مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

استفاده از اپلیکشن سازها و افزونه های وردپرسی

درصورتی که صاحب یک تارنما وردپرسی میباشید، شما به آسانی، فارغ از طراحی اپلیکیشن در مشهد کد نویسی و با هزینه بسیار معدود میتوانید ورژن اپلیکیشنی سایت فروشگاهی، خبری، شرکتی و حتی شغل یابی و املاک خویش را بسازید. برای این شغل کافی میباشد از پوسته های مهیا راست چین به کار گیری فرمائید. پوسته وردپرس وودمارت پلاس، نرم افزار اندروید تماما نیتیو را به یوزرها ارائه می‌دهد. یکی از دیگر از پوسته ها ، پوسته فروشگاهی زنبیل میباشد که با به کارگیری از پوسته ورژن گوشی نگار نیاز شمارا به داشتن نرم افزار گوشی رفع می نماید. در‌حالتی که از دیگر پوسته های وردپرسی استعمال می‌کنید می‌توانید از پلاگین ها برای ایجاد کرد اینترنت نرم افزار خویش استعمال فرمائید.

تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه در تارنما وردپرسی سبب ساز صرفه جویی در وقت شما و سهولت عمل یوزرها می‌شود. علاوه براین دارنده رئیس سهل و ایمن محتوا،انعطاف پذیری، امنیت بالا و… است. درین اپلیکشن ها میتوانید کلیه تیم تولیدها، اسلایدرهای تخفیفی و بقیه قسمت های سایت را به اکران بگذارید.

راهنمای جامع فعالیت با وردپرس را می‌توانید در نوشته‌علمی وردپرس چه است؟ مطالعه فرمایید.
تشکیل داد نرم افزار گوشی در وردپرس

طرز های ایجاد کرد نرم افزار گوشی در پلتفرم های متفاوت یکسان وجود ندارد. شما با دانلود راهنمای پباده سازی وساخت نرم افزار تلفن همراه و شناخت با فرایند تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه می‌توانید بسادگی فرایند آن را جلو ببرید.
وردپرس ابزاری بهتر برای تبدیل فوری و سهل هر وبسایت وردپرس به یک اپ اندرویدی میباشد و پلاگین های نیکی برای کسب و کار الکترونیک، انجمن ها، وب سایت های عضویت، قابلیت و امکان شبکه های عمومی و… داراست.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۳:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (1)