مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن چگونه است؟

پباده سازی نرم افزار به معنای فرایند‌ای میباشد که در آن یک طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار گوشی ساخته می گردد. درین فرآیند معمولاً یک گسترش‌دهنده شغل های فنی و نرم افزار نویسی تلفن همراه را جاری ساختن میدهد و یک طراح شغل های مرتبط با پباده سازی رابط کاربری (UI یا این که user interface) و تجربه کاربری (UX یا این که user experience) را ایفا می دهد. ولی ممکن میباشد که هر دو قسمت این‌ها به وسیله یک نفر ایفا شاید یا تیمی متشکل از یک سری توسعه و گسترش‌دهنده و طراح، این وظایف را اجرا دهند. شما برای این که بتوانید تحت عنوان یک طراح یا این که توسعه و گسترش‌دهنده نرم افزار وارد بازار گردید، در آغاز بایستی با فرآیند گوناگون آن آشنا گردید، بعد از آن تمرین نمایید تا بتوانید شغل های اجرایی را نیز اعمال دهید.

اندروید و iOS دو پلتفرم یا این که سیستم استدلال اساسی‌اند که بیشتر نرم افزار‌های گوشی برای آنان پباده سازی می گردند. در گسترش نرم افزار‌های اندروید و iOS تفاوت‌های متعددی دارااست. برای آغاز عمل خویش بایستی یکی‌از این دو پلتفرم را تعیین نمائید. معمولاً طراحان به خیال و خاطر شل‌خیس بودن بسط اندروید (از حیث بدون پول بودن نرم افزار‌های آن و مسائل دیگر) شغل خویش را با پباده سازی نرم افزار اندروید شروع می‌نمایند. دراین مکان هم ما توضیحات خویش را بر این شالوده سرویس شما ارائه میکنیم.

نرم افزار‌های گوشی به دو گروه کلی نیتیو (native) و HTML5 تقسیم می‌گردد. نرم افزار‌های نیتیو، نرم افزار‌هایی می‌باشند که به طور منحصربه‌فرد برای یکی سیستم ادله‌های جان دار (اندروید یا این که iOS) پباده سازی و ساخته می گردند. البته نرم افزار‌های HTML5 بر مبنا اینترنت نوشته میگردند. به سیرتکامل‌ای که در هر سیستم عاملی قابلیت و امکان ایفا دارا‌هستند. از دید سعی و معدود‌هزینه بودن، نرم افزار‌های HTML5 به صرفه خیس به حیث می‌رسند. ولی حقیقت دیگر این میباشد که‌این نوع نرم افزار‌ها میتوانند محدودیت‌های متعددی داشته باشند. در نرم افزار‌های نیتیو دست ما بازتر میباشد و شغل های بیشتری قادر خواهیم بود اجرا دهیم.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۳:۱۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)