مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

خودتان برنامه نویسی را یادگرفته و خودتان اپلیکیشن طراحی کنید!

دومی نحوه، ایجاد کرد نرم افزار یادگیری اپ نویسی میباشد. در صورتی طراحی اپلیکیشن در مشهد شما فرد صبوری می باشید و میخواهید برای ایجاد کرد نرم افزار خویش هزینه‌ای پرداخت فرمائید در حالی که نمی­خواهید از مجموعه‌های خالق نرم افزار استعمال فرمایید، خوب میباشد کدنویسی و اپ نویسی را بیاموزید. با یاد دادن کدنویسی خیر صرفا نرم افزار خویش را به طوری که خودتان می خواهید و مطابق استانداردهای خودتان می­سازید، بلکه در آینده نیز می­توانید با به کارگیری از این مهارت درآمدزایی فرمائید. مبرهن میباشد که یاددادن کد نویسی نیز مثل همه علم ها نیاز به کلاس و فراگیری دارااست. فراگیری این فن هم به طور حضوری ممکن میباشد هم از روش وبسایت‌های آموزشی به طور آنلاین قابلیت پذیر میباشد.


مزایا :

از حیث مالی به صرفه میباشد.
علم شما ارتقاء یافته و در آینده نیز قابل استعمال میباشد.
در‌صورتی‌که شخصی می باشید که از معضل‌ها لذت می­برید، یادگیری کد نویسی به طور کامل مطلوب شما خواهد بود.


معایب :

در صورتی‌که وقت متعددی ندارید این طرز به هیچ عنوان برای شما مطلوب وجود ندارد همان گونه که می­دانید، هر آموزشی حدودا مجال متعددی را از ما می­گیرد.
در صورتی به کد نویسی عشق ندارید ابدا از این نحوه به کارگیری نکنید چون که بسیار برای شما دشوار و زمانبر خواهد بود.

اپلیکیشن نویسی

اپ نویسی


از سرویس ها کمپانی‌‌های اپلیکیشن نویسی به کارگیری نمایید!

پس در‌حالتی که موقعیت یادگیری کد نویسی را ندارید، می­توانید از طریق سوم یعنی کمپانی‌های نرم افزار نویسی استعمال نمائید. از آنجایی که مجموعه‌های تولیدکننده نرم افزار به طور حرفه ای پروژه شما‌را پیگیری می­نمایند شما می بایست مبلغ متعددی را تحت عنوان حقوق به آن‌ها بدهید. همینطور ازدیاد پروژه‌ها ممکن میباشد منجر خواهد شد نرم افزار شما به موقع ساخته نشود. ولی این نحوه بسیار مطمئن میباشد چون که اشخاص دارای تخصص عمل شمارا اعمال می­دهند و شما با به کار گیری از علم آن ها می­توانید با سرعت بیشتری شغل ایجاد کرد نرم افزار خویش را پیش ببرید.


مزایا :

از آن جایی که اشخاص کارشناس این فعالیت را برای شما اجرا می­دهند درصد اشتباه به شدت کاهش میابد.
رئیس پروژه شما با تمرکز و به صحت اجرا می­خواهد شد.


معایب :

این‌راه از طرق دیگر لبریز هزینه‌خیس میباشد، چون تعدادی نفر روی پروژه شما عمل می­نمایند.
در‌این شیوه شما بایستی فرصت متعددی را صرف رفت و آمد برای پیگیری و بستن تفاهم نامه نمائید و در اثر این رفت و آمد شما متحمل هزینه هم می­گردید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۴۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)