مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن


فراگیری ایجاد اپلیکیشن موبایل سوای علم اپ نویسی!
طراحی اپلیکیشن در مشهد و نرم افزار میکر قابلیت تولید نرم افزار برای سه سیستم استدلال برتر یعنی iOS, Android و Windows Mobile را دارااست. پس در این کاغذ با دقت به نیازتان با زدن Choose this کنار اسم هر سیستم دلیل به شیت ساخت‌و‌ساز برنامه برای گزینه متبوع وارد می شوید.
به نقل از خبر نامه شبانه باشگاه خبرنگاران، در صورتی‌که شما هم عشق و علاقه زیادی به ساخت و ساز اپلیکیشنی خصوصی برای سایت خویش و یا کاری به خصوص را دارید و وقت کافی برای یادگرفتن زبانهای نرم‌افزار نویسی دیگر را ندارید و یا این عمل در تخصص شما نیست این مقاله را بخوانید تا شما‌را با یکی دیگر از کارهایی که در دنیای دیجیتال بی آلایش گردیده اند آشنا سازیم.

برای ایجاد نرم‌افزار فارغ از داشتن علم اپ نویسی سایت ها و نرم‌افزار های زیادی وجود دارا‌هستند:

Infinite Monkeys
Buzztouch
Appsbar
Runrev Livecode
Telerik Icenium
و AppMakr سرویس هایی می‌باشند که به آسانی می توانید "نرم افزار" خویش را با آنان بسازید.

AppMakr سرویسی میباشد که قصد ارائه یادگرفتن آن را داریم و دلیل آن هم سادگی بوده و به راحتی می توانید آخرین پست های سایت را در یک نرم‌افزار به کاربرانتان بدهید.

ولی به یاد داشته باشید سایر سرویس ها از تابع های بیشتری برخوردارند مانند Infinite Monkeys که دارای تابع های فراوانی مانند خبر ها، آر اس اس، موزیک، ویدئو، عکس، متن، لینک، اتصال به کانال های اجتماعی، نقشه و… میباشد، ولی شیوه عمل آن‌ها هم صرفا استعمال از موشواره و درگ اند دراپ میباشد پس به پیشنهاد اینجانب تمامی سرویس ها را آزمایش کرده تا به گزینه دلخواه خویش دست یابید.

در آغاز به سایت http://www.appmakr.com بروید.

زیرا تولید نرم افزار در این سایت نیازمند عضویت در آن میباشد پس در آغاز Register بزنید تا وارد شیت عضویت شوید.

بعداز وارد کردن ایمیل و راز عبور و اتمام عضویت در بالای برگه اصلی سایت Login را زده تا به کاغذ ورود هدایت گردیده و بعد با زدن ایمیل و سر عبور به داشبورد خویش انتقال داده شوید. به نقل از گویاآی تی، برای ابتدا ساخت و ساز اپلیکیشن Create a New App را از منوی سمت چپ بزنید.

برنامه میکر قابلیت ایجاد برنامه برای سه سیستم استدلال برتر یعنی iOS, Android و Windows Mobile را دارااست. پس در این شیت با دقت به نیازتان با زدن Choose this کنار اسم هر سیستم استدلال به ورقه تولید اپلیکیشن برای گزینه متبوع وارد می شوید.

در شیت بعد از آن نشانی سایت و یا RSS متبوع را وارد کرده و Create App! را بزنید.

در مرحله بعد از آن بر روی سرور سایت پردازش هایی برای هماهنگی با لینک اینترنت شما و ایجاد برنامه گردد که بعداز اتمام اتوماتیک به کاغذ سپس یعنی به شیت شخصی سازی انتقال داده خواهید شد.

در این ورقه می توانید اسم نرم‌افزار، آیکن و عکس ورودی نرم‌افزار را از یک نشانی یا از کامپیوترتان گزینش کنید.

همان گونه که می بینید در بالای آپشن ها، منوهایی برای شخصی سازی بیشتر نرم‌افزار وجود دارا‌هستند.
Tabs برای افزودن یک منوی دیگر مانند Home و یا گذاشتن یک فید و یا یک گالری تصاویر در نرم افزار و حتی قابلیت کدنویسی و شخصی سازی ظاهری برنامه با CSS و Javascript می باشد.

Customize برای اضافه کردن هدر به نرم افزار و تغییر رنگ متون می باشد.

تب App Info نیز برای وارد کردن اطلاعاتی در رابطه نرم افزار مانند تیتر، توضیحات، نشانی سایت، منش ارتباطی، قیمت نرم‌افزار و… میباشد.

تب Monterize نیز برای ارتقاء‌ی درجه کاربری برای داشتن تجهیزات و قابلیت های بیشتر میباشد.
در پایان برای اتمام امور بر روی تب Publish بروید که در این برگه می توانید میزان کیفیت اپتان را در یک توشه ببینید و در پایان برای ساخت و ساز کامند Build App را بزنید تا به ورقه نهایی انتقال داده گردیده که در این برگه با زدن install app manually و Download app اپلیکیشن برایتان دانلود گردد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۷:۱۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)