مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

تعداد بک‌لینک‌های روی یک صفحه

طبق یکی فرمول‌های سابق احتساب سکو ورقه، بها یک کاغذ بستگی متعددی طراحی اپلیکیشن در مشهد به تعداد پیوند‌های روی آن برگه دارااست. با فرض یکسان بودن کلیه دیگر موقعیت، لینک و پیوند شدن به کاغذ‌ای که خویش تعداد لینک و پیوند‌های مقداری داراست خوب از لینک و پیوند شدن به یک کاغذ با لینک و پیوند‌های فراوان میباشد. ولی آمار دقیقی از تعداد مطلوب لینک و پیوند‌ها در چنگ وجود ندارد، البته به طور کلی رعایت اینگونه نکته‌ای می تواند در سئوی وبسایت شما تاثیر خیر و خوبی داشته باشد.
ترافیک بالقوه

فواید پیوند‌سازی صرفا محصور به موتورهای کاوش وجود ندارد. لینک و پیوند‌هایی که تعداد کلیک‌ها و واحد سنجش ترافیک وبسایت شما‌را بالا میبرند فقط سکو شما‌را بهبود نمی‌بخشند بلکه بازدیدکنندگانی گران بها را که مشتریان بالقوه شما خواهند بود به سوی شما روانه می‌نمایند. ترافیک بالقوه چیزی میباشد که می توانید با دقت بدین بازدیدها یا این که ابزارهای چک وب سایت به حساب آوردن فرمایید. در صورتی هم دسترسی به اینگونه خدماتی ندارید، ابزارهایی مانند Google Trends هم میتوانند امداد نمایند که آماری رمز انگشتی از این اعداد و ارقام به دست آورید (اما این اعداد چندان نمی‌توانند ظریف باشند).

رابطه برقرار کردن با متغیرهایی که مربوط به ترافیک موتورهای کاوش می‌باشند نیاز به مجال، تمرین و تجربه دارااست. البته در هر شکل با به کارگیری از ابزارهای آنالیز وب سایت‌تان مطمئناً خواهید توانست توفیق یا این که باخت کمپین خویش را تشخیص دهید.

توفیق در کمپین پیوند‌سازی در معنای ارتقاء ترافیک مرتبط با کاوش، مرتبه‌های فراتر، کاوش شدن بیشتر و تروتمیز‌خیس و ارتقاء ترافیک مرتبط با لینک و پیوند‌هاست. چنانچه قصد دارید کمپین لینک و پیوند‌سازی خودتان را استارت فرمائید، توصیه می کنم نوشته ی علمی‌ای که پیش از اینً در وب لاگ نوین با تیتر چه گونه کمپین لینک و پیوند بیلدینگ خویش را فعال‌سازی کنیم؟ منتشر کردیم را بخوانید.
مثال‌ای از استراتژی‌های تشکیل داد بک‌پیوند
1. کاری فرمائید که مشتریان به شما بک‌پیوند بدهند

در صورتی‌که شرکایی دارید که همواره با آن‌ها شغل می‌‌نمائید، یا این که مشتریانی با مسئولیت که شیفته مارک شما میباشند، از آن ها بخواهید به وب سایت شما بک‌لینک و پیوند دهند.

یادگرفتن اخذ بک‌لینک و پیوند طبیعی از وبسایت‌های دارای اعتبار
2. برای کمپانی خویش یک وب لاگ بسازید و آن را به منبعی جالب، گرانبها و آموزنده تبدیل فرمایید

استراتژی ایجاد کرد محتوا در بلاگ برای اخذ بک‌لینک و پیوند آنقدر مورد قبول و با ارزش میباشد که حتی مستقیماً بوسیله مهندسان گوگل هم توصیه شد‌ه‌است. با داشتن بلاگ میتوانید به طور همیشگی محتوای نو به وب سایت خویش اضافه نمایید، از بلاگ‌های دیگر پیوند بگیرید و با ارتقا سئوی وب سایت خویش، از رقبای‌تان پیشی بگیرید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۰:۳۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)