مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل

توسعه و گسترش اپ ها برای دستگاه های موبایل نیازمند در لحاظ به چنگ آوردن طراحی اپلیکیشن در مشهد محدودیت ها و خصوصیت های این دستگاه ها میباشد. دستگاه های موبایل با باتری فعالیت می نمایند و پردازنده های قدرتمندتری نسبت به رایانه های فردی دارا هستند و همینطور دارنده خصوصیت های بیشتری مانند تشخیص شرایط مکانی و دوربین ها می‌باشند. توسعه و گسترش دهندگان همینطور بایستی طیف وسیعی از اندازه برگه اکران، خصوصیات دشوار افزاری و تنظیمات ها را به جهت رقابت شدید در اپلیکیشن موبایل و تغییرات در هریک از سیستم دست اندرکاران در لحاظ بگیرند.

توسعه و گسترش و پباده سازی نرم افزار تلفن همراه نیازمند به کار گیری از فضا های توسعه و گسترش یک دست تخصصی میباشد. نرم افزار های موبایل نخست با به کار گیری از مشابه سازها در دور و بر گسترش تست می‌شوند و بعداً زیر تست می‌دانی قرار میگیرند. مشابه سازها روشی ارزان برای تست اپلیکیشن های کاربردی بر روی تلفن های همدم ارائه میدهند که ممکن میباشد بسط دهندگان به آن ها دسترسی فیزیکی نداشته باشند.

پباده سازی رابط کاربری گوشی (UI) نیز ضروری میباشد. رابط کاربری تلفن همراه محدودیت ها و موضوع ها، شیت اکران، ورودی و تحرک را طرح کلی پباده سازی میداند. استفاده کننده اکثر وقت ها کانون تعامل با دستگاه خویش میباشد و رابط دربرگیرنده اجزای hardware و اپلیکیشن میباشد. ورودی استفاده کننده به یوزرها اذن می‌دهد تا یک سیستم را بازنویسی نمایند و خروجی دستگاه به سیستم اذن میدهد تا اثرات ویرایش یوزرها را آرم دهد. محدودیت های پباده سازی UI تلفن همراه دربرگیرنده دقت و دست اندرکاران محدودی میباشد، مانند اندازه ورقه اکران دستگاه موبایل برای دست مخاطب.

مورد های رابط استفاده کننده موبایل علامت هایی از عمل استفاده کننده مانند جای و فرصت بندی را که می‌تواند از تعاملات استفاده کننده در یک اپ موبایل علامت داده خواهد شد، نشانه میدهد. مجموعاَ مقصود پباده سازی رابط کاربری گوشی در رتبه اولیه یک رابط استفاده کننده پسند و قابل شعور میباشد.

UI های موبایل یا این که بخش های جلویی برای پشتیبانی از دسترسی به سیستم های سازمانی به پشتوانه های گوشی متکی می‌باشند. پشتوانه گوشی مسیر یابی اطلاعات، امنیت، احراز نام و نشان، تایید صلاحیت، فعالیت بیرون از خط و تهیه و تنظیم خدمت را تسهیل می نماید. این قابلیت و امکان بوسیله ترکیبی از اجزای فی مابین افزار برای مثال سرورهای نرم‌افزار موبایل، Mobile Backend تحت عنوان خدمت (MBaaS) و زیرساخت SOA پشتیبانی می گردد.

رابط های خودمانی رابط کامپیوتر را اکران می‌دهند و تعاملات را از روش متن به مکان موادسازنده گرافیکی نماد میدهند. آنان از مکالمات با بشر های حقیقی و واقعی پیروی می نمایند. دو نوع مهم رابط مکالمه وجود داراست: دستیارهای صوتی (مانند آمازون اکو) و ربات های چت.

دیوید لیمپ ، نائب رئیس ارشد دستگاه های آمازون در رای زنی ای با بلومبرگ میگوید: "ما معتقدیم که پلتفرم گران قدر بعدی صدا (voice) میباشد."


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۸:۴۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)