مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

زبان‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن


1_قوی‌ترین گویش نرم افزار ‌نویسی جهان پایتون میباشد که در طراحی اپلیکیشن در مشهد عین کابردی بودن، بسیار قوی میباشد. به قدری که برای یادگیری آن در اکثر فن های مهندسی نرم‌افزار آن را به طور جدا درس دادن می‌نمایند.

از روش این لهجه نرم افزار نویسی شما میتوانید بسط اینترنت و گسترش نرم افزار‌ها و… را اجرا دهید.

از نرم افزار هایی که از گویش نرم‌افزار نویسی پایتون استعمال می‌نمایند می‌اقتدار به اینستاگرام و یوتیوب اشاره نمود.

2_ جاوا سابق‌ترین لهجه نرم افزار نویسی عالم به حساب میآید. علاوه بر عمر جاوا بر پایه ی آمارها جاوا دوستداشتنی‌ترین گویش نرم افزار نویسی جهان به حساب میآید به نحوی که سرچ هر ساله جاوا از آحاد رقبایش بیشتر میباشد. شاید بیان کردن این گزاره ضرری نداشته باشد که پلتفورم اندروید از روش جاوا کد نویسی گردیده است. شما توسط جاوا می توانید اشکال نرم افزار‌ها را برای اندروید ساخت و ساز فرمایید.

از اشکال نرم افزار هایی که از گویش اپ نویسی جاوا استعمال می‌نمایند میتوان به ویکی پدیا اشاره نمود.

 

3_ همپا سابق جاوا گویش اپلیکیشن نویسی php میباشد ولی گویش نرم افزار نویسی php در آستانه شغل صرفا برای ساخت وب سایت به کارگیری می شد و شما می‌توانستید وب سایت‌ها را به طور داینامیک پباده سازی نمائید.

البته با پیشرفت فناوری پدیده phap پدید آمد تا امکان پباده سازی نرم افزار هم به php اضافه گردد.

مبتنی بر آمار ها در حدود 80% برنامه نویس ها نرم افزار از php به کارگیری می‌نمایند. شما از این گویش اپلیکیشن نویسی می توانید برای هر دو سیستم برهان کد نویسی نرم افزار ایفا بدهید همین سبب ساز به کارگیری بیشتر برنامه نویس ها از این گویش اپ نویسی میباشد.

از پر اسم و رسم‌ترین اینترنت نرم‌افزار هایی که از php تحت عنوان گویش نرم افزار نویسی خویش به کارگیری می‌نماید میتوان به فیسبوک اشاره نمود که این وسعت بالا از داده‌ها و ترافیک را به راحتی پشتیبانی می‌نماید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۶:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)