مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اصطلاحات مهم در طراحی اپلیکیشن

اسم بسته (Package name)

اسم بسته مثل اثر انگشت ما آدم ها برای کل نرم افزار های اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد مختلف میباشد و هر اپلیکیشنی نام بسته خاص خویش را دارااست، اصولا نام بسته به عبارتی چیزی میباشد که قابل انعطاف افزارهای دیگری مثل گوگل پلی یا این که کافه بازار از آن برای تعیین و نشانه دادن نرم افزار شما به دیگر افراد به کار گیری می‌نمایند.
این نام بوسیله خویش گروه نرم افزار نویس گزینش گردیده و اکثر وقت ها ترکیبی از سه نام هست.

 

مطالعه مقاله ها پایین در حوزه یادگرفتن اپ نویسی اندروید به شما عزیزان پیشنهاد می شود:

۱۵ کتابخانه برتر نرم‌افزار نوسی اندروید

راهنمای جامع معرفی و نصب اندروید استودیو
اینترنت خدمت یا این که API

اینترنت خدمت یا این که Application Programming Interface یک مرز مشترک میان دو خدمت و سیستم منقطع از هم میباشد. API اساسا کدی میباشد که به وسیله برنامه نویس ها درج شده و به دیگر اپلیکیشن ها این اذن را میدهد تا بتوانند به آن متصل گردیده و با آن تعامل نمایند.
برای اینکه پاره ای این مضمون‌ برای شما ملموس خیس خواهد شد آن را با یک نمونه پیگیری می کنم. بر فرض نمونه اپلیکیشنی با یک API معین اپلیکیشن نویسی میشود این بدان معنا میباشد که‌این نرم افزار در تلفن همراه اندروید با یک نسخه خاص تنها جاری ساختن میشود. به لهجه معمولی ورژنی که ما در لهجه عام از آن برای اندروید حافظه می کنیم برای مثال اندروید ۱۰ در گویش نرم افزار نویسی به صورت API ذکر می گردد.
نکته: API در اندروید متعلق به SDK است.


مفاهیم MinSdkVersion و TargetSdkVersion
نرم افزار نویس بایستی یک دست‌کم API را در نرم افزار خویش و در مانیفست تهیه نماید تا اپلیکیشن در API های تحت خیس یا این که به عبارتی ورژن های ذیل خیس اندروید قابل انجام نباشد، این مسئله به عبارتی MinsdkVersion است.
از طرفی نرم افزار ها گرچه ممکن میباشد در ورژن های فراتر و یا این که زیر خیس اندروید شغل نمایند البته این نکته دارای اهمیت میباشد که هر اپلیکیشنی مسلما برای یک ورژن خاص پباده سازی گردیده‌است، این ورژن خاص به عبارتی Targetsdkversion است.
نکته: برنامه نویس ها هر دو این تغییرات را میتوانند از روش مانیفست تهیه نمایند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۴۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)