مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن قابل اجرا در تمامی سیستم عامل ها


دو سیستم دلیل ios و اندروید فی مابین موبایل‌های تلفن همراه قابل طراحی اپلیکیشن در مشهد به کار گیری می‌باشند براین اساس عالی میباشد اپلیکیشنی داشته باشید که بر روی کلیه این سیستم ادله‌ها قابلیت و امکان اعمال داشته باشد.چون در شرایطی که نرم افزار شما صرفا برروی یک ورژن برای یک مجموعه از یوزرها اندروید یا این که آیفون قابل انجام باشد شما اکثری از مشتریان خویش را از دست خواهید بخشید.قابل ذکر میباشد که نرم‌افزار نویسی هر دو سیستم دلیل، تفاوت چندانی ندارد البته تفاوت عمده در رزولوشن و اندازه برگه میباشد پس خوب میباشد پیش از ارائه نرم افزار ، آن را بر روی همگی این سیستم برهان‌ها آزمون فرمایید.

امنیت
امنیت یکی‌از عواملی میباشد که مدام از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خواهد بود این مسأله در ارتباط نرم افزار‌ها هم راست گو میباشد. بدین ترتیب امنیت یکی‌از استاندارد های پباده سازی نرم افزار علی الخصوص برای نرم افزار‌هایی که داده ها اصلی فردی و داده ها بانکی افراد را ذخیره می‌نمایند، امنیت یک رکن مهم و اصلی به شمار می‌رود. پس چنانچه می‌خواهید به یک بسط دهنده تلفن همراه چیره تبدیل گردید، امنیت در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه از مهم ترین نکاتی میباشد که بایستی به آن اعتنا فرمائید.

فیدبک یا این که بازخوردهای مخاطبان
یکی‌از نحوه های رفع نیاز استفاده کننده این میباشد که از آنها فیدبک بگیرید و با استعمال از آن ، ایرادات تکراری نرم افزار را شناسایی فرمائید تا بتوانی آن را تصحیح فرمائید و این قضیه سبب ساز می گردد که فازهای بسط و ارتقای برنامه به خواسته جلب بیشتر رضایت مشتری را شناسایی و پیاده سازی نماید. پس فراموش نکنید که یک دکمه «برخورد» یا این که «فیدبک» در نرم افزار تعبیه نمائید.

آپ تو دیت و بروزرسانی‌ها
بعداز شناسایی اشتباهات نرم افزار به وسیله فید بک یوزرها در نرم افزار می توانید آنچه را که در بازخوردها تحت عنوان ایرادات یا این که نیازهای یوزرها کشف کردید، در آپ تو دیت رسانی‌های اپلیکیشن به‌فعالیت بگیرید. همینطور موتور های کاوش آپ دیت رسانی منظم را دوست دارا هستند بنابر این در صورتیکه شما نرم‌افزار خویش را به روز یا این که آپ دیت رسانی نکنید و از محتوای اثر گذار به کارگیری نکنید، ممکن میباشد مرتبه خویش را در برنامه استور ها از دست بدهید. فراموش نکنید که علایق یوزرها و نیازهای انها به صورت مداوم در حالا تغییر‌و تحول میباشد و شما با آپ دیت نگه داشتن پس از پباده سازی نرم افزار خویش می‌توانید مدام پاسخگوی نیاز ها و سلایق مشتریان و یوزرها باشید و کاربرن خویش راحفظ نمائید. در به روزرسانی‌ اعتنا به مسائل امنیتی را که از استاندارد های پباده سازی نرم افزار هستند در حق تقدم قرار دهید و اشتباهات امنیتی که در آینده فیس خواهد اعطا کرد را رئیس نمایید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۰:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)