مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

راهنمای سبک و شیوه طراحی (Style Guide)


این بخش دربرگیرنده یک پوشه میباشد که همه استانداردهای نرم افزار شما طراحی اپلیکیشن در مشهد از ریزه کاری ظاهری برندینگ شما تا آیکان های مصرف شده در پروژه در آن به تصویب می رسند. این مدارک مشمول مفاد ذیل می گردند:

فونتی که در نرم افزار به کار گیری می‌کنید
چگونگی طرح رنگی نرم افزار
چگونگی رفلکس مارک شما در پباده سازی نرم افزار
راهنمای پباده سازی به استراتژی پباده سازی نرم افزار امداد می نماید. تولید زودهنگام آن تحت عنوان بخشی از فرآیند پباده سازی نرم افزار شمما به بالا بردن خلاقیت مجموعه گسترش دهنده یاری می نماید. در عین اکنون، تاسی از یک راهنمای پباده سازی سبب ساز ساخت شم یک پارچگی و ثبات در نرم افزار شما میشود. شما می بایست خط مشی پباده سازی از اپل و گوگل را در کل پروسه پباده سازی نرم افزار خویش در لحاظ داشته باشید.

ماکت (Mockup)

ماک-آپ یا این که پباده سازی های با کیفیت خوب پایانی خروجی های ساخت گردیده از پباده سازی بصری نرم افزار می‌باشند. این طرح ها با انجام مفاد راهنمای پباده سازی شما به روی وایرفریم ها ساخته میشوند. در فرایند آخری پباده سازی نرم افزار می‌توانید انتظار تغییر‌و تحول و تصحیح در قسمت های معماری داده ها، فرایند کاری یوزرها و زیبایی آن داشته باشید.

مثال نخستین (Prototype)

ماک آپ ها مثال بی نقص پباده سازی میباشند البته فارغ از جنبش و عکس العمل، در حالی که پروتوتایپ کلیک بر روی قابلیت و امکان کلیک بر روی قابلیت و امکان های ااپلیکیشن را به شما می‌دهند. Invision و Figma از مثال طرحی این دستور می‌باشند. مثال های نخستین برای مشابه سازی کوشش و تجربه کاربری پایانی نرم افزار و آنچه در انتها از آن انتظار دارید کاربرد متعددی دارا‌هستند. این پروسه میتواند وقتگیر باشد ولی یقین داشته باشید قیمت آن را دارا‌هستند، چون آنها قابلیت آزمایش زودهنگام پباده سازی و کوشش نرم افزار را به شما میدهند، تا جایی که مثال های نخستین ممکن میباشد سبب ساخت اصلاحات در کاربری اساسی نرم افزار شما شوند.

حتی برخی از موسسات ایجاد کرد و آزمایش در مثال اول را در مرحله کشیدن وایرفریم ها ایفا میدهند، بخصوص هنگامی برخی کاربری های ضروری نرم افزار به صحت تعبیر نشده اند یا این که نیاز مبرم به آزمایش کوشش با یک دسته از یوزرها میباشد.


پباده سازی نرم افزار چه‌طور میباشد – گام چهارم – توسعه و گسترش نرم افزار
درین قسمت هم طرح ریزی بخشی غیر وابسته نشدنی از فرآیند عمل شماست. پیش از آغاز فرآیند توسعه و گسترش و اپلیکیشن نویسی شغل های ذیل مورد نیاز میباشد:

گزینش معماری فنی
ساخت و ساز بسته ی فناوری های آیتم به کارگیری
تعریف و تمجید نقاط سنجش پروژه (Milestone)
یک پروژه نرم افزار معمولی از سه قسمت یک دست درست شده: بک اند و سرور(backend)، APi و فرانت اند (Frontend) .

بک‌اند و سرور

این قسمت مشمول مقر داده یا این که به عبارتی دیتابیس و مفاد مایحتاج سمت سرور برای تلاش امکان های نرم افزار میباشد. در شرایطی‌که از یک پلتفرم بک‌اند فراهم استعمال میکنید اصلاحات طبق نیاز شما برای پروژه ضروری خواهد بود.

APi) application programming interface)

ای پی آی متدی امروزی برای رابطه در بین نرم افزار و بک‌اند (سرور) میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۷:۵۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)