مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن چیست ؟


نخست برای معرفی نرم افزار می بایست بگوئیم که همه قابل انعطاف‌افزارهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد که روزمره از آن ها به کارگیری میکنیم بنوعی نرم افزار محسوب می شوند و صرفا قابل انعطاف‌افزارهایی مانند نرم‌افزار سیستم استدلال و یا این که گویش‌های اپ نویسی جزء نرم افزار‌ها بحساب نمی آیند.

همان گونه که می‌دانید گوشی ها و تبلت های smart ( هوشمند) نیز همانندکامپیوترها قابل انعطاف افزارها و اپلیکیشن های مختلفی دارا هستند. که در بازار آن ها را بیشتر با کلمه و واژه نرم افزار یا این که به اختصار App می‌شناسند.که در واقع بمعنی به عبارتی نرم افزار تلفن همراه یا این که نرم‌افزار گوشی می باشد.

 

بعنوان نمونه برای جاری ساختن کار خاصی بر روی یک سیستم برای مثال دستکاری یک عکس می بایست از نرم‌افزار یا این که نرم افزار فتوشاپ استعمال فرمائید

یا این که برای مرور صفحه ها اینترنت مستلزم استعمال از اپلیکیشنهایی مانند کروم یا این که فایرفاکس می باشید.یا این که مجال گوش دادن به موسیقی می‌توانید نرم افزار kmplayer را بکار گیرید.

 

البته این نکته را نیز بیان کنیم که با دقت به نیاز یوزرها اپلیکیشنهای متعدد برای سیستم دلیل های مختلف ارائه شد‌ه‌است. هرچند توسعه و گسترش دهندگان اپلیکیشن کوشش دارا‌هستند یک نرم افزار را طوری پباده سازی نمایند که برای اشکال سیستم کارداران و دستگاههای متفاوت دیجیتال کاربردی باشد.. مانند نرم افزار کروم که بعنوان مرورگر وب برای دستگاههای pc و تبلت و گوشی قابل به کار گیری و قابل ثواب میباشد.

 

امروزه نرم افزار ها تنوع بسیار متعددی دارا هستند وصرفا محصور به گوشی ­ها و تبلت­ ها نمی‌شوند. به عنوان مثال اپلیکیشنهایی برای اسباب خانه مانند سردخانه و جامه­شوئی و کاسه­شوئی و … بصورت خاص خویش پباده سازی شد‌ه‌است.یا این که اپلیکیشنهایی برای در اختیار گرفتن رفت آمدهای خانه و دفتر، یا این که تهیه خود کار نوروفروغ و دمای دور و اطراف پباده سازی گردیده اند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۲:۳۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)