم تجاری مارک شما، جستن شما در اینستاگرام را برای مشتریان آسانتر می‌کند. در صورتی هنوز برنامه ای ندارید میتوانید در پهنا چندین دقیقه نماد صحیح فرمائید.

بیوگرافی فرصتی برای قرار دادن گویش، لینک‌ها یا این که هشتگ‌های مارک در پروفایل شما هست.

در خصوص کارهایی که کسب و عمل شما انجام میدهد یا این که اینکه به مشتریان امداد میکنید، یک پاراگراف کوتاه مطرح نمائید. به خیال داشته باشید، حتی در شرایطی‌که فن شما محافظه کارانه و سنتی باشد، گشوده هم می توانید از لحن محاوره ای در پیج بیزنس اینستاگرام استفاده نمائید.

هر از گهگاه، اکثری از برندها برای اکران اطلاعیه‌های مشغول کننده در صفحه اصلی، بیوگرافی خویش را تغییر و تحول میدهند.

۷. از مخاطبین دعوت فرمائید تا شمارا دنبال نمایند
از هر کاری که انجام داده‌اید برای آنلاین نگهداشتن مخاطبین بهره ببرید. در فهرست پیکربندی، از مورد “دعوت از دوستان خوب رخ بوک” استعمال نمایید تا یک اعلان برای کل کانال رخ بوک خویش ارسال نمایید.

میتوانید از گزینه “دعوت از دوستان خوب” برای دسترسی به مخاطبین کانال های دیگر، مانند Gmail، LinkedIn، Twitter یا این که Yahoo به کار گیری فرمائید. هر چه دنبال کننده بیشتری داشته باشید، اعتبار رسانه های اجتماعی تجاری خویش را بیشتر کرده‌اید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۳:۵۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)