مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اساسی ترین مسائل در طراحی اپلیکیشن


- دکوراسیون مطلوب عنصرها:

دکوراسیون مطلوب لینک و پیوند ها، منوها، عکس ها و بقیه المان ها و موادسازنده یک طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار گوشی عمل هر کسی وجود ندارد. بلکه برنامه نویس ها و طراحان حرفه‌ای در این مورد به خیر میدانند که تنوع رنگ های بکار رفته در منوها و همینطور سایز عکس ها و پباده سازی ظریف منوهای نرم‌افزار های گوشی قادر است استفاده کننده را جذب کرده و او را دفعات بعدی هم ترغیب به ادامه شغل و به کارگیری از آن نرم‌افزار نماید.

 

- آسانی:

مسلما از کهن ها شنیده اید که می بیان کردن: "آسانی و برازندگی". آری هنوز هم در اکثری از کارها معاش روزانه ما در قرن بیستم این ضرب المثل بصورت یک قاعده و اصل اصلی رعایت می گردد. به عنوان مثال در دنیای پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه. هر چه رابط کاربری معمولی خیس باشد یوزرها ریلکس خیس میتوانند از تجهیزات آن استعمال نمایند.آسانی در پباده سازی نرم افزار گوشی در معنای سابق بودن وجود ندارد بلکه رعایت اصولی میباشد که سبب ساز می‌شود یم اپلیکیش در عین امروزی و خوشگل بود از هر سیرتکامل ابهام دور باشد.

 

- امکان بروز رسانی:

یک کدام از نکات مهمی که در دنیای ساخت وب سایت ها و همینطور نرم افزار های تلفن همراه بایستی به آن دقت کرد، قابلیت و امکان بروز رسانی و به روز (update) آن میباشد. حتما اکثری از قابل انعطاف افزارها، وبسایت ها و نرم افزار ها امروزه نیاز به آپ تو دیت رسانی هر یک سری وقت یکبار دارا هستند. مثلا تغییرات فنی در مورد نرم‌افزار نویسی جهت برطرف کردن بعضی ایرادهای قابل انعطاف افزاری (Bug) که ممکن میباشد بخش اعظمی از آن ها به گذر زمان فرصت خویش را آرم دهند و همینطور تغییر تحول و بروزرسانی به ظاهر اپ (چینش منوها، رنگ ها، ساخت تنوع بیشتر و عالی در فضای اپ، عکس ها، اسلایدهای عالی و ...)


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۵:۰۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)