مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اهمیت طراحی اطلاعات در طراحی اپلیکیشن


شاید به حیث رسد که با توضیحات بالا اهمیت داده ها در پباده سازی نرم افزار اندک طراحی اپلیکیشن در مشهد و ناچیز میباشد، بایستی بگوییم نه این برداشت خطا میباشد. اهمیت پباده سازی داده ها در پباده سازی نرم افزار را نمی اقتدار نادیده گرفت صرفا صورت و پوسته آن متعدد میباشد. به صورت نمونه در پباده سازی اپلیکیشنی مانند Trello که به یوزرها در رئیس پروژه های متعدد یاری می نماید ضروری میباشد که یوزرها به راحتی بتوانند داده ها متبوع خویش را در آن درج و یا این که پیدا نمایند. این داده ها می‌تواند مرتبط با موقعیت یکی پروژه هایی باشد که در حالا عمل بر روی آن می باشند یا این که یافتن یک گواهی یا این که کلمه و واژه خاص که مدتی گذشته در نرم افزار لود گردیده‌است.

 


نکات اساسی در پباده سازی نرم افزار عالی

امید‌است‌ تا این بخش متوجه تفاوت های وب سایت و نرم افزار گردیده باشید چون درین ادامه قصد داریم با بیان نکاتی در زمینه‌ی خصوصیت هایی که بایستی در پباده سازی نرم افزار مد لحاظ داشته باشید اطلاعاتی به شما بدهیم.


رابط کاربری مطلوب

 

هر استفاده کننده نرم افزار با هدفی خاص از آن به کار گیری می نماید و شما تحت عنوان یک طراح می بایست دسترسی به‌این مقصود را برای استفاده کننده راحت نمائید. در لحاظ تصاحب کردن یک رابط کاربری مطلوب یکی مهم‌ترین فاکتورهای پباده سازی نرم افزار میباشد تا هر کاربری با هر سطحی از سواد و مهارت بتواند از آن به کارگیری نماید. دارا بودن سیستم رجیستری معمولی، دسترسی به قسمت های گوناگون و رعایت تناسب در بین ظواهر و تجهیزات از نکات مهمی میباشد که نباید از آن غافل گردید. ظواهر نرم افزار شما می بایست در بالا استفاده کننده را جذب و در وی شم نیکی ساخت و ساز نماید و در مرحله ی بعد از آن نباید استعمال از آن برای وی دشوار و سرگردان کننده باشد. برای پباده سازی یک نرم افزار بهتر خوب میباشد از رنگ هایی به کار گیری نمائید که با بیزنس شما دارای ربط میباشد. به صورت نمونه معمولا فست فود ها در ادغام منو خویش از رنگ های قرمز رنگ، رنگ زرد و نارنجی رنگ استعمال می نمایند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۰:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)