مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

همه چیز در مورد تولید و طراحی اپلیکیشن

قدم 3: برنامه خویش را پباده سازی فرمایید

پباده سازی اپلیکیشن‌تان نیز از عواملی مهمی میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که در توفیق اپلیکیشن در بازار نقش دارااست. یک توسعه و گسترش دهنده نرم‌افزار می بایست بر روی پباده سازی واسط کاربری و امکان‌های یک‌سری-لمسی برای دستگاه‌های لمسی تمرکز نماید و استانداردهای پباده سازی پلتفرم را نیز در حیث بگیرد. امروزه تاکید بر روی پباده سازی واسط کاربری ست به این دلیل‌که نقشی حیاتی را در توفیق نرم‌افزار بازی می‌نماید. پباده سازی نرم‌افزار روز آپدیت دوست داستنی‌خیس می گردد زیرا تاثیری آنی بر ذهن مخاطب می گذارد و در عین درحال حاضر قابلیت و امکان به کارگیری از نرم افزار را نیز ضمانت می‌نماید.
قدم 4: خط مش خویش را برای بسط برنامه شناسایی نمائید – ساکن (native)، اینترنت و یا این که هیبرید

گزینش راه و روش صحیح برای توسعه و گسترش نرم افزار بسیار اساسی میباشد. به صورت ایده‌آل، رویه بسط برنامه می بایست مطابق با محدودیت‌های مجال و میزان دارایی مشتری باشد.
- نرم افزار ساکن (Native)
اپلیکیشن‌های ساکن شایسته ترین تجربه کاربری را به ارمغان میاورند البته بسط آنان مستلزم فرصت و مهارت بسیار متعددی میباشد. این‌ نرم‌افزار‌ها بطور بنیادین ویژه‌ی یک پلتفرم میباشند و نیاز به مهارت کارشناسی و علم دارا هستند. بسط نرم افزار‌های ساکن هم هزینه‌بر و هم وقتگیر میباشد و شایسته ترین تجربه کاربری را فی مابین کلیه رویکردهای ممکن، در ادامه دارااست.
- اینترنت نرم افزار:
بسط نرم‌افزار‌های اینترنت سریع و ارزان میباشد و می توانند در یک‌سری پلتفرم انجام شوند. این نرم‌افزار‌ها با به کار گیری از کد HTML5، CSS و JavaScript بسط پیدا می‌نمایند. این نرم افزار‌های اینترنت از نرم افزار‌های ساکن اقتدار کمتری دارا‌هستند.
- نرم افزار هیبرید:
رویه هیبرید جدیدترین رویکردی میباشد که برای گسترش هر نوع نرم‌افزار به شغل می‌رود. این روش کانتینرهای مستقر پیش ساخته را با کدینگ اینترنت در درحال حاضر تکان ادغام می‌نماید تا به شایسته ترین خصوصیت‌های هر دو جهان دست پیدا نماید. در‌این راه و روش، توسعه و گسترش‌دهنده کد اینترنت را با لهجه ساکن بلندمرتبه‌ می‌نماید تا قابلیت و امکان‌های منحصربفردی ساخته و به APIهای ساکن که از روش JavaScript در دسترس نیستند، دست پیدا نماید. این طریق در اولِ شغل میباشد و قابلیت پیشرفت بیشتری دارااست.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۳:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)