مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی


یک طریق بی آلایش وجود داراست که با آن می توانید فروش خویش را ارتقا دهید، طراحی اپلیکیشن در مشهد مشتریان خویش را زیاد کرده و مارک خویش را بااعتبار نمایید. کلیه اینها با ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی قابلیت پذیر میباشد. درحال حاضر چرا می بایست یک نرم افزار فروشگاهی اندروید بسازید؟

مسلما برای شما هم پرسش اتفاق افتاده که چرا مشتریان برای خرید به نرم افزار های گوشی روی میاورند؟ چه چیزی تجربه خرید از نرم افزار را از خرید از وبسایت و مرورگر موبایل متمایز میکند؟ در‌پی به تحلیل مواقعی که یوزرها را به سمت نرم افزار ها می‌کشاند و اینکه چرا می بایست یک نرم افزار فروشگاهی بسازیم می پردازیم.

خریداران نرم افزار ها را به مرورگرها ترجیح می دهند: 78٪ از خریداران گفته اند که ترجیح می‌دهند از یک نرم افزار گوشی به کار گیری نمایند تا اینکه از روش مرورگر موبایل به دکان متبوع خویش دسترسی داشته باشند. فراموش نکنید که استعمال نرم افزار ها هنگام خرید بسیار شل خیس میباشد.
نرم افزار های تلفن همراه وفاداری مشتری را ارتقا میدهند: اشخاصی که قصد به دانلود نرم افزار مغازه شما میگیرند سطح بالاتری از سپرده گذاری را در مارک شما علامت میدهند. آن ها برای خرید مهیا میشوند، در حالی که بازدید کنندگان تارنما، بیشتر برای نظارت جزئیات یا این که جستجوی داده ها تماس به دکان شما دسترسی پیدا می نمایند.
صرفه جویی در طول یوزرها: یکی نگرانی های عمده برای هر مخاطب سرعت تلاش یک نرم افزار یا این که تارنما میباشد. فرصت ما یحتاج برای به کارگیری از نرم افزار به صورت قابل توجهی کمتر از وبسایت میباشد. نرم افزار ها اطلاعات را خیلی سریعتر بازیابی می‌نمایند.
تجربه کاربری توسعه یافته: هنگام دسترسی به یک وبسایت ، یوزرها انتظار پیمایش سهل دارا هستند تا بتوانند آنچه را که میخواهند به راحتی پیدا نمایند. نرم افزار ها از حیث پیمایش و چینش محصور خیس و شل خیس می‌باشند. این حقیقت که صفحه ها تلفن همراه اذن دکمه ها و بنرهای نامربوط در نرم افزار مغازه شمارا نمی دهند، میتواند تجربه کاربری رضایت نصیب تری را به همدم داشته باشد. عدم حواس پرتی به مشتریان شما یاری می نماید تا سریعتر از شما خرید نمایند و بیشتر زمان ها از نرم افزار شما تولید ها خویش را توصیه دهند چون میدانند که خرید از برنامه شما آسوده میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۲:۲۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)