مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

پایتون یا پی اچ پی زبان برنامه‌نویسی پایتون بهتر است یا پی‌ اچ‌ پی؟

نرم افزار‌نویسی کامپیوتر و اینترنت یکی پرطرفدارترین و پردرآمدترین مشاغل در طراحی اپلیکیشن در مشهد جهان و همینطور جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود.

محبوبیت این علم به قدری زیاد میباشد که حتی فارغ‌التحصیلان بقیه فن‌های دانشگاهی نیز عشق‌مند به یادگیری آن گردیده‌اند و وب سایت‌های آموزشی بخش اعظمی در حوزه یادگرفتن اپ‌نویسی کار می‌نمایند.

البته او‌لین سوالی که ذهن عشق‌مندان به یادگیری نرم افزار‌نویسی را سرگرم می‌نماید، این میباشد که کدام لهجه نرم افزار‌نویسی را خاطر بگیرم و یادگیری را چه‌گونه و از کجا استارت کنم.

 

به دنبال قصد داریم به معرفی یک کدام از گویش‌های نرم افزار‌نویسی بسیار دوستداشتنی یعنی "پایتون" بپردازیم و آن را با پی‌ اچ‌ پی مقایسه کنیم. در صورتی قصد دارید یادگیری یک کدام از این لهجه‌ها را شروع فرمائید، این مقاله را مطالعه نمائید.


لهجه اپلیکیشن‌نویسی پایتون

احتمالاً در صورتی عبارت اپ‌نویسی را در گوگل کاوش کرده باشید، عبارت "پایتون" را نیز به وفور در حاصل کاوش مشاهده کرده‌اید.

این لهجه نرم‌افزار‌نویسی محبوبیت جهانی دارااست و شاید آسانی این لهجه، سر اینگونه محبوبیت پهناور‌ای باشد. از این رو مورد بسیار نیکی برای اشخاص جدید‌عمل به حساب می آید.

لهجه اپلیکیشن‌نویسی پایتون (به انگلیسی Python) برای او‌لین توشه در آخرها ده سال هشتاد میلادی و بوسیله شخصی به اسم خودو فام روسوم در سرزمین هلند چشم به جهان گشود. این لهجه تحت عنوان جایگزینی برای لهجه نرم افزار‌نویسی ABC معرفی شد و ورژن 0.9.0 آن در سال 1991 منتشر شوید و ورژن 1.0 آن نیز در ژانویه سال 1994 رونمایی شد.

این لهجه نیز مانند بقیه لهجه‌های اپ‌نویسی به صورت دائمی در درحال حاضر بروزرسانی و بهبود میباشد و هرچند وقت یک توشه ورژن جدیدی از آن منتشر می گردد. ورژن 3.9 نهایی ورژن منتشر گردیده از این لهجه میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۳:۲۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)