مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپ نویسی با گوشی

اپ نویسی با گوشی
توصیه میکنیم از طراحی اپلیکیشن در مشهد برای صفحه کلید پیش‌فرض تلفن همراه‌تان به کار گیری نکنید و به‌دنبال کیبوردی باشید که بیشتر مبنی بر نرم‌افزار نویسی باشد.
یکی شایسته ترین کیبوردهای نرم افزار نویسی جان دار Hacker’s Keyboard میباشد.
این صفحه کلید مثل یک صفحه کلید کامپیوتر، علائم اپ نویسی رایج مثل {} یا این که ; را در کاغذ‌ی نخستین خویش قرار داده و نوشتن‌شان را برای اپ نویس بی آلایش‌خیس نموده است.

اپلیکیشن نویسی با تلفن همراه - Hacker’s Keyboard
فراگیری اپلیکیشن نویسی اندروید
سفارش فرانش به شما

به چه شکل اپ نویسی اندروید را از ۰ تا ۱۰۰ بیاموزیم؟

 

یک برنامه رئیس فولدر (File Manager)
در شرایطی که از هر کس عشق و علاقه‌ی متعددی به اندروید داراست بپرسید که چرا اندروید را به iOS ترجیح میدهد، این جواب را می‌شنوید: زیرا اندروید یک نرم افزار رئیس فولدر (فولدر باعث) دارااست که قادر خواهیم بود با آن فولدر بسازیم و پوشه‌هایمان را در خاطر جابه‌جا کنیم.
با این حالا، این برنامه‌های پیش‌فرض اکثر اوقات برای یک نرم‌افزار نویس محدودیت‌های بخش اعظمی دارا‌هستند و برهان اساسی آن این میباشد که همگی اطلاعات دردسترس در تلفن همراه را اکران نمی‌دهند.

هر نرم‌افزار‌ای که می‌نویسید یا این که هر اپلیکیشنی که می‌سازید، تحت عنوان یک پوشه در تلفن همراه اندرویدتان در حیث گرفته می‌گردد.
بدین ترتیب به اپ‌ای نیاز دارید که به شما قابلیت تغییر‌و تحول پوشه‌ها را، به طور دلخواهتان، بدهد. سفارش ما OI File Manager میباشد.
یک نرم‌افزار اندرویدی متن‌گشوده (Open Source) و بدون پول که میتوانید با استعمال از آن فولدر‌ها را به راحتی اسکن و جابه‌جا فرمایید، تغییر‌و تحول اسم دهید و آن‌ها‌را به اشتراک بگذارید.

فراگیری نرم افزار نویسی اندروید با موبایل-OI File Manager
یادگرفتن پباده سازی اپ اندروید با react native

 

View-Source Handler
در صورتیکه قصد گسترش‌ی یک نرم افزار ذیل اینترنت را دارید، مسلماً می بایست یک View Source Handler داشته باشید.
این نرم‌افزار به شما یاری می‌نماید با وارد کردن نشانی URL در مرورگر، سورس‌کد را گشوده نمائید.

می توانید از View Source Mobile تحت عنوان یک پلاگین (add-on) برای مرورگرهایی مثل Opera Mobile، Dolphin و Firefox به کارگیری فرمائید.
هم‌چنین میتوانید از اپلیکیشنی به اسم VT View Source به کارگیری فرمائید، که یک مرورگر میباشد.
این مرورگر قابلیت و امکان‌های پلاگین‌ی بالا را ارائه می‌نماید و در کنار آن‌ها نیز دارنده قابلیت و امکان‌هایی اضافه برای برنامه نویس ها میباشد.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۲:۴۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)