مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چشم‌انداز شغلی توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل


مؤسسه BLS شرایط مشاغل مربوط به گسترش‌دهندگان نرم‌افزار‌های گوشی را آنالیز کرده و طراحی اپلیکیشن در مشهد بر این یقین میباشد که بازار شغل گسترش‌دهندگان تلفن همراه در سال‌های آتی مالامال رونق میباشد. این مجموعه می گوید: «زمان‌های شغلی در دنیای گسترش اپلیکیشن تا سال 2028 پرورش چشمگیر 21 درصدی خواهد داشت که از معدل پرورش اکثری از مشاغل سریع‌خیس میباشد.»

معیار درآمد گسترش‌دهندگان نرم افزار تلفن همراه چقدر میباشد؟
مهمترین عاملی که در ترازو درآمد نقش داراست سطح مهارت‌ها و حالت شغلی میباشد. بسط‌دهندگان iOS می توانند به‌طور معدل انتظار درآمدی نزدیک به 113 هزار دلار در سال را داشته باشند، حتا برخی از کمپانی‌ها حقوق و دستمزد‌هایی تا سقف 171 هزار و 500 دلار در سال به‌گسترش‌دهندگان می دهند.
از طرفی، توسعه و گسترش‌دهندگان اندروید در حدود 111 هزار دلار و توسعه و گسترش‌‌دهندگان پیش کسوت‌خیس می‌ توانند تا 162 هزار دلار در سال درآمد داشته باشند. ولی ترازو حقوق و دستمزد دریافتی به کمپانی و مکانی که در آن عمل میکنید بستگی دارااست. به‌طور نمونه، بسط‌دهندگان اندروید در شهری همانند سانفراسیسکو به‌طور میانگین 130 هزار دلار در سال درآمد دارا هستند، البته به عبارتی توسعه و گسترش‌دهنده در شهر آتلانتا خیلی ذیل‌خیس از این پول اخذ می‌نماید. در کشور ایران نیز به‌طور میانیگن یک توسعه و گسترش‌دهنده اندروید بایستی چیزی نزدیک به 5 تا 6 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشد، هرچند بیشتر کمپانی‌ها به عارضه ها گوناگون اینگونه پولی را به اشخاص پرداخت نمیکنند. گسترش‌دهندگان iOS نیز با پاره ای اختلاف بیشتر بایستی حقوقی در همین حدود
اخذ نمایند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۴:۱۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)