مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

وب اپلیکیشن (Web Application (PWA چیست؟


در سال 2015 برای او‌لین توشه گوگل از طرح نو خویش  طراحی اپلیکیشن در مشهد به اسم اینترنت نرم افزار (Web Application (PWA رو نمایی کرد.

اینکه اینترنت نرم‌افزار (Web Application (PWA چه می‌باشد؟ اینترنت نرم‌افزار چه تفاوتی با طراحی وب دارااست؟ مزایای ساخت سایت اپلیکیش نسبت به پباده سازی اپ ساکن چه می باشد؟ و... را در‌این نوشته ی علمی آیتم نظارت قرار میدهیم. در حالتی که جواب این سوال ها برای شما دارای اهمیت میباشد تا انتهای این نوشته ی علمی با ما همپا باشید.

اپ پایین اینترنت یا این که اینترنت اپ پیش رونده چه میباشد؟
درین نصیب به تمجید ظریف نرم افزار زیر اینترنت می‌پردازیم. اینترنت نرم افزار یا این که اپلیکیشن کاربردی پایین اینترنت (Web Application) ترکیبی از تارنما و نرم‌افزار میباشد. همان دیگر گوگل با ارائه این طرح بی سابقه به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا با استعمال از PWA که کوتاه گردیده عبارت (Progressive Web Apps) به معنای نرم افزار پایین اینترنت پیش رونده، است یک تارنما داشته باشید که کارکرد آن تماما شبیه نرم افزار میباشد. به بیانی دیگر می قدرت به این شکل اینترنت برنامه را تمجید کرد:

اینترنت برنامه (Web app) نرم‌افزار یا این که قابل انعطاف افزاری میباشد که از روش مرورگر ها و وب در دست یوزرها قرار می‌گیرد. قابل انعطاف افزارهای Web app بر روی یک سرور قرار می‌گیرند و استفاده کننده از روش نشانی ip یا این که URL به بخش های گوناگون Web app دسترسی خواهد داشت.

اینترنت اپ پیش رونده با ورود خویش به عرصه دیجیتال مارکتینگ مزایای بسیار نیکی را با خویش به هم پا داشته میباشد که در قسمت های بعدی نوشته‌ی‌علمی به آن ها اشاره خوا هیم کرد. بهتر میباشد پیش از آنالیز مزایای اینترنت نرم افزار، تفاوت آن با تارنما را بازگو کنیم.

 

 

مقایسه وبسایت و اینترنت نرم‌افزار پیش رونده
وبسایت فضایی از وب میباشد که بر روی یک سرور قرار گرفته و تمرکز اساسی آن روی محتواست در حالی که اینترنت برنامه پیش رونده (PWA) همانند نرم افزار های ساکن روی معرفی سرویس ها و کارایی متمرکز میباشد.
در سایت، دسته بندی استفاده کننده نیست و تمامی یوزرها میتوانند به یک نسبت از محتویات تارنما سود مند شوند. این در حالی میباشد که یک اینترنت اپ مبنی بر تعاملاتی که با استفاده کننده داشته میباشد، داده ها را پردازش کرده و به مخاطب نشان میدهد. یعنی مطالب اکران داده گردیده برای هر مخاطب بر طبق سن، عشق، جنسیت و ... مختلف با دیگر یوزرها میباشد.
برای استعمال از تارنما می بایست یوزرها به وب متصل باشند در حالی که به کارگیری از اینترنت برنامه بعد از یک توشه بارگزاری به طور آفلاین نیز ممکن میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۵:۳۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)