مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن چیست؟

اکثر زمان ها، اشخاص سوای هیچ استراتژی و هیچ اطلاعی درباره ی فرآیند ایجاد کرد طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار با‌گاز دست به فعالیت می ‌شوند. آن ‌ها با عقاید و پیش ­‌داوری ­‌های خویش وارد عمل گردیده و برخی کارداران بسیار موءثر در توفیق نرم افزار را نادیده می ‌گیرند.

درنهایت، این عدم نرم‌افزار ‌ریزی باعث به تولید مانع ها و عدم وضوح ‌هایی بر راز خط مش آن­ها می ‌گردد که به نوبه خویش سرعت کارشان را کاهش داده و صرف فرصت و منابع بیشتری را می­طلبد. تجربه به ما علامت داده میباشد که یکی عارضه ها اساسی عدم توفیق نرم افزار ‌­های تلفن همراه، نرم‌افزار ‌ریزی ضعیف و فقدان استراتژی میباشد. درواقع کلام مهم این نوشته‌علمی این میباشد که:
«خوب میباشد دو توشه اندازه بگیرید و یک توشه ببرید.»

به همین برهان میباشد که هر کمپانی رشته ‌ای پباده سازی نرم افزار تلفن همراه، برای فراهم ‌­سازی یک نرم افزار، مرحله اکتشاف را ضروری می­داند.

مرحله اکتشاف، یک اصطلاح فانتزی برای پژوهش ها قبل از بسط میباشد (یک اصطلاح جذاب دیگر). در‌این مرحله بایستی هدف ها اپ، ایراد/ مشکلاتی که حل می­نماید و انتظارات یوزرها تعریف و تمجید گردد.

هدف ها این مرحله عبارتند از:

تمجید پروژه از بینش رئیس پروژه
شناسایی مخاطرات و تعلق‌ های پروژه
برآورد هزینه و مجال حقیقی وواقعی پروژه

قدم­های اکتشاف / مرحله اپلیکیشن ‌ریزی
مرحله 1: ایده ‌­پردازی ــ یک ایده پیدا فرمائید.

اکثر وقت ها این عبارت را می ‌شنوید که: «ایده‌­ ها ارزشی ندارند، تمامی چیز در زمینه ی ایفا میباشد». درحال حاضر فرض می­کنیم یک ایده مضحک و بی معنا داریم مثل “هی”. شما هنوز هم می ‌توانید این پروژه را معروف فرمایید و از حیث مالی به توفیق برسانید، در حالتی که چه یک جنگ مشقت بار خواهد بود.

البته مطلقاً در حالتی‌که با یک ایده عالی آغاز نمائید، فعالیت شما ریلکس ‌­خیس و عالی خواهد بود. درصورتی که قصد دارید از این نرم افزار درآمدی به دست آورید (و درضمنً خوب میباشد اینگونه قصدی داشته باشید به دلیل آنکه شما دارید فرصت و پول خویش را صرف این شغل می ‌فرمائید)، در‌این‌صورت بایستی با یک ایده اپلیکیشنی آغاز نمایید که پتانسیل منفعت آوری در وقت گیر‌بازه را داشته باشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۶:۵۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)