مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

طراحی اپ و اصول آن


جابجایی دربین صفحه ها
یک کدام از مهمترین جنبه هایی که سبب ساز هدایت محتوا در دستگاه های تلفن همراه می‌شود، طراحی اپلیکیشن در مشهد جابجایی فی مابین صفحه های میباشد. دو پرسش این جا ساخت می‌گردد:

چه وقتی می بایست ورقه اکران از سمت راست به چپ (push) جنبش نماید؟ چه هنگامی بایستی ورقه اکران از تحت به بالا (modal) تکان نماید؟

ما به کار گیری از طریق های ذیل را پیشنهاد میکنیم:

جنبش ورقه اکران از سمت راست به چپ (push) معمولا برای اکران صفحه های جدیدی میباشد که در بالای ورقه گذشته قراردارد. معمولا یک دکمه بازگشت وجود داراست که استفاده کننده می‌تواند با استعمال از آن پایانی ورقه ای را که مشاهده کرده، ببیند. برای صفحاتی مانند جزئیات تراکنش ها، یا این که لیست ها از این طرز به کارگیری می‌کنیم.

جنبش شیت اکران از زیر به بالا (modal) معمولا برای گزینش، دستکاری محتوا یا این که داده های ورودی گزینه به کار گیری قرار میگیرد. همه فرم های تراکنش ها از (modal) به کارگیری می نمایند. این صفحه های اکثر زمان ها دارنده عناوینی مانند کنسل، جاری ساختن یا این که ذخیره می‌باشند. بنابر این زمانی که شما " ذخیره" را لمس فرمائید، یک شیت اکران به طور (push) نشان داده می شود، چون شما محتوای ذخیره گردیده را مشاهده میکنید و در حالا بازنویسی آن نیستید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۴:۲۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)